sobota, 11 lutego 2017

RODZAJE CERY. PRZYKŁADOWE KOSMETYKI - KREMY


Dzisiaj mam dla Was pierwszy post z serii Przykładowe kosmetyki do różnych rodzajów cery. Na początek kremy do twarzy. Najwięcej produktów jest do cery mieszanej, tłustej, trądzikowej gdyż ja mam tego typu cerę. Natomiast jeśli chodzi o cerę dojrzałą podałam produkty które znalazłam w internecie. Na takich kosmetykach nie znam się za bardzo, ale chciałam wrzucić coś również do tej cery. Mam nadzieję, że komuś przyda się taka lista. Zapraszam do postu.





CERA MIESZANA, TŁUSTA, TRĄDZIKOWA





CERA SUCHA, WRAŻLIWA




CERA NACZYNKOWA






CERA DOJRZAŁA




Z tego co widzę wiele kremów jest do dwóch rodzajów cery np. do cery suchej i wrażliwej albo do tłustej i mieszanej dlatego połączyłam to w tą samą grupę by nie było tych zdjęć zbyt dużo. Jeśli chodzi o cerę normalną to wydaje mi się, że do tego typu cery można używać nawet zwykłego kremu Nivea dlatego nie podałam żadnych kremów do tej cery. Chcę wypróbować kremy do cery mieszanej, tłustej, trądzikowej z tej listy. Recenzje na pewno się pojawią.

Co sądzicie o tego typu postach z przykładowymi produktami do różnych rodzajów cery? Używałyście jakiś z tych produktów?

Za jakiś czas pojawią się przykłady innych produktów.

35 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze wytłumaczone i super że dodałaś przykłady ;p
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. skłaniam się ku mniej chemicznym skladom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto woli. Nie zawsze są te pieniądze na droższe kosmetyki, więc na początek można zacząć od tych tańszych a mogą być też dobre.

      Usuń
  3. Kiedyś do cery mieszanej miałam serię z Bielendy Ogórek i Limonka - średnio się sprawdzał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielendy Ogórek i Limonka jeszcze nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  4. Świetny post ! P.s nie myślałaś może o programie afilacyjnym ? Jakbyś podlinkowała konkretne kremy, jest szansa że ktoś kupi je poprzez tego posta a tobie wpadnie jakiś grosz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że takie coś istnieje. Nie znam się jeszcze tak bardzo na blogowych sprawach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Może komuś się przyda i skorzysta z takiej listy :)

      Usuń
  6. Great selección! Have a lovely Day! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mieszaną bardzo uważam z kremami, by nie obciążały za bardzo i nie zapychały mojej skóry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cerę mieszaną z niedoskonałościami. Na razie wybieram nieco tańsze kremy, ale może kiedyś wypróbuję coś droższego.

      Usuń
  8. używałam kilku z pokazanych kremów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich kremów używałaś i jak się sprawdziły ? :)

      Usuń
    2. mam teraz z sorayi ziomka do cery tłustej - ale nie jest fajny... zapycha;/ bielendę i lirene miałam te były spoko

      Usuń
    3. Ja bardzo długo nie używałam żadnych kremów do twarzy, tylko czasami kupowałam ale wtedy krótko używałam, ale od roku używam regularnie i jest zadowolona. Miałam krem z Ziaji ale wiem, że Ty nie możesz używać, a teraz mam Garnier i jest całkiem ok.

      Usuń
    4. a wiesz że z Garniera kremów nie miałam?:D

      Usuń
    5. A to może wypróbujesz jakiś krem do twarzy? Ja lubię produkty z Garnier, przynajmniej te do włosów dobrze się u mnie sprawdzają, a i ten krem całkiem dobry.

      Usuń
  9. Ja mam cerę suchą i wciąż szukam idealnej pielęgnacji dla niej. Żaden krem, który do tej pory używałam nie był na tyle dobry, żebym przy nim została "na dłużej" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niedobrze. Mam nadzieję, że znajdziesz kiedyś swój idealny kremik :)

      Usuń
  10. ja to albo ziaja - albo już kremy raczej nie dostępne w drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Ziaję. Miałam ostatnio krem do twarzy który bardzo dobrze się sprawdził u mnie, ale testuję również inne.

      Usuń
  11. Super, dzięki za post! Przyda mi się dodatkową wiedza:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kilka kremów z twojego zestawienia, m in. Ziaję Phyto Activ, Bielendę "Kasztan" i oraz Bielendę "Ogórek&Limonka". Ten ostatni bardzo dobrze matuje.Lubię sięgać po niego wiosną i latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to świetnie. Na pewno wypróbuję krem Ogórek i Limonka Bielendy :)

      Usuń
  13. Drogeryjne kremy do cery trądzikowej mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem dobrze się sprawdzają kremy z drogerii, ale myślę, że wypróbuję też innych.

      Usuń
  14. Lubię Dermikę, Dr Irena Eris oraz Mixa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam kremów z tych marek, ale może też jakiś wypróbuję :)

      Usuń
  15. Większość kojarzę ale nie pamiętam czy coś miałam ;) natomiast ja jeśli chodzi o produkty dobieram je w zależności od potrzeby mojej skóry w dawnym momencie. Np przy skórze tłustej zbyt częste używanie produktów typowo do tłustej wysusza ją przez co jeszcze więcej wydziela sebum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż ja na dzień wolę używać kremu matującego do cery mieszanej by skóra nie świeciła się a na noc coś bardziej nawilżającego, aktualnie używam oleju rycynowego jednak może wypróbuję czegoś innego.

      Usuń
  16. Do cery suchej polecam emulsję nawilżającą z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie mam suchej skóry, ale jeśli jest z tej serii produkt do mycia ciała lub twarzy to chętnie wypróbuję :)

      Usuń