niedziela, 20 listopada 2016

GADŻETY I DODATKI DO DOMU, KTÓRE MI SIĘ PODOBAJĄ

Dzisiaj mam dla Was post w którym chcę pokazać gadżety oraz dodatki do domu które mi się podobają. Większość zapewne jest Wam znana, być może macie je w swoich domach, mieszkaniach. Ja bardzo chciałabym mieć część z nich w swoim mieszkaniu (jak już będę mieszkała w swoim :) ) Dajcie znać co z tego macie i co Wam się podoba.

Zapraszam do oglądania.

Cotton Balls - bardzo podobają mi się te światełka. Odkąd je zobaczyłam pierwszy raz bardzo mi się spodobały. Najładniejsze są w kolorach brązowo - beżowo - kremowych bądź biało czarnych, szarych które pasują chyba do wszystkiego.


Poduszki dekoracyjne do pokoju, sypialni - bardzo podobają mi się takie poduszki, są inne niż zwykłe poduszki, coś ciekawego, nie nudnego, coś się dzieje.


Dekoracyjne koce - tak samo jak i poduszki fajny gadżet do domu, dzięki któremu pokój czy sypialna nie jest nuda i taka nijaka. 




Ramki do zdjęć - można zakupić w różnych wersjach. bardzo ładne, nie tylko do zdjęć ale także do różnych obrazków czy motywacyjnych cytatów. świetna dekoracja do domu, mieszkania. 




Wazony do kwiatków - jest to również potrzebna rzecz, każdy w domu od czasu do czasu ma kwiatki, niektórzy nawet częściej, ale także jest dekoracją jeśli wazon jest w fajnym, ciekawym kształcie bądź w kolorze. można również kupić klasyczny wazon tak jak ten po prawej stronie. 





Zegar ścienny - nic ciekawego, ale również powinien być w domu. najbardziej podobają mi się takie jak poniżej, ładne, z dużymi cyframi, w kolorze czarnym lub biało czarnym, pasują do wszystkiego.



Świece zapachowe - przyznam szczerze, nie miałam jeszcze żadnych świec zapachowych, jakoś nigdy nie interesowałam się nimi, jednak odkąd zaczęłam prowadzić bloga oraz przeglądać youtube często widzę że dziewczyny kupują takie świece. fajna dekoracja do domu, ładny zapach na pewno umili wieczory nie tylko te zimowe. 


Kubki do kawy, herbaty - nie jest to może dekoracja ale fajna rzecz do codziennego użytku. podobają mi się takie ładne kubki w różnych wzorach, kolorach. miło wypić z takiego herbatkę czy kawkę. 


Słoiki do picia - kolejna fajna i ciekawa rzecz czyli słoiki do picia, również podobają mi się, chociaż nie tak bardzo jak kubki, jednak można i mieć takie w domku, można z nich pić wodę z dodatkiem owoców, koktajle czy coś innego.


Koszyczki do przechowywania - kolejną i ostatnią rzeczą są koszyczki do przechowywania np kosmetyków. moim zdaniem fajna rzecz dzięki której zachowamy porządek w swojej łazience czy pokoju. na pewno zakupię takie koszyczki. 



Oczywiście są też inne rzeczy, gadżety do domu które mi się podobają np naczynia kuchenne talerze, miseczki itp. Co o tym sądzicie? Jak Wam podobają się te rzeczy? Macie takie w swoich domach, mieszkaniach? 

51 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie same dodatki :)
    Super post :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Cotton Balls zawsze mi się oczy świecą, na razie zamówiłam je sobie z zagranicznego sklepu :) Ciekawa jestem czy będę z nich zadowolona :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe, oby były dobre. W Biedronce chyba też można czasami dostać Cotton Balls :)

      Usuń
  3. WOW! Mamy takie same gusta ;) Te koszyczki na końcu przecudowne! A poduszki uwielbiamy ze względu na ilość pięknych wzorów ;) Bardzo fajny wpis! Te lampeczki/kule na początku są rewelacyjne! A nad zakupem świec juz rozważamy ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie interesowałam się takimi rzeczami, ale odkąd zobaczyłam je na youtube to zakochałam się. Są świetne :)

      Usuń
  4. Też podobają mi się te światełka

    Pozdrawiam i Zaprzaszam
    Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gdy w mieszkaniu są dodatki, koce, poduszki, ramki, światełka- dają magiczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I liked these baskets! Where сan I buy? They fit perfectly in my interior.

    http://kira-gebbels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kule są świetne mam w planach kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wyglądają. Dużo osób je ma w swoich mieszkaniach. W Biedronce chyba też można było je dostać :)

      Usuń
  8. swiecące kule są super, dobrze, że istnieje biedronka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no właśnie. W Biedronce też były i to taniej :)

      Usuń
  9. Cotton balls to najbardziej klimatyczny dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połowę to i ja chcę mieć na swoim mieszkanku :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dużo osób takie teraz ma. Gdy zobaczyłam je pierwszy raz bardzo mi się spodobały :)

      Usuń
  12. Zdecydowanie trafiłaś i w mój gust! :D Piękny post Kochana! :) Polecam Ci świece! Musisz jakąś wypróbować! Albo woski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się te dodatki. A świece na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  13. Najbardziej podobają mi się poduszki i ramki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne. Poduszki, a raczej poszewki na poduszki można czasami dostać w Biedronce :)

      Usuń
  14. Uwielbiam takie piękne dodatki <3 Na cottonki już się czaję od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podobają się takie dodatki. Mając je w domu nie jest tak nudno :)

      Usuń
  15. Ja w końcu mam cotton balls ! Są świetne, szkoda tylko że takie drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno można też zrobić w domu cotton balls ale mi by się nie chciało :)

      Usuń
  16. Możesz mi nie wierzyć, ale połowę Twojej listy mam już w pudełku z nagrodą na następny konkurs, który będzie z okazji Mikołajek - albo Ci zdradzę - Cotton Balls, Kubki ze słomką, białe minimalistyczne ramki i świąteczną jasną poszewkę na poduszkę (ta ostatnia tak mi się podoba, zamówiłam ją co prawda dla siebie inną i inną na konkurs, ale biję się ze sobą, bo jest tak ładna :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejuuu świetna nagroda. Zazdroszczę osobie która wygra ten konkurs :)

      Usuń
  17. Świetne dodatki:)
    Nie wyobrażam sobie jakby w moim domu nie było poduszeczki, ciepłego kocyka no i oczywiście zapachowej świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ciepły kocyk obowiązkowo na chłodne dni :)

      Usuń
  18. Na słoik ze słomką mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra wpis :D cotton balls bede miała obowiązkowo :D a te słoiki ze słomką już dawno skradły moje serce i jestem szczęsliwą posiadaczką dwóch <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pięknych dodatków do domu że chciałoby się mieć wszystko :)

      Usuń
  20. Uwielbiam cotton ballsy! Nadają cudownego klimatu <3 To jest mój ulubieniec z Twojej listy, ale przyznam szczerze, ze wszystkim co zaprezentowalas chetnie udekorowalabym swoj domek :) A dobrze sie sklada, ze powstal ten wpis bo jestem na etapie remontow i przeprowadzki do wlasnego domku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo świetnie. Cieszę się, że spodobał Ci się ten post :) Jeśli zakupisz coś do domku do koniecznie się pochwal na blogu :)

      Usuń
  21. Dużo wspaniałych i pięknych rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kule CB mam w dwóch egzemplarzach i mąż powiedział, że na kolejne mi nie pozwoli. To samo dotyczy kubków, jest ich tyle, że nie mieszczą się w szafce! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe Cotton Balls są bardzo ładne więc nic dziwnego, że prawie każdy chce je mieć. A kubków mam kilka ładnych ale chciałabym więcej np w kropeczki, serduszka czy kwiatki :D

      Usuń
  23. Już od dawna patrzę na cotton balls ale narazie nie mam ich gdzie powiesić .

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne dodatki, również mi się takie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mi się to wszystko podoba :D mam kocyki, kosze, kubki i słoik do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sama posiadam takie lampki,które nabyłam w Jysku
    i mi sie osobiście mega podaj
    zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń