wtorek, 14 lutego 2017

NATEI NATURALS SZAMPON DO WŁOSÓW NORMALNYCH I PRZETŁUSZAJĄCYCH SIĘ

Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego szamponu z Biedronki którego stosowałam w ostatnim czasie. Zapraszam do czytania.

Natei Naturals Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się
Szampon do włosów Natei Świeżość i Witalność opracowany został przez specjalistów z myślą o zdrowych i pięknych włosach. Specjalnie opracowana receptura z zawartością ekstraktu z trawy cytrynowej i winogron przywraca włosom naturalny blask i świeżość, jak również regeneruje i oczyszcza. Dzięki delikatnej konsystencji szampon jest wyjątkowo delikatny w użyciu.



Szampon zamknięty jest w butelce w kolorze jasno zielonym, o pojemności 500 ml. Cena to ok 4 zł, jednak można zakupić go również w promocji za ok 3 zł. Dostępny jest on w Biedronce. Konsystencję ma średnio gęstą, żelową w kolorze również jasno zielonym, zapach ma przepiękny, słodki, owocowy, bardzo przyjemny. Produkt dobrze się pieni, jednak zauważyłam, że muszę nieco bardziej spłukać włosy by pienił się on mocniej. Gdy spłuczę je trochę mniej to szampon słabiej się pieni, jednak nie jest to jakiś duży problem.


Jeśli chodzi o działanie na pewno dobrze myje i oczyszcza włosy oraz skórę głowy, włosy są świeże, puszyste, miękkie. Szampon bardzo ładnie pachnie, jest tani i łatwo dostępny. Jest również dostępny szampon Natei Naturals Lekkość i blask. Do włosów przetłuszczających się który myślę, że również wypróbuję z ciekawości jak się sprawdzi u mnie. Ogólnie mówiąc, nie jest to jakiś bardzo dobry szampon jednak nie jest też jakiś tragiczny. Za te kilka złotych myślę, że warto wypróbować chociaż nie każdy musi, ale ja lubię testować, próbować tanie kosmetyki, ponieważ czasami mogą okazać się nawet lepsze od droższych. Myślę, że sięgnę ponownie po ten szampon, gdy nie będę wiedziała jaki inny kupić, a będę w Biedronce.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie ten szampon? Jaki szampon do włosów przetłuszczających się możecie polecić?

46 komentarzy:

  1. Nie znam go; ostatnio dość często używam szamponu Biolaven i Alterry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam niczego z Biolaven ani Alterry, ale myślę, że wypróbuję :)

      Usuń
  2. nie używałam tego szamponu, gdyż u nie dobór kosmetyków do włosów jest trudniejszy ze względu na prostowanie keratynowe, które znacznie ogranicza mi gamę dostępnych dla mnie kosmetyków. Natomiast w kwestii samych kosmetyków z Biedronki- ja z nich jestem zadowolona. Mój ulubiony, kupiony zupełnie przypadkiem krem SOS za 3 zł działa jak żaden inny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Nie robiłam nigdy prostowania keratynowego, ale czytałam, że należy używać specjalnych kosmetyków gdy zrobi się ten zabieg. Ja również lubię kosmetyki z Biedronki. Są tanie i całkiem dobre.

      Usuń
  3. Nie wiem czy go widziałam w swojej Biedronce, chyba muszę się bardziej przyjrzeć :) Jak skończę moje zapasy to może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien być ten szampon w każdej Biedronce, jednak czy w Twojej będzie tego nie wiem. Czasami w niektórych Biedronkach nie ma niektórych kosmetyków.

      Usuń
  4. Lubię szampony marki Phyto oraz Collistar. Z drogeryjnych lubię L'oreal, Garnier Fructis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zdania że warto próbować tańszych kosmetyków :) Nie raz nie dwa okazują się lepsze od droższych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Dlatego jak na razie zamierzam testować tańsze produkty by zobaczyć jak się sprawdzą u mnie.

      Usuń
  6. Nie znam tego szamponu, jakoś mnie nie zachęca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi. Nie wszyscy muszą używać to co tanie np. Biedronkowe kosmetyki.

      Usuń
  7. Miałam go. Nie jest dla mnie. U mnie ciężko trafić z dobrym szamponem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też nie jest jakiś bardzo dobry, ale też nie jest zły. Myślę, że kupię go ponownie za jakiś czas.

      Usuń
  8. Miałam i lubię, dobry tani szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy ktoś zna ten szampon, myślałam, że nikt go nie zna, ale widzę, że jednak ktoś go miał. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził. Myślę, że sięgnę po niego ponownie za jakiś czas.

      Usuń
  9. Miałam go, chyba w innej butelce, ale totalnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto wypróbować by zobaczyć jak się sprawdzi :)

      Usuń
  10. Produkt zdecydowanie dla moich włosów. Musze wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować gdyż jest bardzo tani. Nawet jeśli nie sprawdzi się to nie będzie tak szkoda wydanych pieniędzy, a może okazać się lepszy niż droższe szampony :)

      Usuń
  11. no niestety nie dla mnie ta marka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no wiem. A szkoda, bo tani szampon hehe :) Zawsze warto wypróbować :) A ja lubię tanie kosmetyki.

      Usuń
    2. fajnie byłby gdyby wszyscy mogli takowych używać;p

      Usuń
    3. Sobotnio :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

      Usuń
    4. ja dużo słońca życzę bo u nas plucha...

      Usuń
  12. Miałam go kiedyś, u mnie dobrze się sprawdzał ale co jakiś czas muszę zmieniać szampony do włosów bo gdy długo go używam i włosy zaczynają się przetłuszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często zmieniam szampony, jeden wykończę to zazwyczaj kupię inny :)

      Usuń
  13. W mojej Biedronce nie ma takich promocji :( i tego szamponu też nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam w gazetce Biedronki, że były w promocji te szampony. W niektórych Biedronkach może nie być niektórych kosmetyków. To chyba zależy od wielkości Biedronki, tak mi się wydaje. Im mniejszy sklep tym mniej produktów. Może kiedyś będziesz w większej Biedronce to kupisz ten szampon :)

      Usuń
  14. Nie znam, ale skuszę się na niego na sto procent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę ten szampon. Ciekawe, czy i mi przypadłby do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm warto wypróbować, zwłaszcza, że malutko kosztuje :)

      Usuń
  16. Nie widziałam wcześniej tego szamponu. Też mi się włosy przetłuszczają i teoretycznie wiele szamponów u mnie działa ale na jakiś czas, a później włosy przetłuszczają się w normalnym tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po praktycznie każdym szamponie włosy przetłuszczają się tak samo, tylko gdy używam szamponu do włosów zniszczonych są chyba bardziej oklapnięte ;/

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś poznasz ten szampon, chociaż przypuszczam, że wolisz inne marki :)

      Usuń
  18. Nigdy go nie używałam, często kupuję z organicznewlosy.pl moje włosy się juz przyzwyczaiły do nich. Może zrobisz test u siebie ich kosmetyków?? Jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak będę w Biedronce to sobie kupię inną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Wypróbuj, bo są to tanie szampony :)

      Usuń