środa, 2 listopada 2016

MARION OLEJKI ORIENTALNE REGENERACJA WŁOSÓW

Chwilę mnie nie było, ale wracam do Was z nowym postem. Pogoda niestety nie dopisuje, jednak mimo tego cieszmy się chwilą, każdym dniem, uśmiechajmy się. Niech pogoda nie zepsuje nam humoru :) Jak tam u Was? Będę miała trochę postów do nadrobienia na Waszych blogach.

Pielęgnacja i wygląd moich włosów jest dla mnie ważna. Oprócz masek i odżywek staram się również nakładać olejek po każdym myciu włosów. Stosowałam już kilka produktów w celu zabezpieczenia końcówek włosów, o których pisałam już na moim blogu. Dziś mam dla Was kolejny post, a w nim kilka słów o kolejnym produkcie. Jeśli jesteście ciekawe o jaki produkt chodzi to zapraszam do dalszej części postu.

Marion Olejki Orientalne Regeneracja włosów
Oleje zawarte w formule intensywnie regenerują włosy, kondycjonując ich strukturę. Jojoba - odżywia i nawilża włosy. Słonecznik - regeneruje strukturę włosów, dodając im naturalnego blasku i chroniąc przed działaniem szkodliwych promieni słonecznych. Dzięki nim włosy są miękkie, gładkie i odżywione. Do włosów zniszczonych. Kilka kropel produktu wystarczy, żeby włosy odzyskały naturalny i zdrowy wygląd.




Olejek znajduje się w małej, plastikowej, przezroczystej buteleczce z pompką. Dostępny jest w mniejszych drogeriach oraz drogerii Natura. Pojemność olejku to 30 ml, a cena ok 7 zł. Konsystencję ma tłustawą, oleistą, nie za gęstą, w kolorze lekko żółtym. Zapach delikatny, raczej przyjemny, średnio mi się podoba, bardziej wolę mocniejsze zapachy, jednak jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. Dobrze rozsmarowuje się na włosach, nie sprawia, że włosy są tłuste, sklejone. Przeznaczony jest do włosów zniszczonych. Jego zadaniem jest intensywnie regenerować włosy by odzyskały zdrowy wygląd.

Dostępne są również inne wersje m.in: Wzmocnienie włosów - kokos, tamanu, Nawilżenie włosów - migdały, dzika róża oraz Odżywienie włosów - macadamia, ylang-ylang.

Nakładam olejek po każdym myciu włosów, 1-2 kropelki, wmasowując w końcówki włosów. Olejek na pewno nie regeneruje włosów, ale wygładza włosy, sprawia, że ładnie się po nim błyszczą, lepiej się układają, wyglądają na zdrowsze. Mimo iż zapach nie jest najładniejszy jak dla mnie, to olejek ten jest całkiem dobry, tani, łatwo dostępny. Na pewno wypróbuję też innych wersji.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten olejek lub inne z tej serii? Jak się u Was sprawdzają?

16 komentarzy:

  1. Ogólnie bardzo lubię ich kosmetyki do włosów :)
    Tego olejku jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten olejek, bardzo go lubię :) A zapach akurat mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę trochę mocniejsze zapachy, które bardziej czuć, ale ogólnie jest bardzo dobry ten olejek :)

      Usuń
  3. Miałam któryś z tych olejków ale już dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej właśnie kupuje olejki do zabezpieczania końcówek z Marionu, ale może wypróbuję też innych.

      Usuń
  4. Właśnie jeden z olejków z Mariona jest u mnie na wykończeniu i mam gdzieś jeszcze jeden, ale.. Wrażenia na mnie nie zrobiły. Włosów nie chronią, ani nie poprawiają ich kondycji. Po prostu są bardziej wygładzone i błyszczące, a to nie jest tylko to czego oczekuję od takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozumiem. Mi pasują takie olejki. Chętnie wypróbuję też innych wersji.

      Usuń
  5. no ja niestety podziękuję za te ziomki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ? Mi pasują te olejki. Lubię markę Marion :)

      Usuń
  6. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale lubię oleje w pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio przepadam za olejami w pielęgnacji włosów. Mam wrażenie że po nich moje włosy przetłuszczają się jeszcze bardziej ;/

      Usuń
  7. O tak, takie rzeczy lubię. Mam olejek z CHI, maleńka butelka, a starczyła mi prawie na rok, a włosy sa wyjątkowo lśniące. Po tym z Marion pewnie jest tak samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku z CHI nie miałam jeszcze, ale myślę że przetestuję, ponieważ lubię testować nowości do włosów. Mam nadzieję, że będzie równie dobry jak Marion :)

      Usuń
  8. Miałam ten olejek, jest świetny i w bardzo dobrej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Bardzo lubię produkty z Marion.

      Usuń