niedziela, 29 stycznia 2017

Lactacyd, Hydro Balance, Emulsja do higieny intymnej

Długo używałam używałam produktów do higieny intymnej z Biedronki, które bardzo lubię i na pewno jeszcze nie raz do nich wrócę, jednak postanowiłam wypróbować również innych produktów i dzisiaj mam dla Was post o jednym z nich. Zapraszam do czytania.




Lactacyd, Hydro Balance, Emulsja do higieny intymnej

Delikatna emulsja do higieny intymnej Lactacyd Hydro-Balance została stworzona, by utrzymać komfort i poprawić poziom nawilżenia okolic intymnych. Jej bogata kremowa formuła nie zawiera mydła i jest wzbogacona o naturalny kwas L-mlekowy oraz nawilżający ekstrakt z kwiatu lotosu.


Emulsja możemy zakupić w kartonowym pudełeczku w którym znajduje się plastikowa butelka w kolorach biało - niebieskich, posiadająca praktyczną pompkę. Produkt zawiera 200 ml pojemności, można zakupić go w większych oraz mniejszych drogeriach i marketach, w cenie około 12-16 zł. Ja swoją emulsję odkupiłam od siostry ponieważ u niej nie sprawdziła się. Emulsja ma perłową, średnio gęstą konsystencję, delikatny, przyjemny, przyjemny chociaż nie wszystkim może spodobać się. Kojarzy mi się z czymś, miałam chyba kiedyś produkt o takim zapachu, jednak nie pamiętam jaki to był produkt.


Dostępne są również inne wersje emulsji m.in:   

Girl - dla dziewczynek od 3 roku życia
Sensitive - przy skłonnościach do alergii i podrażnień
Fresh - dla aktywnych kobiet
Femina - uniwersalny płyn do codziennej higieny intymnej
Comfort - przy uczuciu pieczenia i swędzenia
Plus - na upławy, infekcje. Dla kobiet w ciąży i okresie połogu
Przeciwgrzybiczy - w trakcie leczenia i przy powracających infekcjach grzybiczych miejsc intymnych




W opiniach na wizaż.pl kobietki pisały, że przez tą emulsję nabawiły się infekcji, że podrażnia ona zamiast nawilżać, że wysusza i tak dalej. Rozumiem, każdy jest inny i u każdego inaczej działa dany produkt. U mnie nic takiego nie miało miejsca, a stosowałam tą emulsję co najmniej dwa miesiące i nadal stosuję. Umyłam nią nawet raz włosy i nic złego się nie stało! Emulsja ta na pewno dobrze oczyszcza i odświeża okolice intymne, dobrze się pieni, jest delikatna, nie podrażnia. Zapach średnio mi się podoba, ale nie jest najgorszy, butelka z pompką jak najbardziej na plus. Cena mogłaby być trochę niższa. Wypróbuję również innych wersji za jakiś czas.

Moja ocena: 4/5

Znacie tą emulsję lub inne z Lactacyd? Jakie lubicie produkty tego typu?

32 komentarze:

  1. ja lubię ich żele :) ale tego akurat nigdy nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba kiedyś miałam płyn z Lactacyd, ale to było dawno i nie pamiętam jak się sprawdził.

      Usuń
  2. Ja używałam Lactacyd jak dopiero wchodził na rynek kosmetyczny. Niestety nie pamiętam jak się u mnie spisywał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś chyba miałam też jakiś płyn z Lactacyd, ale nie pamiętam czy był dobry czy nie :)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię właśnie tę wersję i fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie podrażnia Cię ta emulsja? Czytałam, że niektóre kobiety podrażniała, podobno jakieś infekcje po niej miały, ale u mnie było wszystko dobrze :)

      Usuń
  4. do tej higieny ja używam od lat mydełka bambino:) żadne lactacydu mnie nie korcą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę używam jakiegoś produktu specjalnie przeznaczonego do higieny intymnej :)

      Usuń
  5. Też wolę produktu typowo do higieny :) Super wpis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej używać produktów specjalnie przeznaczonych do higieny intymnej niż np. mydła, ale jak ktoś już chce, każdy używa co mu pasuje.

      Usuń
  6. Wow nawet od 3 roku życia. W sumie to dobrze już takie małe istotki uczyć o tym co lepiej stosować. Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że są produkty do higieny intymnej dla takich małych dziewczynek :)

      Usuń
  7. Ja lubię ale bardziej odpowiada mi wersja klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna też dobra. Moja siostra używała kiedyś. Fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)

      Usuń
  8. Miałam ją, jest ok. U mnie większość tego typu produktów się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo większość takich produktów się sprawdza.

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnej wersji Lactacyd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbujesz kiedyś. Klasyczna podobno jest dobra :)

      Usuń
  10. Lactacyd kiedy mieszkałam jeszcze w PL był moja ulubioną i jedyną emulsją pielęgnacyjną i nie chciałam zamienić go na żaden inny. Tutaj w UK jest tak mały wybór tego typu produktów że ja po prostu robię sobie zapasy podczas pobytu w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasami jest mały wybór jeśli chodzi o niektóre kosmetyki, więc trzeba kupić więcej tego.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja też w sumie lubię tą emulsję. Myślę, że wypróbuję również innych wersji.

      Usuń
  12. Stosowałam i lubię ale już nie mogę ze względów zdrowotnych :/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam ale noszę się z zamiarem kupna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Wypróbuj tą emulsję bądź inną z Lactacyd :)

      Usuń
  14. Ja tej emulsji do higieny intymnej jeszcze nie stosowałam, a uczulenia dostalam od innej, ale nie pamietam co to byla za firma! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasami się tak zdarza, że dostanie się uczulenia od jakiegoś produktu.

      Usuń
  15. Kiedyś sprawdzałam jej skład i chyba mi się nie spodobał, skoro nie kupiłam, ale trudno mi się wypowiedzieć, bo nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie patrzę za bardzo na skład kosmetyków, a tym bardziej tych do ciała :)

      Usuń