niedziela, 26 lutego 2017

PALOMA BODY SPA, BALSAM DO CIAŁA NAWILŻAJĄCO - UJĘDRNIAJĄCY, OLEJ MAKADAMIA I MARINGA

W końcu, w końcu, w końcu!! W końcu nastał ten dzień w którym postanowiłam na stałe wprowadzić do swojej pielęgnacji produkty do nawilżenia mojego ciała. Wcześniej bardzo rzadko używałam balsamów do ciała gdyż po prostu nie chciało mi się, ale postanowiłam to zmienić więc zakupiłam balsam do ciała. Jeśli jesteście ciekawe o jaki balsam chodzi i jak się u mnie sprawdził zapraszam do dalszej części postu.


PALOMA BODY SPA, BALSAM DO CIAŁA NAWILŻAJĄCO - UJĘDRNIAJĄCY, OLEJ MAKADAMIA I MARINGA
Idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Pochodzący z tropikalnych lasów Australii olej makadamia, znany jest z właściwości ujędrniających i uelastyczniających zwiotczałą skórę. Wzbogacony olejem moringa skutecznie natłuszcza i wygładza skórę, dając efekt gładkiej skóry już po 1 użyciu.
S K Ł A D N I K I   A K T Y W N E:
KOLAGEN - przywraca skórze właściwą spoistość, jędrność i gęstość a także zapobiega wiotczeniu skóry.
KREATYNA - wiąże się z naturalnymi białkami występującymi w skórze, poprawia jędrność i wspomaga naturalne procesy odnowy.
HYDROMANILTM - długotrwale nawilża, reguluje proces złuszczania naskórka, dzięki czemu skóra staje się gładsza i delikatniejsza.
OLEJ MORINGA - pozyskiwany z nasion indyjskiego drzewa Moringa Olejodajna.  Wyjątkowo lekki i dobrze wchłanialny. Posiada właściwości: wygładzające, zmiękczające i uelastyczniające. Rekomendowany dla właścicieli skór suchych, wiotkich, dojrzałych, podrażnionych, wrażliwych, przesuszonych i starzejących się. Olej koi i nadaje gładkość już po pierwszym użyciu.
OLEJ MAKADAMIA - wywodzi się z tropikalnych lasów Australii, nazywany jest „upiększającym cudotwórcą”. Wspomaga walkę  z cellulitem i rozstępami, działa modelująco.

NAWILŻAJĄCO-UJĘDRNIAJĄCY BALSAM DO CIAŁA
olej makadamia i moringa, hydromailtm
Błyskawicznie wygładza, intensywnie nawilża i modeluje sylwetkę
Szybko się rozsmarowuje i doskonale wchłania, jest dobrze przyswajalny przez skórę



Balsam znajduje się w przezroczystej butelce z etykietą w kolorach brązowo - beżowo - zielono - białych, o pojemności 250 ml. Opakowanie posiada praktyczną pompkę dzięki której można wydobyć odpowiednią ilość produktu. Butelka raczej zwykła, nie brzydka, nie jakaś bardzo przyciągająca wzrok, jest w porządku. Ja swój balsam zakupiłam w markecie spożywczym w cenie około 10 zł, jest on również dostępny na tej stronce ---> Klik

Konsystencja balsamu jest średnio gęsta, bardziej rzadka niż gęsta, w kolorze białym, szybko się wchłania. Zapach to coś na co zwracam uwagę przy wyborze kosmetyków do ciała, nie tylko żelu, płynu do mycia ciała ale też balsamów. Jeśli chodzi o zapach tego balsamu to nie jest on jakiś bardzo przyjemny, nie mam ochoty wąchać go cały czas, ale nie jest też brzydki. Dostępne są również inne balsamy m.in: Balsam do ciała energetyzująco - odżywczy z olejem awokado i arganowym oraz Balsam do ciała wygładzająco-regenerujący z olejem marula i monoi.



