ODWIEDZINY

czwartek, 23 lutego 2017

GOLDEN ROSE, BLACK DIAMOND HARDENER, ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA PAZNOKCIE

Piękne, zdrowe i długie paznokcie to moje marzenie. Niestety bardzo trudno mi takie zapuścić ponieważ często mi się rozdwajają, są cienkie i słabe. W takim przypadku warto sięgnąć po jakąś odżywkę bądź serum czy olejek. Stosowałam odżywki Eveline które niestety tylko pogorszyły stan moich paznokci, następne skusiłam się na serum regeneracyjne Regenerum które było lepsze od wcześniej wspomnianych odżywek Eveline. Link do postu ---> KLIK  Kolejnym produktem który stosowałam by poprawić stan moich paznokci był olej rycynowy KLIK Dobrze działał on na moje paznokcie, ich stan poprawił się, szybciej rosły, prawie wcale nie rozdwajały się, jednak na dłuższą metę codzienne wcieranie oleju w płytkę paznokci jest trochę kłoptliwe i męczące. Nie zawsze chcę się to robić i ma się na to czas. Jakiś czas temu, dosyć długo, bo może rok temu szukałam odżywki do paznokci i natrafiłam na odżywki Golden Rose, które polecała Red Lipstick Monster w swoim filmiku na youtube. Zastanawiałam się czy może wypróbować tą odżywkę, jednak nie wiedziałam skąd ją kupić gdyż trudno ją dostać, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach (w małej drogerii pytałam i nie było). W ostatnim czasie była okazja zakupić odżywkę z Golden Rose. Po przemyśleniach i przeczytaniu opinii postanowiłam zaryzykować. Jak się u mnie sprawdziła ta odżywka? Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części postu.


GOLDEN ROSE, BLACK DIAMOND HARDENER, ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA PAZNOKCIE
Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwardzających. Tworzy na
powierzchni paznokcia twardą i błyszcząca powłokę zapewniając tym samym trwałe wzmocnienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania*
*Wynik używania preparatu przez z 4 tygodnie w testach skuteczności

Cała seria Nail Expert nie posiada w swoim składzie formaldehydu, dbp i toluenu.
Sposób użycia:
Delikatnie wstrząsnąć przed użyciem.
Nakładać jedną warstwę jako baza na czyste i suche paznokcie i poczekać do wyschnięcia przed nałożeniem lakieru. Regularnie nakładać dwie warstwy raz w tygodniu aby wzmocnić efekt utwardzenia.

Skład: ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydrite copolymer, isopropyl alcohol, acetyl tributyl citrate i inne





Odżywka zamknięta jest w buteleczce w kolorze czarnym z srebrną zakrętką. Dodatkowo jest zapakowana jest w kartonowe pudełeczko. Sama buteleczka jest dość ładna, chociaż czarny kolor moim zdaniem jest małym minusem, gdyż nie widać zużycia odżywki. Dostępna jest w sklepach, stoiskach Golden Rose lub w internecie, w cenie około 13 zł. Konsystencja jak klasyczny, bezbarwny lakier.

Odżywka dzięki cząsteczkom czarnego diamentu ma zapewnić paznokciom większą twardość i wytrzymałość oraz zapobiegać łamaniu i rozdwajaniu paznokci, odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania. Planowałam stosować tą odżywkę 3 miesiące, by dać jej więcej czasu i zobaczyć jak zadziała. Niestety musiałam skrócić ten czas gdyż odżywka nie sprawdziła się u mnie dobrze. Niedawno minęło 1,5 miesiąca jak ją stosowałam. Efekty są średnie. Nakładałam ją 2 razy w tygodniu samodzielnie, bez żadnego lakieru. Paznokcie trochę się wzmocniły, jednak bardzo zaczęły się rozdwajać, nie mogłam ich prawie wcale zapuścić. Trochę urosły to za chwilę już jakiś się rozdwoił i musiałam wszystkie skracać. Miałam duże oczekiwania wobec tego produktu gdyż zależy mi na wyglądzie paznokci, jednak zawiodłam się. Nie wiem czy będę kontynuowała jej stosowanie. Myślę, że nie będę już testowała żadnych odżywek dlatego, że widok rozdwajających się, łamliwych, cienkich oraz krótkich paznokciach nie podoba mi się. Wrócę do oleju rycynowego lub na jakiś czas przestanę cokolwiek używać.

Moja ocena: 3,5/5

Znacie tą odżywkę? Miałyście kiedyś lub jakąś inną z Golden Rose? Jaki produkt do wzmocnienia paznokci możecie polecić?


