czwartek, 5 stycznia 2017

NOWOŚCI KOSMETYCZNE OSTATNICH MIESIĘCY

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kosmetyki które zakupiłam sobie w ostatnim czasie. Może nie ma tego dużo, ale mimo wszystko chcę Wam przedstawić co będę testowała w najbliższych miesiącach. Są to produkty które będę miała okazję próbować pierwszy raz. Zapraszam do oglądania 😊



DO PIELĘGNACJI I MYCIA CIAŁA

Balsam nawilżająco - ujędrniający Paloma olej makadamia i maringa

 Bebeauty Wild Purple kremowy żel pod prysznic truskawka, malina, jeżyna

Cussonss Pure Zesty Lemon Burst żel pod prysznic

Poezja kremowy żel pod prysznic o zapachu maliny


DO WŁOSÓW

Garnier Gęste i zachwycające odżywka do włosów


Nivea, Long Care & Repair, odżywka do włosów


DO TWARZY ORAZ UST


Biały Jeleń żel do mycia twarzy z aloesem do cery normalnej i mieszanej ze skłonnością do alergii




 Perfecta Oczyszczanie Moc Minerałów peeling enzymatyczny z olejkami


   

Garnier Skin Naturals, Essentials Hydration, Krem nawilżający z ekstraktem z łopianu do skóry normalnej i mieszanej



Rival de Loop maseczka do twarzy oliwkowa



Rival de Loop maseczka do twarzy z solą z morza martwego




Bielenda Cabo Detox oczyszczająca maska węglowa cera sucha i wrażliwa


  Ziaja maska kojąca z glinką różową

  Ziaja Bio-żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem


Isana pomadka do ust różana


 Ziaja balsam do ust oliwkowy





DŁONIE I PAZNOKCIE 

Himalaya Herbals odżywczy krem do rąk

                    
  Golden Rose Black Diamont Hardener odżywka wzmacniająca paznokcie




Niektóre kosmetyki są już zużyte (maseczki na twarz) lub są w trakcie stosowania. Zakupiłam balsam do ciała którego tak bardzo unikałam oraz odżywkę do paznokci z Golden Rose. Oprócz tego kupiłam też olej rycynowy by dalej stosować na twarz oraz jeszcze jedną maskę na twarz Ziaja oczyszczającą z glinką szarą ale nie wrzuciłam zdjęcia ponieważ nie jest to nowość w mojej pielęgnacji. Za jakiś czas pojawią się oczywiście recenzje.


35 komentarzy:

  1. Pomadka różana? Super, muszę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak :) Muszę zakupić też inne bo są tanie :) Jeszcze nie używałam jej, ale myślę, że będzie dobra :)

      Usuń
  2. Żel do mYcia Biały Jeleń muszę chapnąć :) Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Białego Jelenia miałam tylko mydło w kostce szare. Ten żel mam pierwszy raz. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi, czy nie będzie wysuszał skóry :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A to super. Zobaczę jak sprawdzi się u mnie :)

      Usuń
    2. na pewno zacnie:) nikomu krzywdy nie robi :)

      Usuń
  4. O maskach Bielenda Cabo Detox jest ostatnio bardzo głośnio, ciekawe czy są siebie warte ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie użyłam jeden raz, a czekają na mnie jeszcze trzy razy bo kupiłam dwie saszetki, jedna wystarczy na dwa razy. Zobaczymy jak będzie. Chcę wypróbować również wersji do cery mieszanej i tłustej :)

      Usuń
  5. Używam bardzo często odżywki z Nivea :) Sprawdza się 100% u mnie. Jednak jest mało wydajna :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na pewno na długo wystarczy ta odżywka, ponieważ stosuję dwie odżywki bądź odżywkę i maskę dlatego wystarczą na długo, poza tym nakładam maski, odżywki mało na włosy by nie obciążyć włosów.

      Usuń
  6. Mam odżywkę z Garniera i jest fajna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że jest fajna mimo iż używałam ją dopiero kilka razy, jest bardzo podobna do odżywki Garnier Goodbye Domoge :)

      Usuń
  7. Super nowości kochana! :) Ta odżywka słyszałam że jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podobają się te nowości. Zobaczymy się sprawdzą. Recenzje pojawią się za jakiś czas :)

      Usuń
  8. te zele pod prysznic musza miec piekne zapachy!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza żel o zapachu maliny pięknie pachnie :)

      Usuń
  9. Mam odżywkę z GR i jak dla mnie jest całkiem fajna jednak bez szału .Gdzie kupiłaś maseczkę z Bielendy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne opinie jeśli chodzi o odżywkę z Golden Rose, tak ja w przypadku Eveline niektóre są pozytywne, a inne negatywne. Maseczkę kupiłam w małej drogerii, ale widziałam ją też w Rossmannie i jest chyba też w Naturze :)

      Usuń
  10. O, ile nowości, a ja nic nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niektóre znam kosmetyki znam np. z telewizji lub blogów, zobaczymy jak się sprawdzą :)

      Usuń
  11. Miałam zarówno odżywki do włosów Nivea oraz Garnier, a także odżywkę do paznokci GR (świetna).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo świetnie. Odżywkę Garnier użyłam kilka razy i całkiem dobrze się sprawdza. Mam nadzieję, że Garnier również też się sprawdzi. Jeśli chodzi o odżywkę do paznokci mam wobec niej duże oczekiwania. Zobaczymy jak się sprawdzi.

      Usuń
  12. Nie testowałam żadnych z tych produktów , ale o niektórych słyszałam dużo dobrego ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też czytałam o niektórych z tych produktów dużo dobrego więc postanowiłam przetestować z nadzieją, że u mnie również sprawdzą się :)

      Usuń
  13. Fajne nowości :) U mnie też parę nowych produktów w ostatnim czasie się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakie nowości u Ciebie się pojawiły :)

      Usuń
  14. bardzo lubię odżywki do włosów z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również sprawdzają się dobrze odżywki z Garniera. Miałam odżywkę Goodbye Domage która również była bardzo dobra :)

      Usuń
  15. Fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Na pewno będzie to miłe testowanie :)

      Usuń
  16. Wszelkie produkty pod oczy Ziajki jakie miałam niestety mnie uczuliły. Nowe żele BeBeauty wyglądają niczym Balea :)
    Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas pojawi się recenzja żelu pod oczy z Ziaji. Napiszę co nieco o nim ode siebie. Coś czytałam o żelach z Bebeauty, że podobne są do żeli z Balea. Tych akurat nie miałam, ale z tego co widzę są podobne :)

      Usuń
  17. Uwielbiam odżywkę z GR :) A krem z Garniera dostałam pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że odżywka z Golden Rose sprawdza się u Ciebie. Mam nadzieję, że u mnie też tak będzie. Z Garniera to odżywka do włosów, a nie krem :)

      Usuń