niedziela, 11 grudnia 2016

DOVE GO FRESH ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC GRANAT I WERBENA CYTYRNOWA

Produkty z marki kosmetycznej Dove są jednymi z ulubionych produktów kupowanych przez Kobiety. Ja rzadko sięgam po produkty z tej marki, jednak teraz gdy mam bloga zamierzam trochę to zmienić i wprowadzić do swojej pielęgnacji także produkty z Dove czy Nivea. W ostatnim czasie miałam okazję stosować produkt z tej marki. Chyba pierwszy tego typu czyli żel pod prysznic. Wcześniej chyba nie używałam żadnego produktu do mycia ciała z tej marki. O jaki konkretnie produkt chodzi? Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części postu.

Dove Go Fresh Odżywczy Żel pod prysznic granat i werbena cytrynowa

Żel pod prysznic Dove go fresh revive granat i werbana cytrynowa to doskonałe połączenie pielęgnacji i orzeźwienia. Żel jest delikatny dla skóry i zawiera składniki, które pomagają w utrzymaniu prawidłowego nawilżenia. Został wzbogacony przełomową formułą NutriumMoisture, aby odżywiać warstwy naskórka, nadając Twojej skórze piękniejszy wygląd przez długi czas. Ma przyjemny, chłodzący zapach granatu i werbeny cytrynowej. Pielęgnuje i zapewnia uczucie świeżości i orzeźwienia.


Żel znajduje się w plastikowej, zgrabnej butelce w kolorze białym. W zależności od wersji żelu etykieta wygląda trochę inaczej. W przypadku tego żelu z przodu butelki widnieje owoc granatu. Produkt dostępny jest w większych oraz mniejszych drogeriach, marketach. Ja widziałam go nawet w Biedronce (jednak nie tą wersję, a inną). Pojemność żelu to 250-500 ml, natomiast cena w zależności od sklepu 13-17 zł, czasami można dostać w promocji za około 10 zł. Ja miałam żel po pojemność 500 ml. Konsystencja żelu jest kremowa, średniej gęstości, w kolorze jasno różowym. Zapach ma piękny, przyjemny, wyrazisty, słodki, orzeźwiający. Coś cudownego!

Żele te bardzo kuszą, ale nigdy się nie skusiłam na nie. Jednak postanowiłam wypróbować. Jak się u mnie sprawdził? Żel dobrze myje i oczyszcza skórę, daje uczucie świeżości, bardzo przyjemnie pachnie. Zazwyczaj myję się gąbką, nalewając odrobinę żelu czy płynu na nią, następnie myję całe ciało. W tym przypadku żel świetnie się pienił, natomiast gdy chciałam zrobić kąpiel z pianą, niestety mało pojawiło się piany, co mnie trochę zdziwiło. Lubię gdy żel bardzo się pieni, nie tylko gdy naleje go na gąbkę, ale także gdy zrobię kąpiel z pianą. W tym przypadku trochę się rozczarowałam. Myślę, że warto wypróbować tego żelu, ponieważ bardzo ładnie pachnie, dobrze myje, jest łatwo dostępny, często jest w promocji. Myślę, że wypróbuję też innych wersji zapachowych.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten żel? Lubicie żele pod prysznic z Dove?

51 komentarzy:

  1. wygląda całkiem ładnie w tej butli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak i ma piękny zapach który bardzo przypadł mi go gustu :)

      Usuń
    2. ja wielbię kosmetyki co ładnie pachną:)

      Usuń
    3. Ja tak samo :) Od razu lepiej się takich używa :)

      Usuń
    4. i chętnie się do nich wraca:)

      Usuń
    5. Tak :) np żele pod prysznic z Biedronki, m.in Oceania. Nie wiem czy miałaś kiedyś, jeśli nie to wypróbuj bo są świetnie i tanie :)

      Usuń
    6. o tego nie miałam jeszcze:)

      Usuń
    7. Wypróbuj, bo jest bardzo dobry, tani (2,99zł za pojemność 500 ml!) i jest dużo wersji zapachowych tego żelu :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ich żele szczególnie za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nigdy nie kupowałam żeli z Dove. Kiedyś miałam jakiś ale nie wiem jaką miał nazwę ale myślę, że teraz będę próbowała żeli z tej marki, zwłaszcza, że mają piękne zapachy. Kilka miesięcy temu widziałam żele Dove w Biedronce, wąchałam je, ale niestety nie kupiłam, czego trochę żałuję.

      Usuń
  3. Tego akurat zapachu nie znam ale uwielbiam te żele <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero teraz zaczynam odkrywać tą markę. Wcześniej miałam mało produktów z Dove.

      Usuń
  4. Nie pamiętam, kiedy miałam ostatnio coś marki Dove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też. Kiedyś miałam jakiś żel pod prysznic z Dove, ale niestety nie pamiętam nazwy i jakiś szampon też miałam, chyba do włosów cienkich czy dodający objętości.

      Usuń
  5. Ja również bardzo lubię żele pod prysznic Dove, ale jeszcze nie miałam tej wersji, z pewnością niedługo się to zmieni.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam wypróbować też innych żeli pod prysznic Dove :)

      Usuń
  6. Z DOve już tak jest: nigdy idealnie :) Ich żele są raczej przeciętne, choć ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak reklamują te żele w telewizji jakby były nie wiadomo jak dobre. Nie są złe, ale myślałam, że będą lepsze np będą lepiej się pieniły, a tak to jest dobrze chociaż cena mogłaby być niższa :)

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię żele Dove i czesto ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo kupowałam płyny do kąpieli z Apart bądź Luksja lub Biedronkowe żele, ale teraz zamierzam próbować też innych :)

      Usuń
  8. I love Dove shower gel with Peony and vanilla)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gel peony and vanilla definitely I'll try. I like cosmetics with the scent of vanilla :)

      Usuń
  9. Lubię tę firmę za zapachy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach tego żelu bardzo spodobał mi się, ale planuję wypróbować również innych :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie są to najgorsze produkty, ale chyba są lepsze w niższej cenie :) ale mają ładne zapachy podobno, dlatego chcę wypróbować innych żeli :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię żele z Dove :) zawsze mam jakiś w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupię sobie inną wersję za jakiś czas, najlepiej w promocji :)

      Usuń
  12. Jeśli zapach przypadłby mi do gustu to pewnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny zapach. Taki słodziutki, mniam :)

      Usuń
  13. Zapach jest kuszący. Nie miałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Ja planuję kupić inne wersje, najlepiej w promocji :)

      Usuń
  14. Teraz nie używam, ale kiedyś zdarzało mi się kupować Dove - pięknie pachniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kosmetyki o pięknych zapachach więc na pewno sięgnę po inne wersje żelu pod prysznic Dove.

      Usuń
  15. Absolutnie kremy pod prysznic z Dove są moimi ulubionymi, szczególnie te biale oryginalne, polecam!
    ... i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi pięknie pachnieć.... :) skusiłabym się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię żele Dove, tej wersji zapachowej nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nigdy nie kupowałam żeli pod prysznic Dove, ale teraz chcę to zmienić :)

      Usuń
  18. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię żele Dove - chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero teraz odkrywam różne żele i produkty do mycia ciała (do kąpieli, a także pod prysznic). Jeszcze dużo produktów do przetestowania :)

      Usuń
  20. Jeszcze nie miałam tego żelu pod prysznic, ale kusi bardzo :) Ps fajny blog jest obs
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz oraz obserwację. Zapraszam również do innych postów :)

      Usuń
  21. ¡Hey! I love your blog, I am following you. I hope u could visit my blog and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie pachną, chociaż jak dla mnie żele Dove są trochę zbyt kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podobają się, ale mogłyby się bardziej pienić :)

      Usuń