niedziela, 16 października 2016

LAKIER DO WŁOSÓW TAFT COLLAGEN PUSH - UP EFEKT

Jako, że mam cienkie, delikatne, z małą objętością włosy potrzebują one lekkiego utrwalenia. Używam produktów do stylizacji które nie tylko utrwalą fryzurę ale także dodają objętości. Jeśli chodzi o produkty do stylizacji włosów najczęściej wybieram lakier do włosów. Lubię też puder do włosów. Nie przepadam natomiast za piankami (odkąd zaczęłam dbać o włosy, odstawiłam pianki do włosów, miałam kilka prób wrócenia do nich jednak moje włosy wyglądały gorzej, dlatego nie używam). Będzie post o pudrze do włosów, jednak dziś mam dla Was recenzję lakieru do włosów. O jaki lakier chodzi? Czy sprawdził się u mnie na tyle, żebym sięgała po niego ponownie? Jeśli jesteście tego ciekawe zapraszam serdecznie do czytania.

Lakier do włosów Taft Collagen Push - Up Efekt 
Extra mocne utrwalenie do 24 h. Nie skleja włosów. Dodaje im objętości i unosi od nasady włosa. Nie niszczy włosów. Łatwe rozczesywanie. Rozpylać z odległości 20 - 30 cm


Lakier znajduje się w metalowej butelce w bardzo ładnym kolorze jasno zielonym, która na pewno przyciąga wzrok. Dostępny jest w mniejszych oraz większych drogeriach, marketach, w Biedronce, w cenie 10 - 12 zł za 250 ml. Zapach produktu raczej typowo lakierowy, nic szczególnego. Nie drażni, ale też nie zachwyca.

Używałam tego lakieru gdy miałam krótsze włosy. Wtedy wydawał się idealny, dodawał im objętości, były po nim puszyste, utrwalał też całkiem dobrze. Jednak teraz średnio sobie radzi. Dodaje trochę objętości jednak nie jest to jakaś wielka objętość z której byłabym zadowolona. Jeśli chodzi o utrwalenie to jest słabe. Pewnie dlatego, że moc utrwalenia to 3. Wydawało mi się, że zawsze wybierałam większą i utrwalenie było mocniejsze. Ten lakier słabo utrwala, na pewno nie do 24h. Może 5-6 godzin trzyma fryzura, dłużej wątpię. Lakier sprawia również, że fale, loki rozprostowują się, przynajmniej u mnie takie coś się dzieje.


Cena i dostępność jest tutaj na plus. Jednak w przypadku tego lakieru utrwalenie jest małym minusem. Nie wiem czy kupię go ponownie.

Moja ocena: 3/5

Znacie ten lakier lub inny z Tafta? A może używacie jakiegoś innego? Jaki możecie polecić produkt do stylizacji dodający włosom objętości oraz utrwalający fryzurę?

15 komentarzy:

  1. miałam tego ziomka. strasznie włoska skleja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja nie używam codziennie lakieru więcej jest ok :)

      Usuń
  3. Dawno nie używałam lakieru - jak co, to żelu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żelu nie potrafię używać, raczej nie nadaje się do moich włosów. Najlepiej jest nie używać żadnych lakierów, pudrów itp, ale czasami to jest niezbędne by lepiej wyglądać.

      Usuń
  4. Wolę lakiery w innej formie :) też mam z taft ale bardziej płynny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynnego nie miałam nigdy, ale koleżanka polecała jakiś żel w sprayu, może ten wypróbuję. Podobno jest mocniejszy niż lakier.

      Usuń
  5. Nie używam wogóle lakierów od lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety muszę trochę bo inaczej moje włosy latają we wszystkie strony na wietrze, i tak latają nawet jeśli użyję lakieru ale przynajmniej trochę trzyma się fryzura :)

      Usuń


  6. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    YouBoost

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam na sobie lakieru :D ostatnio kupiłam w hurtowni takie mega mega duży już nie pamiętam nazwy :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis o personalizowanych prezentach :)

    OdpowiedzUsuń