ODWIEDZINY

piątek, 30 grudnia 2016

BEBEAUTY KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC SOFT TOUCH Z OLEJKIEM MIGDAŁOWYM

Mam dla Was dzisiaj post z recenzją produktu Bebeauty z Biedronki czyli żelu pod prysznic. Zapraszam do czytania.


BEBEAUTY KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC SOFT TOUCH Z OLEJKIEM MIGDAŁOWYM
Kremowy żel pod prysznic BeBeauty Soft Touch doskonale myje i pielęgnuje skórę. Zawiera olej ze słodkich migdałów, który znany jest ze swoich właściwości nawilżających, odżywczych i zmiękczających skórę. Delikatny, zmysłowy zapach oraz lekka kremowa konsystencja żelu sprawia, że Twoja kąpiel może stać się wyjątkową i niezapomnianą chwilą.  Produkt posiada pH przyjazne dla skóry i został przebadany dermatologicznie.




Produkt znajduje się w butelce w kolorze biało-niebieskim, o pojemności 400 ml. Dostępny jest w każdej Biedronce, w cenie około 4 zł. Za taką pojemność cena jest bardzo niska, więc jak najbardziej opłaca się go kupić. Konsystencja żelu jest kremowa, średniej gęstości, w kolorze białym, natomiast zapach delikatny, przyjemny, bardzo mi się podoba mimo iż wolę mocniej odczuwalne zapachy to też także przypadł mi go gustu. To mój drugi żel z tej serii. Wcześniej miałam żel pod prysznic Happy Moments, o którym pisałam tutaj ---> Klik 




Jeśli chodzi o działanie to nie będę się tutaj rozpisywała, ponieważ nie oczekuję od żelu czy płynu do mycia ciała nie wiadomo jakiego działania. Taki produkt ma być, a to robi bardzo dobrze, nie wysusza, nie podrażnia mojej skóry, bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny. Jest to bardzo dobry kosmetyk, za kilka złotych który polecam Wam wypróbować, a na pewno się nie zawiedziecie.

Moja ocena: 5/5

Znacie ten żel pod prysznic? Lubicie produkty do mycia ciała z Biedronki?


32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oooo tak, polecam wypróbować jeśli nie zrobiłaś jeszcze tego :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten żel. Generalnie produkty biedronkowe są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Muszę wypróbować również innych żeli z Biedronki który jeszcze nie miałam.

      Usuń
  3. Używałam kiedyś żeli pod prysznic z Be Beauty i byłam zadowolona, ale jakoś o nich zapomniałam. Dziękuję za przypomnienie, na pewno się skuszę jak tylko będę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to koniecznie kup jakiś żel z Biedronki. Za jakiś czas pojawi się na blogu kolejna recenzja żelu z Bebeauty ale inny, równie kuszący :)

      Usuń
  4. Bardzo lubie kosmetyki z serii BeBeauty! Jednym z moich ulubieńców jest różowy żel do mycia twarzy! <3 Wszytskiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy żel do mycia twarzy również bardzo lubię. Ostatnio widziałam w Biedronce ten żel w wersji z pompką ;O Może wypróbuję też żel z peelingiem kiedyś bo nie miałam jeszcze. Również wszystkiego dobrego dla Ciebie w Nowym Roku :) :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też ta uważam. Warto się skusić. Zwłaszcza z tak niską cenę, czasami można też dostać w promocji jeszcze taniej :)

      Usuń
  6. Ja kiedyś kupiłam jakiś żel z tej firmy i byłam bardzo, ale to bardzo zadowolona. Niestety już go z Biedronki wycofali, a był cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooj jaki to był żel ?? :) Czasami są takie produkty cudne a niestety nagle znikną z półek sklepowych lub są słabo dostępne.

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach migdałów! <3 Niestety, nie używałam nigdy tego żelu.

    Przy okazji pragnę życzyć szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to polecam wypróbować ten żel. Zapach delikatny, ale bardzo ładny i przyjemny :) Również Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie :)

      Usuń
  8. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie. Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  10. może sobie zakupię jak zapasy wykończę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecam wypróbować. Fajny żel za kilka złotych :)

      Usuń
  11. Lubię żele pod prysznic z Biedronki, są przyzwoite i bardzo tanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Mam jeszcze kilka żeli do wypróbowania z Biedronki. Na pewno zrobię to za jakiś czas :)

      Usuń
  12. Ja widziałam ten żel na półce w biedronce i chyba się muszę na niego skusić przy następnych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, skuś. Bardzo fajny żel. Polecam :)

      Usuń
  13. Nie stosowałam tego kosmetyku, ale lubię żele z Biedronki, szczególnie te Oceania czy jakoś tak, takie za 4 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Oceania miałam i również bardzo lubię :)

      Usuń
  14. Hmmm, chyba nie miałam jeszcze żadnego żelu z Bebeauty - mam zapasy żelowe na co najmniej rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zazwyczaj robię zapasy na kilka miesięcy 2-3 miesiące, może dłużej, ale żel polecam :)

      Usuń
  15. czasem kupuje od nich żele pod prysznic, tego jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj u siebie w Biedronce i wypróbuj. Tani i dobry żel :)

      Usuń