Intimea, Emulsja hypoalergiczna do higieny intymnej


W ostatnim czasie praktycznie cały czas używałam produktów do higieny intymnej z Biedronki. Bardzo lubię te produkty. Zapewne już wszystkie je znacie, większość stosowała, jakaś część lubi i stosuje, inne wolą coś innego. Ja często wybieram te produkty, ze względu na cenę i dostępność, ale mam zamiar wypróbować również innych produktów do higieny intymnej.

Dzisiaj jednak będzie kilka słów o kolejnym produkcie Intimea z Biedronki. Zapraszam do czytania.




Intimea, Emulsja hypoalergiczna do higieny intymnej
Hypoalergiczny emulsja Intimea jest przeznaczona do codziennej higieny intymnych części ciała dla dziewczynek i nastolatek. Delikatna formuła myjąca wzbogacona o ekstrakt z oliwek i pantenol doskonale reguluje nawilżenie miejsc intymnych oraz zapobiega podrażnieniom.

NATURALNE PROBIOTYKI - odbudowują naturalną barierę ochronną śluzówki
NATURALNA BETAINA - intensywnie nawilża i łagodzi podrażnienia
KWAS MLEKOWY - utrzymuje prawidłowe pH okolic intymnych


Produkt znajduje się w praktycznej butelce z pompką, dzięki której można dozować odpowiednią ilość produktu, buteleczka w kolorze białym z etykietą z odcieniami różowymi. Emulsja dostępna jest w każdej Biedronce, w cenie około 4 zł za pojemność 400 ml. Bardzo tani produkt w niskiej cenie. Konsystencja emulsji jest średniej gęstości, w kolorze białym, bardzo dobrze się pieni, natomiast zapach przyjemny, delikatny. Mogłaby być więcej wersji zapachowych, ale mimo wszystko nie jest źle. Produkt nie zawiera SLES oraz parabenów. Jest przeznaczony dla dziewczynek i nastolatek. Ja dziewczynką już nie jestem, ale chciałam wypróbować tą emulsję z ciekawości i nie zawiodłam się.

Jest delikatny, dlatego można nim myć również twarz czy włosy. Dobrze myje okolice intymne, odświeża, zapobiega podrażnieniom. Myłam nim również twarz, w tym przypadku również dobrze się sprawdzał. Raz wypróbowałam do mycia włosów, ale jednak za słabo pienił się, nie podobało mi się to. Do mycia włosów zdecydowanie bardziej wolę coś co mocniej się pieni.

Jest to bardzo dobry produkt do higieny intymnej, ale nie tylko, bo do mycia twarzy również dobrze się sprawdza. Tani, łatwo dostępny, o dużej pojemności. Polecam tym dziewczynom które jeszcze nie używały tych produktów.

Moja ocena: 5/5

Znacie tą emulsję? Lubicie produkty do higieny intymnej Intimea z Biedronki? Jaki produkt do higieny intymnej używacie teraz i jaki możecie polecić?

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ziaja też lubię, ale dawno nie miałam żadnego płynu do higieny intymnej z tej marki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A może kiedyś wypróbujesz. Wprawdzie emulsja ta jest przeznaczona dla dziewczynek i nastolatek, ale myślę, że warto ją wypróbować.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A to może czas wypróbować tą emulsję :) Bardzo dobry produkt :)

      Usuń
  4. Szukałam czegoś do higieny intymnej. Chyba wybróbuje właśnie ten. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Dobre są również inne produkty z higieny intymnej z Biedronki Intimea. :)

      Usuń
  5. Używam na razie produktu Nivea, ale Intimeę w przyszłości będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam nigdy produktu do higieny intymnej z Nivea, ale myślę, że kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
    2. Miałam chyba dwie wersje i bardzo je lubię:)

      Usuń
    3. Ja również miałam inne wersje. Bardzo dobry produkt, szkoda tylko że nie ma więcej wersji zapachowych.

      Usuń
  6. mam od wieków mydełko bambino i nie zamienię go na nic innego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko bambino do higieny intymnej ?? Nie wiedziałam, że można nim myć okolice intymne. Ale mydełko Bambino dobre jest, bo moja siostra myje nim ręce. Ja też czasem używam oraz krem Bambino jest dobry :)

      Usuń
    2. tak:) nic mnie nie podrażnia nie uczula uwielbiam je;)

      Usuń
    3. To dobrze :) Ja mimo wszystko do higieny intymnej wolę jakiś płyn czy żel, a mydełko do mycia rąk :)

      Usuń
    4. Jeśli nie szkodzi to można stosować :)

      Usuń
  7. Jakoś nie potrafię się przekonać do płynów. Dla mnie do mycia zawsze najlepsze jest mydło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie bardziej wolę płyny do higieny intymnej, żele czy emulsje. Jakoś mydłem rzadko myję okolice intymne. Mam wrażenie jakbym mydłem nie domyła się w tym miejscu :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ziaja miałam kilka lat temu i bardzo lubiłam. Miałam o zapachu migdałowym, ale teraz nie mogę nigdzie takiego znaleźć. Z AA nie miałam nigdy.

      Usuń
  9. Używam go od dawna, ale ostatnio coś mnie podkusiło na zmianę i kupiłam Ziaję i żałuję, niestety dla mnie nie był to dobry wybór, a emulsja z biedronki zawsze mi się sprawdzała ;) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są kobiety, dziewczyny które nie lubią produktów do higieny intymnej z Biedronki bo są za tanie czy szkodzą w jakiś sposób. Ja je bardzo lubię, ale chcę też wypróbować innych. Z Ziaji również miałam i był dobry, ale na pewno będę wracała do Intimea :)

      Usuń
  10. Często kupuję tą emulsje - jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że Tobie również pasuje ta emulsja.

      Usuń
  11. Musiałabym zerknąć na skład, bo czasem mnie uczulają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdy będziesz w Biedronce to zerknij jaki skład ma ta emulsja :)

      Usuń
  12. Znam tę emulsję, ma dobry skład i jest tania. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tania i wydajna, na skład nie patrzę za bardzo, ale dobrze że ma dobry skład.

      Usuń
  13. nie stosowałam , ale może zacznę :)
    lubię takie przydatne posty :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą emulsję. Jest tania, dobra i łatwo dostępna.

      Usuń
  14. Ciekawe, zawsze warto mieć :)
    Taki podstawowy, a ważny produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie nie używać jakiegoś produktu do higieny intymnej, też nie wiem czy bym myła te okolice samym mydełkiem.

      Usuń
  15. ja jestem wierna Eveline...
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Eveline nie miałam nigdy produktu do higieny intymnej, ale być może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  16. Kiedys uzywalam ciagle Lactacyd az kupilam na probe te intimea. Nie jest zla lecz bardziej podoba mi sie AA ktora teraz kupilam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię produkty z Intimea, ale chcę wypróbować również innych ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger