sobota, 1 października 2016

DONEGAL DWUSTRONNY SZKLANY PILNIK

Długie, zdrowe i mocne paznokcie są dla mnie ważne, gdyż uważam, że dłoń wygląda lepiej gdy mamy dłuższe paznokcie. Trudno było mi zapuścić długie paznokcie gdyż rozdwajały się i łamały. Jedną z przyczyn tego stanu był moim zdaniem pilnik do paznokci. Od zawsze używałam pilników metalowych które są gorsze, jednak postanowiłam zamienić je na szklane. Dziś mam dla Was recenzję pilniku którego używam i który mogę Wam polecić. Zapraszam do czytania.

Donegal Dwustronny szklany pilnik 
Przeznaczony do pielęgnacji paznokci naturalnych. Specjalna procedura utwardzania szkła, z którego został wykonany, zapewnia niezmienne właściwości ścierne przez długi okres użytkowania. Chroni płytkę paznokcia przed rozdwajaniem się i łamaniem. Higiena: myć wodą. Gwarantowana trwałość na powierzchnię piłującą.


Pilnik ten zakupiłam w mniejszej drogerii w cenie około 8 zł. Dostępny jest również na stronie Donegal ---> Klik  Miałam już kilka pilników szklanych jednak z każdym coś się stało. Jeden zgubiłam, drugi złamałam (oczywiście przypadkowo), kolejny zawiódł mnie gdyż był słabej jakości. Na szczęście kupiłam kolejny pilnik czyli bohater dzisiejszego postu, pilnik Donegal.

Mam go już ponad rok i nic się z nim nie dzieje. Wygląda prawie tak samo jak na początku gdy kupiłam go. Jest nie za dużych rozmiarów, łatwo można go zabrać ze sobą do torebki. Dobrze opiłowuje paznokcie, nie powoduje rozdwajania. Mój jest w kolorze różowo - białym. Całkiem ładnie się prezentuje. Bardzo dobrze służy do skracania paznokci. Jest trwały. Spadł mi już kilka razy na podłogę i o dziwo się nie złamał, co w przypadku poprzednich pilników miało miejsce. Można łatwo umyć go przy pomocy wody. Jak za taką cenę bardzo Wam polecam. Wypróbuję również innych pilników, jednak jak na razie ten służy mi bardzo dobrze. Na pewno nie zamienię go na żaden inny, a tym bardziej na metalowy.

Moja ocena: 5/5

A jakiego pilniczka Wy używacie? Lubicie tak jak ja pilnik szklany czy wolicie papierowy, bądź metalowy?

35 komentarzy:

  1. Mam podobny i bardzo go lubię :)
    Zapraszam na konkurs do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię taki pilnik. Nie wyobrażam sobie używać innego :)

      Usuń
  2. Nie wyobrażam sobie mieć krótkich paznokcie, absolutnie! Ręka o wiele ładniej wygląda a poza tym nie umiem już nic robić krótkimi :D w moim przypadku sięgam po papierowe pilniki, gdyż zakładam hybrydę na swoje pazurki ale bardzo często zastanawiałam się nad szklanym :) jak zobaczę go gdzieś stacjonarnie myślę że sięgnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierowego nie miałam nigdy, ale polecam szklany najlepiej ten właśnie który ja używam lub może polecą Ci inny dobry :)

      Usuń
  3. Dużo razy słyszałam o takich pilnikach, ale jak na razie jeszcze nie wypróbowałam :)
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja wolę unikać zwykłych pilników, bo nie chcę żeby paznokcie mi się jeszcze bardziej rozdwajały.

      Usuń
  5. Mam go już pare lat i nadal super się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że u Ciebie również się sprawdza.

      Usuń
  6. Moja mama ma taki albo bardzo podobny i lubię go jej czasem podkradać bo świetnie się nim piłuje, chociaż ja używam rożne pilniczki od metalowych poprzez takie z nwm czy papierowe po elektroniczne i u mnie wszystkie się dobrze sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę nie używać metalowego pilnika, ponieważ mam słabe paznokcie i rozdwajające się, nie chcę żeby jeszcze gorzej wyglądały. Chociaż teraz ich stan się poprawił dzięki olejowi rycynowemu.

      Usuń
  7. Ja najbardziej jednak wolę te papierowe :) za szklanymi nie przepadam :) najlepiej się u mnie spisują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto woli. Ja chyba nigdy nie miałam papierowego pilniczka, zawsze używałam metalowego, ale postanowiłam to zmienić, poszukałam w internecie i wybrałam szklany, nie żałuję :)

      Usuń
  8. Ja kiedyś kupiłam szklany no name i się zraziłam, w ogóle nie piłował... Jednak po Twojej recenzji mam ochotę zrobić drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ten pilniczek, ten jest na prawdę dobry.

      Usuń
  9. Papierowe pilniki bardzo szybko się ścierają, po czym trzeba zakupić nowy. Czas użytkowania jest więc dość krótki :(
    Szklany pilnik, który prezentujesz wydaje się nie mieć powyższej wady - jak tylko zobaczę go w drogerii, zakupię ;)

    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj. Pilniczek nie jest drogi a może będzie i dla Ciebie lepszy niż inne.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Świetnie! Mam nadzieję, że u Ciebie sprawdza się równie dobrze jak u mnie.

      Usuń
  11. Ja często sięgam po metalowy ale szklane też lubię, papierowy mnie bardzo irytuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę szklany pilniczek :) Papierowego chyba nigdy nie miałam.

      Usuń
  12. Wonderful
    Kisses for you
    New post

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój wytrzymał 5 minut, od razu przy otwarci się złamał :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście - bardzo lubię SZKLANE PILNICZKI DO PAZNOKCI - są lepsze od tych tradycyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie króluje papierowy, coś w stylu drobnoziarnistego papieru ściernego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takiego nie miałam i chyba nie kupię nigdy. Szklany jak na razie bardzo mi pasuje.

      Usuń