Jak wiecie bardzo rzadko używałam balsamów, jeśli już to używałam serum termoaktywne z Eveline lub Perfecty które nakładałam tylko na brzuch, uda. Trudno było mi się zmusić, przekonać do stosowania takich produktów, ale postanowiłam to zmienić. Kupiłam prawie najtańszy balsam jaki był w markecie i rozpoczęłam balsamowanie. Już prawie ponad dwa miesiące dzielnie wcieram po każdej kąpieli balsamik do ciała. Był chyba tylko jeden lub dwa dni kiedy tego nie zrobiłam. Nie mam dużych problemów z przesuszoną skórą, ale trochę przydałoby się nawilżyć skórę. Nie jest też sama w sobie nawilżona przecież. Balsam ten całkiem dobrze nawilża skórę, wygładza, skóra po użyciu tego produktu jest mięciutka i miła w dotyku. Duży plus za to, że szybko się wchłania, nie trzeba czekać nie wiadomo ile by balsam się wchłonął. Zapach mógłby być ładniejszy, ale nie jest to jakoś bardzo uciążliwe. Co kto lubi. Ja bardziej lubię mocniejsze zapachy, mocniej wyczuwalne, przyjemne, które można wąchać często, a i tak się nie nudzą. Myślę, że wypróbuję innych wersji tego balsamu.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten produkt? Używacie lub używałyście jakiegoś produktu z Palomy?

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też nie znałam, może kiedyś widziałam ale nie używałam żadnych kosmetyków z tej marki.

      Usuń
  2. Nie znam tego produktu ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, tne produkt u siebie w drogerii ,ale nie miałam okazji go jeszcze kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to może wypróbujesz kiedyś. Są też inne wersje zapachowe.

      Usuń
  4. Nie znam tego produktu i w przyszłości chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też miałam pierwszy raz ten balsam. Wcześniej nie widziałam go, a raczej nie zwracałam uwagi :)

      Usuń
  6. Nie kojarzę tych balsamów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skusiłam się na ten balsam ze względu na cenę. Wcześniej też nie znałam.

      Usuń
  7. ciekawie się zapowiada! Muszę spróbować :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to całkiem fajny balsam, chociaż zapach mógłby być ładniejszy, ale każdy lubi co innego.

      Usuń
  8. Nie miałam z nim wcześniej styczności, ogólnie nawet tej marki nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba marka niezbyt często stosowana przez kobiety, ale w miarę dobry balsam.

      Usuń
  9. Paloma? hm coś mi się obiła o uszy owa firmy niech pomyślę.... na pewno COŚ miałam z niej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zerknęłam jakie mają kosmetyki i chyba jakieś widziałam, ale nigdy niczego nie miałam.

      Usuń
    2. czekaj zaraz looknę na listę recenzji swych o :D ha już wiem. oliwkowe masło do ciała miałam:D

      Usuń
    3. udanego marcowego dnia;D

      Usuń
  10. Nic nie miałam od tej firmy, ale zaraz przyjrzę się tej stronce :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować ten balsam :) A jeśli chodzi o obserwację to chętnie jeśli spodoba mi się Twój blog.

      Usuń
  11. Nie znam tej marki, ale przyznam że nazwa obiła mi się już o uszy :D Fajnie, ze ma tyle składników aktywnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chyba widziałam jakieś produkty z tej marki, ale nie miałam żadnego.

      Usuń
  12. Congratulations on your work, I love the photos!!kiss
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba produkt rzadko stosowany przez kobiety. Ja kiedyś widziałam jakieś produkty z tej marki, ale niczego nie miałam.

      Usuń
  14. Nie miałam go, w sumie to nie znam firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poznasz kiedyś ten balsam. Tani jest to można wypróbować.

      Usuń
  15. Ojej zastanawiam sie jak moglas do tej pory funkcjonowac bez kosmetykow nawilzajacych do ciala. Moje jak tylko sie nie ,,zabalsamuje" swedzi i piecze... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest inny. Nie wszyscy mają wrażliwą, suchą skórę i tak bardzo nie potrzebują balsamów do ciała, kremów itd. Mi to jakoś nie przeszkadzało.

      Usuń
  16. Balsam pierwszy raz widzę, ale marka już gdzieś przeze mnie słyszana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że gdzieś już widziałaś jakieś kosmetyki z tej marki, tak samo jak ja, ale nigdy niczego nie kupiłam.

      Usuń