ODWIEDZINY

czwartek, 12 stycznia 2017

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI 2016 ROKU

Dzisiaj mam dla Was post w którym chcę Wam pokazać ulubieńców kosmetycznych 2016 roku. Ogólnie nie planowałam dodawać takiego postu, ale pomyślałam, że może pokażę Wam produkty które szczególnie przypadły mi do gustu w 2016 roku. Niektóre produkty są ulubieńcami nie tylko roku poprzedniego, ale i każdego, ponieważ często wracałam do nich oraz na pewno będę wracała jeszcze długi czas. A więc zapraszam do dalszej części postu.





WŁOSY

Familijny Szampon do wszystkim rodzajów włosów - dla wielu nieznany, nielubiany, zwykły szampon, niezbyt ładna, nie przyciągająca wzroku biało - niebieska butelka, a dla mnie jeden z lepszych szamponów, ponieważ jest tani, łatwo dostępny, dobrze działa na moje włosy, są po nim puszyste, dobrze oczyszczone. Ulubieniec nie tylko poprzedniego roku. 





Odżywka Garnier Goodbye Domage - Zdecydowanie najlepszą odżywką poprzedniego roku była ta oto odżywka do włosów. Na pewno wiele razy jeszcze do niej powrócę. Włosy były po niej wygładzone, miękkie, błyszczące, puszyste, do tego przepięknie pachnie. Numer 1 !



Biovax maseczka  do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - najlepsza maseczka jaką miałam okazję stosować w poprzednim roku, która bardzo dobrze się mnie sprawdziła. Więcej o tej maseczce już niedługo.





TWARZ

Bebeauty Delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy - Najlepszy produkt i mój ulubieńc wśród produktów do oczyszczania twarzy. Delikatny, dobrze oczyszcza, nie wysusza, tani, łatwo dostępny. Konsystencja kremowa, nie pieni się, kiedyś nie lubiłam takich produktów do mycia twarzy, dzisiaj bardzo dobrze się u mnie sprawdzają.





Ziaja Krem Nawilżająco matujący 25 + -  ulubionym kremem był krem z Ziaji dzięki któremu cera była nawilżona i matowa dłużej niż po innych kremach. Dodatkowo jest tani i wydajny, co jest dużym plusem.



Olej rycynowy - produkt stosowany u mnie na noc, który bardzo dobrze nawilża moją cerę, świetnie radzi sobie z niedoskonałościami, przy regularnym stosowaniu rozjaśnia przebarwienia. Jeszcze jakiś czas będzie moim ulubionym produktem stosowanym na noc.




Ziaja Liście Manuka Pasta do głębokiego oczyszczania - produkt służący mi jako peeling. Ulubieniec poprzedniego roku w tej kategorii. Przede wszystkim bardzo dobrze oczyszcza, po dłuższym stosowaniu powoduje zmniejszenie zaskórników, wygładza, nieco ściąga skórę, wysusza niedoskonałości. Na pewno powrócę do niej jeszcze nie raz.




Ziaja Maska oczyszczająca kaolinowa z glinką szarą - bardzo często do niej wracam, jest tania, łatwo dostępna, dobrze działa na moją cerę, świetnie oczyszcza, wygładza, nie podrażnia, nie wysusza.



Himalaya Herbals, Almond & Cucumber Peel-Off Mask Maseczka migdałowo ogórkowa - Druga ulubiona maseczka i nadal jest ponieważ jeszcze ją używam. Mimo iż nieco ściąga cerę to jest bardzo dobra, fajnie oczyszcza, wyrównuje koloryt skóry, wygładza, pozostawia skórę miękką.



USTA

Floslek Wazelina kosmetyczna do ust, waniliowa - ulubieńcem wśród produktów do pielęgnacji ust była wazelina z Floslek-u. Tania, wydajna, o ładnym zapachu, jeśli chodzi o działanie odpowiadało mi. Kuszą mnie również inne wersje tej wazeliny.



CIAŁO



BeBeauty kremowy żel pod prysznic Soft Touch z olejkiem migdałowym - jeden z ulubionych żeli pod prysznic, o ładnym, delikatnym zapachu, dobrze myje i oczyszcza, łatwo dostępny, tani. Na pewno wiele razy skuszę się na niego.




Dove Go Fresh Odżywczy Żel pod prysznic granat i werbena cytrynowa - mimo nieco wyższej ceny (w porównaniu do żeli z Biedronki) jest to bardzo dobry żel pod prysznic, ulubieniec przede wszystkim ze względu na piękny zapach, również dobrze myje, jest łatwo dostępny. Na pewno wypróbuję innych wersji tego żelu.



Intimea, Emulsja hypoalergiczna do higieny intymnej - ulubiony produkt do higieny intymnej, nie tylko w roku 2016 ale także innych, na pewno powrócę do niego jeszcze wiele razy. Tani, delikatny, dobrze myje, łatwo dostępny, delikatny zapach.




DŁONIE

Krem do rąk Kwiat lnu - tani, dobry krem do rąk był moim ulubieńcem wśród kremów do rąk, ładny zapach, działanie całkiem przyzwoite.



A jacy są Wasi kosmetyczni ulubieńcy ?

49 komentarzy:

  1. z tego wszystkiego moim faworytem zdecydowanie jest ta maseczka. ;) chociaż ostatnio szalenie podobają mi się te koreańskie w płatach, a z takich tańszych węglowe. ;) poza tym dla mnie odkryciem jest firma Nacomi i ich kokosowy peeling do ciała, który pachnie nieziemsko. :) i keratynowa seria do włosów Dr Sante od Elfa Pharm. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacomi również mnie interesują. Widziałam na blogach produkty z tej marki i muszę coś wypróbować. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Biovax był niegdyś moim faworytem ;) jednak od jakiegoś czasu moim ulubieńcem jest Kallos bananowy <3 Świetna maska do włosów, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski Kallos bananowej nie miałam nigdy, ale może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  3. Ciesze sie,ze znlazlam Twoj blog:) bardzo fajnie go prowadzisz. Ja od kilku lat stawiam na Ziaje...a ich ostatnie zimowe produkty sa genialne ....zapach piernika lub gorzkiej czekolady z nuta pomaranczy ....mozna pokochac na zawsze.JUz sie ciesze na Twoj kolejny post.
    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Dziękuję i zapraszam na kolejne posty oraz zerknij na poprzednie jeśli będzie miała ochotę i czas :) Ja jeszcze nie miałam zimowych produktów Ziaji, ale może skuszę się na jakiś :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również, tanie i dobre. Czekam na kolejną promocję żeli by móc jakiś zakupić lub sól do kąpieli :)

      Usuń
  5. Ten remik ziajii bardzo mi przypadł do gustu :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również. Bardzo dobry. Na pewno wrócę do niego, ale chcę przetestować najpierw inne kremy :) Zobaczyć czy jakiś inny może mu dorównać.

      Usuń
  6. Zmianę 25+ bardzo lubię i emulsje do intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty rzeczywiście sporo Ziaji lubisz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja w każdych zakupach musi się znaleźć :D

      Usuń
    2. haha zupełne przeciwieństwo moich zakupów;D

      Usuń
    3. A no pewnie trochę inne robimy zakupy, bo Ty nie przepadasz za Ziają, a ja bardzo lubię tą firmę. Na pewno pojawi się jeszcze dużo, dużo kosmetyków z tej marki :) Muszę przejrzeć u Ciebie jakie kosmetyki stosowałaś a jeszcze nie widziałam :) może z czegoś skorzystam :)

      Usuń
  8. Nie testowałam żadnego z produktów ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może kiedyś przetestujesz jakiś z tych produktów :)

      Usuń
  9. Żadnego nie miałam. Kiedyś używałam Dove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbujesz kiedyś coś z tych produktów :) Polecam!

      Usuń
  10. Nie miałam pojęcia, że szampon familijny wciąż istnieje :) Za to maseczkę z Biovaxu mam w planach wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No istnieje, istnieje ten szampon. Mój tata od lat go używa. Ja wypróbowałam i jak na razie to mój ulubieniec nie tylko poprzedniego roku. Maseczkę bardzo polecam :)

      Usuń
  11. Poza żelem z Dove z reszta kosmetyków jest mi nieznana, ale to tylko oznacza, ze pora się nimi bardziej zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam te kosmetyki. Są świetne :)

      Usuń
  12. Znam szampon Familijny :) Używałam jak byłam mała :)
    U mnie ostatnio ulubieńcem jest płyn micelarny z Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie używam płynów micelarnych, ale może kiedyś skuszę się na płyn micelarny z Garniera :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie produkty z Dove rzadko stosowałam, ale mam zamiar to zmienić, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty do ciała :)

      Usuń
  14. Olejem rycynowym lubię smarować rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęs nie próbowałam smarować olejem rycynowym. Trochę boję się, że dostałby się do oczu i była by katastrofa ;/

      Usuń
  15. Zdecydowanie, musze niedługo wyprobowac maseczke z Biovaxu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, bardzo polecam, ale również dobra jest odżywka z Garniera :)

      Usuń
  16. Też lubię tę maseczkę z Ziaji, właśnie ostatnio kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo ją lubię. Ostatnio kupiłam też inną maskę Ziaja kojąca którą mam pierwszy raz. Nawilżająca też jest dobra :)

      Usuń
  17. Znam kilka rzeczy, m.in. Bebeauty, ale nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Bebeauty badzo lubię. Dobrze sprawdzają się u mnie żele pod prysznic. Polecam :)

      Usuń
  18. U mnie też BeBeauty to nr1 jeśli chodzi o produkty do mycia twarzy! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię odżywkę Garnier Goodbye Domage , serum z tej serii też jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum nie miałam, ale też chcę wypróbować :)

      Usuń
  20. Uzywalam tego Fructisa, ale szamponu, wiec chetnie siegne po odzywke. Mialam rowniez te wersje zelu Dove, ale ta marka nie nalezy do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa szamponu Garnier z tej serii, ale trochę boję się, że obciąży moje włosy chociaż odżywka świetnie sprawdzała się na moich włosach to może szampon też taki będzie ?? Po produkty Dove rzadko sięgam, ale teraz zamierzam przetestować ich żele pod prysznic.

      Usuń
  21. Dobre, polskie marki L'biotica i Ziaja ;) Ja jeszcze polecam wypróbować serum Inveo do rzęs. Jest hypoalergiczne i całkiem niedrogie, a efekty daje bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuję to serum, ale trochę boję się, że dostanie mi się do oczu a wtedy to może być bardzo źle...

      Usuń
  22. Bardzo lubię o. rycynowy głównie jako odzywka do rzęs i brwi, szampon Familijny będę musiała wypróbować, nie wiem gdzie ale na pewno gdzieś go widziałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rzęsy i brwi nie próbowałam oleju rycynowego, ale czytałam, że jest dobry. Szampon familijny może w jakimś kiosku znajdziesz lub w markecie spożywczym lub w niektórych mniejszych drogeriach. Bardzo lubię ten szampon :)

      Usuń