24 komentarze:

  1. Z tego typu odżywek najlepsze są te od saly Hansen ;) przynajmniej ja tak uważam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy odżywek z tej marki i szczerze to trochę się boję wypróbować. Eveline i ta z Golden Rose bardzo zniszczyły mi paznokcie i jakoś nie chętnie chcę kupować inne odżywki.

      Usuń
  2. Dla mnie najlepsza odżywka wzmacniająca to Herome. Na moim blogu możesz o niej poczytać więcej, jeśli masz ochotę. :) Teraz wzmacniam też paznokcie serum z kostce z kalaminą (marki Lush) i działa super. Moja mama z kolei poleca olejek regeneracyjny Kabos - zawiera żywicę z drzewa pistacjowego, dzięki czemu znaczne wyróżnia się na tle pozostałych olejków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam o tych produktach o których piszesz i może wypróbuję. U mnie jak na razie najlepszy okazał się olej rycynowy.

      Usuń
  3. Najlepsze na paznokcie oraz włosy są zioła ajurwedyjskie (herbatki Everest Ayurveda to jest firma, a nazwy nie pamiętam ale "WŁOSY, skóra paznokcie"- jakoś tak. Tak mi zaczęły zapyrzać paznokcie po tym, że się manikiurzyska zdziwiła, jak ja zapuściłam takie długie, skoro ja miałam paznokcie jak papier. Włosy też po nich odstają od głowy tak jakby XD Polecam Ci te herbatki! Ja teraz piję na przeziębienie taką z tej firmy i pokonałam (już prawie) ostrą grypę w 3 dni.^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takich herbatkach to nigdy nie słyszałam. Bardzo ciekawe :)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnej odżywki z GR, tylko dwa lakiery w swojej kolekcji. Szkoda, że tak słabo się spisała :( Ostatnio słyszałam o świetnych właściwościach oleju rycynowego i to jego mam zamiar używać. Teraz tylko oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki Golden Rose nie polecam. Szkoda pieniędzy moim zdaniem chociaż komuś pomoże, a komuś zaszkodzi. Olej rycynowy jak na razie najlepszy dla moich paznokci. Boję się wypróbować czegoś innego.

      Usuń
  5. Ja lubię lakiery GR, szminki i utwardzacze. Odżywki nie miałam. stosuję inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej z Golden Rose niczego nie miałam wcześniej. Jedynie siostra miała jakieś lakiery do paznokci.

      Usuń
  6. Myślałam, że się lepiej spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, ale niestety zawiodłam się.

      Usuń
  7. A ja uwielbiam tą odżywkę u mnie się sprawdza świetnie i po miesiącu czasu moje paznokcie zmieniły swoją kondycje i stały się twardsze. Jest To jedna z moich ulubionych odżywek. Lubię również olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety słabo sprawdziła się ta odżywka. Za to olej rycynowy bardzo lubię. Lepszy niż odżywki Eveline, czy Golden Rose.

      Usuń
  8. Ja tam nie przepadam za odżywkami do paznokci.
    Strasznie mnie uczulają(?).
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za odżywkami do paznokci, ale czasami się skuszę z nadzieją, że poprawi wygląd moich paznokci. Niestety za każdym razem się zawiodę albo efekt stosowania jest zbyt słaby. Najlepszy dla mnie jak na razie jest olej rycynowy i nie wiem czy skuszę się na coś innego.

      Usuń
  9. Też mam z natury słabe i kruche paznokcie. Miałam tę odżywkę. jest jedną z lepszych, jakie stosowałam. Choć najlepsze efekty przyniosła u mnie suplementacja magnezem (dawką na poziomie 500 mg dziennie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety ta odżywka jak widać nie sprawdziła się :( Witaminki są potrzebne, nie tylko ze względu na paznokcie, ale i na cały organizm.

      Usuń
  10. Miałam kiedyś całkiem fajnie się sprawdzała ale na tle innych to taki średniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to raczej gorszy produkt, tak jak Eveline. Już lepiej sprawdził się Regenerum do paznokci.

      Usuń
  11. nie używam odzywek wzmacniających pazury:) są one z natury mocne mimo hybryd robienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie niestety są słabe i rozdwajające się. A przez odżywki wyglądają jeszcze gorzej. Już nigdy więcej nie skuszę się na żadną.

      Usuń
  12. U mnie, efekt tej odzywki był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie wręcz przeciwnie :( a szkoda, bo miałam wobec niej duże oczekiwania.

      Usuń