czwartek, 9 marca 2017

CUSSONS PURE LEMON BURST ŻEL POD PRYSZNIC

Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją żelu pod prysznic którego używałam w ostatnim czasie. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził to zapraszam do dalszej części postu.

Cussons Pure Lemon Burst Żel pod prysznic
Owocowy i energetyczny żel pod prysznic Cussons Pure Burst! Czyści a zarazem pielęgnuje skórę,sprawia,że jest miękka i gładka. Idealny dla skóry,która potrzebuje super nawilżenia. Jest łagodny i delikatny odpowiedni do każdego rodzaju skóry.


Żel znajduje się w półprzezroczystej butelce w kolorze jasno-żółtym, z białą nakrętką, z przodu znajduje się etykieta na której widnieje owoc cytryny. Opakowanie raczej zwyczajne, ale zdecydowanie przyciągnęło mój wzrok, gdyż lubię takie kolorowe buteleczki, owocowe, smakowite, bym rzekła 😃 Pojemność produktu to 500 ml, ja go zakupiłam w bardzo niskiej cenie, a konkretnie około 4 zł. Za taką pojemność myślę, że warto się skusić, bardzo lubię tanie kosmetyki, więc chętnie zakupiłam ten żel. Dostępność to markety spożywcze, mniejsze drogerie oraz internet. Konsystencja żelu jest średniej gęstości, w kolorze żółtym, natomiast zapach przyjemny, świeży, owocowo cytrusowy, bardzo mi się podoba.

Dostępne są również inne wersje tego żelu które znajdzie np tutaj ---> Klik


Żel bardzo dobrze się pieni, nieważne czy użyłam go na gąbkę czy robiąc kąpiel z pianą. Dobrze myje, oczyszcza skórę, odświeża ciało po całym dniu, nic nie podrażnia ani nie wysusza. Ładnie pachnie, jest tani. Czego chcieć więcej. Na pewno zakupię również inną wersję tego żelu za jakiś czas. Polecam Wam ten żel. Gdybyście gdzieś go znalazły koniecznie wypróbujcie.

Moja ocena: 4/5

Znacie może ten żel? Miałyście? Skusicie się czasem na jakiś tani kosmetyk którego nigdy wcześniej nie widziałyście, nie miałyście?

28 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o takim ;) Ja mam swój ulubiony jest pełno zapachów, które są obłędne i nie jest testowany na zwierzętach co jest plusem dla vegan i wegetarian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam pierwszy raz ten żel. Wcześniej nigdy nie widziałam go ale skusiłam się ze względu na cenę.

      Usuń
  2. Jeśli tylko go gdzieś znajdę to chętnie wypróbuję :) nigdzie wcześniej go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny i tani żel. Warto wypróbować jeśli by się gdzieś znalazło.

      Usuń
  3. nie słyszałam nigdy o tej marce i myślę, że bym się nie skusiła na niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wcześniej nie słyszałam o tej marce i nie widziałam żadnych produktów, ale lubię tanie kosmetyki więc skusiłam się na ten żel, czego nie żałuję.

      Usuń
  4. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/empties.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale po opakowaniu wydaje się, że jest to świeży żel :) Myślę, że mogłabym mieć go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny żel, zapach przyjemny, świeży, delikatny. Za tą cenę warto się skusić.

      Usuń
  6. chciałam poznać go bliżej;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poznasz. Może poszukaj gdzieś u siebie w sklepach. Dla mnie bardzo fajny i przyjemny żel pod prysznic. Za jakiś czas pojawi się recenzja kolejnego żelu pod prysznic, który jest nawet lepszy bo pięknie pachnie.

      Usuń
  7. Nie znamy :( A cena serio taka niska? O wow! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalna cena to chyba około 8 zł. Wydaje mi się, że gdzieś widziałam w takiej właśnie cenie ten żel. Ja natomiast kupiłam go za około 4 zł, więc bardzo tanio.

      Usuń
  8. Niestety szata graficzna w ogóle mi nie przypadła go gustu, nawet bym po niego nie sięgnęła. No ale z kosmetykami jak z książkami, nie ocenia się ich po ,,okładce"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, buteleczka za bardzo nie przyciąga wzroku. Mnie jednak trochę przyciągnęła a jeszcze bardziej skusiłam się na niego ze względu na cenę oraz to, że był to żel o zapachu cytryny, a lubię takie produkty :)Także polecam.

      Usuń
  9. Nie znam tego produktu ;) ale wydaje się być fajny.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam go w żadnej drogerii ale dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jest to mało znany żel, no ale może gdzieś kiedyś go znajdziesz to wypróbuj :)

      Usuń
  11. Nie miałam tego produktu!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń