poniedziałek, 10 października 2016

ON LINE HARMONY OLEJEK ARGANOWY SÓL PIENIĄCA DO KĄPIELI

Pięknie pachnące produkty z kąpieli to coś co uwielbiam. Jakiś czas temu na moim blogu pojawiła się recenzja soli do kąpieli Bebeuty które bardzo dobrze znacie. Dzisiaj natomiast mam dla Was kilka słów o soli do kąpieli, ale z innej marki. Zapraszam serdecznie do czytania.

On Line Harmony Olejek arganowy Sól pieniąca do kąpieli
Sól do kąpieli bogata w makro i mikro elementy - mangan, chrom, miedź, kobalt oraz bio olejek arganowy pochodzący z Maroko o właściwościach ujędrniających, wygładzających i peelingujących. Arganowa, pieniąca kąpiel to przyjemny rytuał, który przywraca skórze blask i młodzieńczą świeżość.



Sól znajduje się w plastikowym słoiku, o pojemności 600 g. Ja swoją kupiłam w markecie spożywczym w cenie około 7 zł, a więc trochę drożej niż sole która dostępne są w Biedronce. Zapach tej soli jest przyjemny, delikatny, bardzo uprzyjemnia kąpiel. Kryształki ma w kolorze jasnobrązowym, które szybko się rozpuszczają pod wpływem ciepłej wody tworząc delikatną pianę. Są również dostępne inne wersje soli: awokado, oliwka, figa. Jestem ciekawa tych wersji i ich zapachu :)

3 nakrętki soli wystarczą na jedną kąpiel. Dodatkowo można wlać odrobinę żelu pod prysznic, dzięki czemu uzyskamy większą pianę. Skóra po kąpieli jest miła w dotyku oraz gładka. Bardzo lubię tego typu produkty do kąpieli. Jest to przyjemny produkt do kąpieli który lubię stosować raz w tygodniu zamiast żelu/płynu do kąpieli. Można je stosować zamiennie z innymi produktami do kąpieli. Wystarcza na długo. Na pewno wypróbuję innych wersji soli.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie tą sól do kąpieli? Jaką inną sól o pięknym zapachu możecie polecić?

30 komentarzy:

  1. Akurat tego wariantu nie znam ale czesto sięgam po ich sole, najczęściej wybieram mloko z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa też innych wersji soli ale chyba najpierw wypróbuję sole do kąpieli z Biedronki, ponieważ jak na razie miałam tylko jeden wariant zapachy czyli lawendę, a jestem ciekawa jak pachną inne :)

      Usuń
  2. Niestety nie mam wanny więc takie przyjemności mnie omijają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, to szkoda, ale można kupić również dużo fajnych i ładnie pachnących żeli i płynów. To też jakaś radość. Przy najmniej dla mnie :)

      Usuń
  3. Miałam żel pod prysznic z tej serii, ma bardzo ładny zapach :) A z soli polecam te z Biedronki :D Są całkiem fajne i tanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak ładnie pachnie żel pod prysznic z tej serii to będę musiała wypróbować :D A sole z Biedronki znam, miałam jedną o zapachu lawendy, ale muszę wypróbować też innych :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o niej, ale szukałam jakiejś fajnej soli do kąpieli. Muszę tą wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sól jest bardzo dobra, ale w Biedronce są też dobre sole. Miałam lawendową, ale chcę wypróbować również innych. Są tanie i dobre :)

      Usuń
  5. uwielbiam wszelkie dodatki do wanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. I nie ważne czy to żel, płyn czy sól do kąpieli. Jeszcze kiedyś wypróbuję olejki jakieś i kule do kąpieli :D

      Usuń
  6. Nie znam je, ale inne wersje tez mnie zaciekawiły :)
    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zaciekawiły inne wersje. Na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, bardzo przyjemna taka kąpiel z solą :)

      Usuń
  8. W sumie to nigdy nie używałam produktu tego typu, może warto spróbować :) Pozdrawiam i zapraszam serdecznie

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio pierwszy raz wypróbowałam soli do kąpieli z Biedronki i bardzo mi się spodobała, a ta z On Line była druga, ale na pewno wypróbuję również innych :)

      Usuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie ale sole uwielbiam! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj tą sól całkiem fajna jest. Polecam również sole z Biedronki. Miałam jaśminową i była świetna. Zamierzam kupić również inne sole.

      Usuń
  10. Nie znam tej soli, sama bardzo lubię sięgać po sole do kąpieli, dzięki nim relaks w wodzie gwarantowany !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj tą sól. Są również inne wersje zapachowe :)

      Usuń
  11. Czasem używam, gdy biorę kąpiel. Obecnie mam pomarańczową :) Zdecydowanie wolę prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę wannę, chociaż prysznic też, pod prysznicem szybciej się można umyć :D

      Usuń
  12. Nawet teraz wyskoczyła bym do wanny;) uwielbiam sól do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam sole, ale nie mam czasu na kąpiele. czasem uzywam tylko do moczenia stóp, ale zebym chociaz miala czas na to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj to kiepsko, że nie masz czasu. Ja tam lubię chociaż 5 minut poleżeć w wannie :D Gorzej gdy wanny nie będzie ;/ wtedy pozostają pachnące płyny i żele do mycia ciała :)

      Usuń
  14. Dawno nie używałam soli xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. w taką jesienną pluchę jak dziś kąpiel z tym przyjemniaczkiem to sama przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń