Anida, Krem do rąk glicerynowo migdałowy

Kremy do rąk to kosmetyki które wystarczają mi na prawdę bardzo długo, dlatego tak rzadko pojawiają się posty z recenzją takich produktów. Dzisiaj jednak mam dla Was kilka słów o kremie do rąk z Anidy. Zapraszam do czytania.




Anida, Krem do rąk glicerynowo migdałowy
Błyskawicznie wygładza i poprawia kondycję suchej i delikatnej skóry dłoni. Krem zawiera olej ze słodkich migdałów bogaty w kwas oleinowy i linolowy, witaminy A, D, E oraz z grupy B. Olej migdałowy wpływa na poprawę jędrności i elastyczności naskórka oraz łagodzi podrażnienia. Zawarte w kremie składniki odżywcze regenerują i wygładzają dłonie narażone na szkodliwe czynniki zewnętrzne.


Krem zamknięty jest w tubce w kolorze biało-brązowo-kremowej, z przodu opakowania widnieją migdały. Opakowanie jest proste i schludne. Krem dostępny jest w aptekach, a jego cena wynosi około 3- 4 zł za kosmetyk o pojemności 125 ml. Konsystencję ma średnio gęstą, lekką, w kolorze białym, bardzo dobrze i szybko się wchłania, natomiast zapach przyjemny, delikatny, czuć migdały, mi bardzo pasuje ten zapach, przyjemnie jest używać tego kremiku. Produkt zawiera olej ze słodkich migdałów, witaminy A, D, E oraz witaminy z grupy B. To mój pierwszy produkt z Anidy, wcześniej chyba nie miałam niczego z tej marki.  Z tego co widzę, produkty z tej marki należą do tańszych co bardzo mnie cieszy. Lubię to co tanie.




Z działania tego kremu jestem zadowolona, krem dobrze nawilża, wygładza, odżywia. Używam tego kremu raz dziennie, przed pójściem spać, w ciągu dnia niestety zapominam o kremie do rąk, mimo tego moje dłonie nie są jakoś bardzo wysuszone. Myślę, że warto skusić się na ten krem, zwłaszcza, że jest tani, całkiem dobrze działa oraz pięknie pachnie. Na pewno skuszę się również na inne produkty tej marki.

Moja ocena: 5/5

Znacie ten produkt? Miałyście coś z Anidy?

33 komentarze:

  1. Pierwsze słyszę. Ja w zapasie mam 2 kremy do rąk, a zużywam je bardzo wolno, więc nie planuję nowego zakupu.Ale nazwę firmy zapamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też firmy też nie znałam, ale moja siostra zamawiała jakieś leki z apteki to też sobie coś zamówiłam, m.in ten krem do rąk. Są też inne produkty z tej marki. Może wypróbuję coś innego :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś z tej firmy krem do rąk z olejem makadamia i woskiem pszczelim, naprawdę świetnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w sumie bardzo rzadko, albo i wcale używam kremu do rąk :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - propozycje sylwestrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się używać kremu do rąk, zwłaszcza zimą, chociaż latem też używam :)

      Usuń
  4. Nie miałam go jeszcze nigdy :D Nie widziałam go jeszcze nigdy w aptekach ale za tą cenę muszę się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego kremu. Ostatnio sięgam po apteczne kremy, gdyż moje dłonie potrzebują silnej regeneracji :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kremy z drogerii wystarczą, ale z apteki też są dobre i na pewno skuszę się kiedyś na jakiś :)

      Usuń
  6. Nie znam firmy, ale kremy do rąk uwielbiam i nigdy ich u mnie za dużo, więc jak tylko się gdzieś się z nim spotkam to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj. Za tą cenę na prawdę warto się skusić :)

      Usuń
  7. Miałam jakiś kosmetyk z tej marki, nie pamiętam już dokładnie jaki ale miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę wypróbować również innych produktów z tej marki :)

      Usuń
  8. Nie miałam go ;) ale ja rzadko kiedy używam kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się używać kremów do rąk, chociaż powinnam używać częściej w ciągu dnia, jednak nie wyobrażam sobie nie używać żadnego ponieważ moje dłonie po sprzątaniu czy w chłodne dni zimowe są bardziej suche więc używam kremu do rąk.

      Usuń
  9. do torebki lubię takie ziomki wkładać:D a ze mam sporo toreb to w każdej kremik musi być;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zakupisz sobie ten kremik jeśli gdzieś go znajdziesz :)

      Usuń
    2. Takie kosmetyki to warto się skusić :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz widzę tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam tej marki, ale tak niespodziewanie trafiłam na krem tej marki i skusiłam się. Na pewno wypróbuję coś jeszcze :)

      Usuń
  11. O marce nie słyszałam, ale chyba się na coś skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę jeszcze wypróbować coś innego z tej marki :)

      Usuń
  12. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. A to może poznasz :) Tania i dobra chociaż kto co lubi :)

      Usuń
  14. Wow jaki tani:) a ocena widzę bardzo pozytywna:) tyle naczytam się o kremach, że ciężko się zdecydowaćna konkrenty;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo tych kremów i trudno zdecydować się na jakiś :)

      Usuń
  15. Kupiłam sobie ostatnio mydło w płynie migdałowe i zapach jest nieziemski, więc podejrzewam, że tutaj też może być piekny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger