poniedziałek, 20 marca 2017

Garnier, Essentials Hydration, Krem nawilżający z ekstraktem z łopianu do skóry normalnej i mieszanej


Stosowanie kremu na dzień jest bardzo ważne. Nawilżać należy każdą cerę, nawet tłustą. Ja bardzo długo nie używałam żadnego kremu ani na dzień ani na noc, gdyż uważałam, że nie jest mi on potrzebny, ale o tym wiecie gdyż już pisałam wcześniej jak to u mnie było. Dziwiłam się, że moja cera wiecznie się świeci, podkład krótko się trzyma. Odkąd używam kremu do twarzy moja cera lepiej wygląda oraz mniej się świeci. Moim ulubieńcem jak na razie wśród kremów do twarzy jest Krem Ziaja nawilżający matujący 25+, do którego na pewno wrócę jeszcze nie raz i mogę Wam go polecić. Dzisiaj natomiast mam dla Was post z recenzją innego kremu który używałam w ostatnim czasie. Zapraszam do dalszej części postu.



Garnier, Essentials Hydration, Krem nawilżający z ekstraktem z łopianu do skóry normalnej i mieszanej
Moc roślin, aby pielęgnować Twoją skórę. Garnier połączył matującą moc ekstraktu z łopianu w nawilżającej formule żelu-kremu, aby kompleksowo i skutecznie odpowiadać na potrzeby skóry normalnej i mieszanej.

Czy krem nawilżający 24 h jest stworzony dla mnie?Tak, jeśli Twoja skóra jest normalna lub mieszana i poszukujesz kompleksowej pielęgnacji nawilżającej, aby pilęgnować skórę na co dzień.

Czym się wyróżnia?
Multiaktywna, nawilżająca formuła kremu zapewnia trzy poziomy skutecznośći: walczy z zanieczyszczeniami, chroni skórę przed codziennymi szkodliwymi czynnikami oraz zapewnia optymalne nawilżenie na 24 godziny.

Jak działa?
Dostosowany do potrzeb skóry normalnej i mieszanej, ten kompleksowo działający krem łączy ekstrakt z łopianu, znany z właściwości matujących oraz nawilżającą glicerynę. Efekt - komfort miękkiej i chronionej skóry.

Udowodniona i potwierdzona skuteczność: Chroniona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych Twoja skóra jest matowa i nawilżona przez cały dzień.


Krem można zakupić w kartonowym pudełeczku, wewnątrz którego znajduje się słoiczek w kolorze jasno fioletowym z białą nakrętką. Słoiczek bardzo mi się podoba, nie tylko kolor, ale też to, że jest taki zgrabny, ładnie się prezentuje. Pojemność kremu to 50 ml. Ja swój zakupiłam w Biedronce, w cenie około 10 zł. Konsystencję ma przyjemną, lekką, delikatnie żelową, w kolorze białym, szybko się wchłania, zapach bardzo ładny, delikatny. Jest on przeznaczony do cery normalnej i mieszanej. Zawiera ekstrakt z łopianu który ma matować oraz nawilżającą glicerynę. Jego zadaniem jest matować oraz nawilżać na 24 h.

Bardzo lubię produkty z Garniera, szczególnie odżywki do włosów dlatego chętnie sięgnęłam po ten krem. Produkty do mycia twarzy z tej marki są nieco za mocne dla mnie. Miałam Garnier 3w1 Żel - peeling - maseczka który był dobry, jednak dla mnie nie do codziennego stosowania. Jako peeling raz w tygodniu jak najbardziej. Konsystencję ma bardzo podobną do pasty oczyszczającej z Ziaji.


Jeśli chodzi o działanie kremu o którym piszę w tym poście, po nałożeniu skóra jest matowa przez dłużej niż 5 godz, nawilżenie też jest w miarę dobre, jednak nie aż tak mocne. Nie wiem czy nadawałby się pod makijaż ponieważ nie używam podkładu. Mi odpowiada jego efekt matujący, nawilżenie mogłoby być nieco mocniejsze, ale i tak jest w porządku. Myślę, że warto wypróbować, zwłaszcza że jest tani.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie ten krem? A może inny z Garniera?

19 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś, przynajmniej tak mi się wydaje (bo linii nie pamiętam ale opakowanie kojarzę) ale nie wiem jak się sprawdził bo to było jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem dobrze się sprawdził. Lubię produkty z Garniera :)

      Usuń
  2. nie miałam tego kremu jeszcze. ciekawe jak na mojej skórze by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz podobny typ cery tak jak ja to wypróbuj ten krem. Jest tani więc warto wypróbować.

      Usuń
    2. moja cera to różne reaguje na różne mazidła;p raz jej się spisze raz nie;p

      Usuń
    3. Tak chyba u każdego jest, ale myślę, że warto wypróbować ten krem :)

      Usuń
  3. Ciekawe. Ja nie znam tego kremu i w ogóle nie używam kremów Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja lubię produkty z Garniera. Nie wszystkie miałam, ale chcę wypróbować jakieś jeszcze.

      Usuń
  4. Póki co nie stosuje kremów z podziałem noc dzień. Tylko gdy widzę, że brakuje jej nawilżenia :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dzień używam kremu, a na noc ostatnio serum.

      Usuń

  5. Good review! Thank you for an interesting post!

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za tą marką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremy od Garniera są mi znane, ale nie często ich stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy krem do twarzy z Garniera i na pewno nie ostatni.

      Usuń
  8. Nie znam, ale nigdy nie byłam zwiedzona z kosmetyków Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzają się kosmetyki z Garniera chociaż produkty do mycia twarzy są trochę za mocne, jednak jest ok :)

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze nigdy żadnego kremu z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ten krem. Nie zapycha więc nie ma obaw przed stosowaniem.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...