poniedziałek, 20 lutego 2017

Ziaja Bio-Żel pod oczy i na powieki, Kojący ze świetlikiem


Krem pod oczy to kosmetyk którego dotychczas uważałam za zbędnego w swojej pielęgnacji, ale postanowiłam to zmienić i zakupić jakiś by nieco zadbać o skórę pod oczami. Nie mam jakiś bardzo dużych problemów z tą częścią twarzy, ale przydałoby się chociażby ją trochę nawilżyć, wygładzić. Dzisiaj mam dla Was post z recenzją produktu do pielęgnacji skóry pod oczami. Zapraszam do czytania.






Ziaja Bio-Żel pod oczy i na powieki, Kojący ze świetlikiem
Lekki, nieperfumowany bio-żel z wyciągiem z ziela świetlika. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku.

DZIAŁANE
- wpływa kojąco na podrażnienia
- nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło
- łagodzi oznaki zmęczenia
- tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek


Żel zamknięty jest w plastikowej, miękkiej, poręcznej tubce w kolorze białej z czarno-zielonymi napisami. Pojemność żelu to 15 ml, natomiast cena ok 5 zł. Ja swój żel zakupiłam w markecie spożywczym, można go również dostać w wielu drogeriach oraz aptekach. Konsystencja produktu jest lekka, żelowa, szybko się wchłania. Zapach prawie nie wyczuwalny.




Produkt jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji, ma koić podrażnienia, nawilżać, łagodzić nadwrażliwość na światło, oraz łagodzić oznaki zmęczenia. Tak jak pisałam wcześniej nie mam zbyt dużych problemów ze skórą pod oczami, z racji na wiek, ale chciałam już zacząć używać jakiegoś produktu by trochę zadbać o skórę pod oczami. Nie wiedziałam na jaki krem pod oczy się zdecydować więc skusiłam się na Ziaję, jedną z moich ulubionych marek kosmetycznych jak wiecie.

Na początku stosowania tego żelu zauważyłam lekkie podrażnienie skóry pod oczami, pojawiły się małe, czerwone plamki w okolicy oczu, więc na kilka dni odstawiłam produkt. Po kilku dniach wróciłam do niego stosując dalej, plamki znowu się pojawiły, jednak mniejsze, z czasem zupełnie zniknęły. Nie wiem dlaczego tak się stało. Po dłuższym stosowaniu tego produktu zauważyłam, że skóra pod oczami na pewno jest bardziej nawilżona, wygładzona, lekko napięta. Tyle na chwilę obecną mi wystarczy. Żel jest również bardzo wydajny. Wystarczy mi pewnie na jeszcze kilka miesięcy, a stosuję go od lipca. Myślę, że warto wypróbować tego produktu gdyż jest tani oraz łatwo dostępny.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten żel? Używałyście? Jaki inny produkt pod oczy możecie polecić dla kobiety w wieku poniżej 30 lat?


28 komentarzy:

  1. Lubie ziaje, ale nigdy nie próbowałam tego kremu, muszę to przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię Ziaję. A żel warto wypróbować, bo jest taniutki, a bardzo wydajny :)

      Usuń
  2. Skoro mogą wyjść plamki to się nie skuszę, mam wrażliwa cerę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama się zdziwiłam, że takie podrażnienie się pojawiło, ale już teraz jest dobrze i nic się nie dzieje złego.

      Usuń
  3. Jeszze tego nie miałam, ale Ziaję uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam Ziaję, ale to już wiecie :) Może wypróbujesz tego produktu :)

      Usuń
  4. Ja polecam ci arganowy krem pod oczy z Nacomi najlepszy jaki miałam w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja bym zobaczyła że coś mi się pojawiło po nim to od razu bym wywaliła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale lubię produkty z Ziaji, mało który nie sprawdził się u mnie, więc chciałam zaryzykować i w sumie nic złego się już nie dzieje więc jest dobrze.

      Usuń
    2. masz stalową cierpliwośc do ziaji;p

      Usuń
    3. A no tak. Lubię Ziaję i często sięgam po produkty z tej marki. Większość sprawdza się chociaż są i te które wyrządziły mi małą krzywdę, po której więcej nie sięgnę.

      Usuń
    4. ja szukam właśnie jakiegoś kremu pod oczy dobrego;p może polecisz coś innego niż ziaja?:D

      Usuń
    5. Ten żel z Ziaji był moim pierwszym, żadnego innego nie polecę bo nie miałam :)

      Usuń
  6. Ja lubię żel pod oczy ale z floska, ciekawe czemu z początku taką reakcje wywołał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego pojawiło się to podrażnienie ;/ Może wypróbuję tego żelu z Floslek :)

      Usuń
  7. Większość kosmetyków z Ziaji sprawdza się u mnie. Szkoda, że ten żel mimo fajnego opisu robi małe kuku:) Na mojej wrażliwej skórze pewnie byłoby niewesoło. Ja nie jestem tak odważna, jak pojawia się uczulenie, kosmetyk idzie w inne ręce albo do kosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może mogłam przestać go używać, ale trochę szkoda było mi wyrzucić a raczej nie miałabym komu oddać.

      Usuń
  8. Chętnie bym wypróbowałam, bo lubię Ziaję, ale trochę mnie wystraszyła reakcja Twojej skóry :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli boisz się takiej reakcji to nie próbuj tego żelu. Nie ma co ryzykować. Czasami mogłoby być jeszcze gorzej.

      Usuń
  9. Nie miałam tego kosmetyku z Ziaji, ale nie wiem czy się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś inny kremik pod oczy z Ziaji wypróbujesz. Ja myślę, że skuszę się za jakiś czas na inny.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja również lubię produkty Ziaja. Może wypróbujesz ten żel, jeśli się nie boisz się podrażnienia, ale każdy jest inny i nie u wszystkich taka reakcja :)

      Usuń
  11. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji, i używałam tego żelu. Nie miałam żadnych reakcji alergicznych. Przykro mi że Tobie się jakieś lekkie objawy pojawiły, rzeczywiście powinnaś spróbować czegoś innego. Zapraszam również do siebie - https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończy mi się ten żel to na pewno wypróbuję innego, ale na jakiś krem pod oczy z Ziaji kiedyś się jeszcze skuszę :)

      Usuń
  12. Miałam pietruszkowy i nie robił kompletnie nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to chyba nie wypróbuję tego kremu skoro nie robił nic.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...