piątek, 28 października 2016

Eveline, Odżywczy Zabieg do stóp z czerwonym winem


Pielęgnacja stóp jest tak samo ważna jak i włosów czy twarzy, jednak wiele osób zapomina o tym lub po prostu nie chce im się dbać o stopy (stosować peelingów, kremów itd). Ja niestety należę do tych osób dla których dbanie o stopy jest na drugim planie, a nawet na ostatnim. Bardzo rzadko stosuję kremy do stóp, czy pumeks, nie maluję paznokci od stóp, nie używam do nich pilniczka. Czasami jednak skuszę się na jakiś produkt który użyję kilka razy (co jest raczej za mało). Dzisiaj chciałam Was opowiedzieć o pewnym produkcie do pielęgnacji stóp którego używałam w ostatnim czasie. Zapraszam do czytania.




Eveline, Odżywczy Zabieg do stóp z czerwonym winem
Zapewnia intensywną regenerację i odbudowuje barierę lipidową skóry. Bogata formuła jest szczególnie polecana do pielęgnacji przesuszonej i szorstkiej skóry stóp, wymagającej aktywnej regeneracji i odnowy.


KROK 1. REGENERUJĄCY PEELING Z JEDWABIEM


Kryształki peelingujące szybko i skutecznie usuwają przesuszony i zrogowaciały naskórek
Ekstrakty z jedwabiu i szałwii maksymalnie wygładzają skórę, sprawiają, że staje się miękka i wyjątkowo sprężysta.

KROK 2. EKSKLUZYWNA MASKA Z CZERWONYM WINEM

Ekstrakt z czerwonego wina i olejek marula zapewniają silne działanie przeciwutleniające i poprawiają mikrocyrkulację, dzięki czemu intensywnie regenerują nawet najbardziej zniszczoną skórę


Produkt zamknięty jest w saszetce o pojemności 2 x 6 ml. Ja swój zakupiłam w Biedronce w cenie 1,99 zł. Jednak jest dostępny również Rossmannie oraz na evelinepolska.pl ---> Klik 

Konsystencja peelingu jest nie za gęsta, przezroczysta, z małymi drobinkami, natomiast maska jest kremowa, średniej gęstości w kolorze białym. Obydwa produkty mają przyjemne zapachy, delikatne. Na pewno nie drażnią podczas stosowania. 

Peeling należy rozprowadzić na lekko zwilżonych stopach i masować przez kilka minut, następnie spłukać letnią woda. W celu uzyskania silniejszego efektu złuszczania peeling nałożyć na suchą skórę. Natomiast maskę nałożyć grubą warstwą na czystą i suchą skórę stóp, pozostawić do wchłonięcia, nadmiar wmasować okrężnymi ruchami. 

Kupiłam ten produkt z czystej ciekawości. W ogóle nie wiedziałam czy mi się spodoba. Lubię peelingi oraz maski do twarzy, włosów, jednak o włosy czy cerę dbam bardziej. Stopy to ta część ciała którą niestety zaniedbuję z lenistwa. Jednak skusiłam się na ten produkt z myślą "A może warto w końcu zadbać i o stopy". Jak się u mnie sprawdził? Peeling nakładałam na zwilżone stopy, następnie delikatnie masowałam kilka minut. Natomiast maskę nie nakładałam tak jak było napisane na opakowaniu, ponieważ nie chciało mi się czekać aż do wchłonięcia. Nakładałam ją jak krem do stóp i też nie było źle. Peeling delikatnie złuszcza, wygładza stopy, pozostawiając je miękkie i miłe w dotyku. Razem z maską całkiem fajnie sobie radzi. Myślę jednak, że lepsze efekty byłyby przy regularnym stosowaniu tego zabiegu. Po kilku użyciach widać efekt, ale gdy przestaniemy do używać stopy znowu będą niemiłe w dotyku, szorstkie. Z powodu tego, że jestem leniuszkiem jeśli chodzi o pielęgnację stóp pewnie nie kupię ponownie tego produktu, jednak mogę Wam go polecić. Zawsze warto wypróbować. 

Dostępny jest również Zabieg Nawilżająco - regenerujący z algami atlantyckimi oraz Zabieg Intensywnie Zmiękczający - kawowy. 


Moja ocena: 3,5/5

Znacie ten produkt? Miałyście go? A może inny zabieg do stóp z Eveline? 

28 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu, ale może kiedyś się skuszę przy okazji :) Ja polubiłam pielęgnację stóp odkąd mam elektryczny pilnik Scholl'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilnik Scholl'a podobno dobry, ale nie miałam go.

      Usuń
  2. Oj mi by się to przydało. Muszę pomyśleć nad tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy preparat. Dbałość o stopy to codzienny rytuał dlatego warto wyrobic sobie ten nawyk. Ja codziennie wieczorem przy kąpieli lub prysznicu przecieram piety pumeksem i wcieram krem - to naprawdę działa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę zadbać o stopy, ale niestety z lenistwa nie udaje mi się to.

      Usuń
  4. Miałam kilka zabiegów tej marki i byłam z nich zadowolona, jednak ten o którym dziś piszesz to dla mnie kompletna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam saszetkę, ale jeszcze nie uzywałam :) Z wiekszoscia preparatow jest tak, ze daja efekty poki sie ich uzywa, a szkoda :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety trzeba używać kosmetyki regularnie by były większe efekty.

      Usuń
  6. Nie widziałam go jeszcze nigdzie:) choć nie wiem czy mi ten zabieg pomógł, Ja w pracy jestem cały czas na nogach i chyba musiałbym cały czas stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy by pomógł. Może 1-2 razy w tygodniu trzeba to stosować. Ja peeling robiłam raz w tygodniu a maskę codziennie nakładałam cienką warstwę jak krem do stóp. Jakieś efekty były, ale pewnie trzeba stosować cały czas regularnie by efekty się utrzymywały.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A wino to rzadko piję, ogólnie alkohol rzadko piję :D

      Usuń
    2. No nie przepadam za winem, ogólnie za alkoholem :)

      Usuń
  8. Kosmetyk kusi na opakowaniu, szkoda że nie jest już tak dobry w działaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taki zły ten produkt. Warto wypróbować :)

      Usuń
  9. U mnie pielęgnacja stóp jest bardzo okrojona, rzadko sięgam po takie wynalazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo rzadko używam jakieś produkty do stóp.

      Usuń
  10. Miałam ale kawowy zapach. Ogólnie nie był zły tylko aby efekty były trwałe musiałabym stosować go o wiele dłużej niż raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja też tak uważam, że powinno się używać dłużej by były efekty.

      Usuń
  11. Nie mialam jeszcze nic takiego do stóp, poniewaz rzadko o nie dbam :) moze kiedys sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mało dbam o stopy, jednak czasami skuszę się na coś ale niestety rzadko.

      Usuń
  12. Nigdy nie używałam tego produktu, ale chętnie go przetestuję. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi. Buziaki :*

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Za taką cenę na prawdę warto.

      Usuń
  13. Dawno nie miałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...