wtorek, 4 października 2016

DAX COSMETICS, PERFECTA OCZYSZCZANIE, MASECZKA PEEL-OFF WYGŁADZAJĄCA

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją maseczki na twarz. Zapraszam do czytania.

Maseczką tą będzie Dax Cosmetics, Perfecta Oczyszczanie, Maseczka peel - off wygładzająca 
Głęboko oczyszczająca i wygładzająca maseczka peel-off polecana dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej, mieszanej i tłustej. Skutecznie odblokowuje pory oraz usuwa z powierzchni skóry wszelkie zanieczyszczenia i martwe komórki. Zawiera łagodzącą prowitaminę B5 oraz wyciągi z aloesu i afrykańskiej rośliny Enantia, które nawilżają i matują cerę. Już po pierwszym użyciu czyni skórę znacznie  gładszą i idealnie matową.




Maseczka zamknięta jest w saszetce w kolorach biało-błękitnych, o pojemności 10 ml. Ja swoją zakupiłam w małej drogerii w cenie ok 2 zł. Konsystencja maseczki jest nieco rzadka, lejąca, trudno nałożyć ją  na twarz, ponieważ łatwo o ubrudzenie wszystkiego wokoło, ale gdy zachowamy ostrożność można jakoś dać radę ją nałożyć. Jeśli chodzi o zapach trochę czuć alkohol, jednak jest w miarę przyjemny, nie przeszkadza podczas stosowania.

Maseczka ta przeznaczona jest do cery normalnej, mieszanej i tłustej. Stosowałam ją na oczyszczoną twarz (jak każdą maseczkę), na 20 min. Po tym czasie, gdy porządnie wyschnęła, usunęłam. Cera była oczyszczona, miękka, gładka, matowa, uwielbiam efekt gładkiej cery po zastosowaniu maseczki, coś cudownego. Było czuć ściągnięcie na twarzy, jednak efekt ten nie był jakoś bardzo odczuwalny. Maseczka wystarczyła mi na 2 razy. Miałam kiedyś maseczkę z Perfecty z wyciągiem gruszki która była również bardzo dobra.

Lepsze są maseczki w tubkach jednak taka nie jest najgorsza. Na pewno jeszcze nie raz sięgnę po tą maseczkę ponieważ jest tania, a ja lubię to co tanie :)

Moja ocena: 4/5

Znacie tą maseczkę? Miałyście kiedyś tą lub inną z Perfecty?

32 komentarze:

  1. Lubię maski peel-off choć tej nigdy nie miałam :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą maseczkę. Ja również takie lubię, a najlepiej gdy są w tubce, bo takie opakowanie jest wygodniejsze.

      Usuń
  2. Uwielbiam maski po nich twarz jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Dlatego nigdy nie zrezygnuję z maseczek na twarz :)

      Usuń
  3. Kiedyś na pewno skuszę się na tą maseczkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto skusić się na tą maseczkę.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również takie lubię chociaż czasami robiłam też domowe maseczki np z drożdży i mleka. Fajne są również glinki i ponoć lepsze niż gotowe maseczki.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować tą maseczkę ponieważ jest tania, a też całkiem dobra.

      Usuń
  6. oj chcę ją:D jak na 2 razy starczy to u mnie i na 3 by starczyła;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś regularnie maseczek Perfecty w saszetkach. Najbardziej lubiłam klasyczną nawilżającą. Ta peel of trochę wysuszała mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zła chociaż faktycznie trochę może wysuszać skórę.

      Usuń
  8. Coś mi się kojarzy, że ją miałam, ale nie pamiętam jak się spisała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kup jeszcze raz i sprawdź jak u Ciebie działa :)

      Usuń
  9. maseczek z perfecta miałam kilka ale nie peel off, natomiast miałam z innej firmy w formie saszetki, ale wydobycie produktu było tak denerwujące że tego typu maski kupuję w tubach lub robię je sama z żelatyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niestety ciężko jest wydobyć taką maseczkę z saszetki, lepiej jest kupić tego typu maseczkę w tubce, ale czasami skuszę się na taką. Miałam też z Marion maseczkę peel-off która pięknie pachniała :)

      Usuń
  10. Jejku jak dawno nie miałam maseczki peel - off. Teraz najczęściej używam w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w płachcie nie miałam jeszcze, może kiedyś uda się wypróbować :)

      Usuń
  11. Myślę, że by mi nie zaszkodziła :) Moim sposobem na gładką cerę jest serum na noc LIQ CG z kwasem glikolowym. Może nie jest najtańsze, ale ma dobry skład, jest wydajne i pozwala uzyskać świetne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma coś dobrego dla siebie. Maseczki też są dobre i warto jest stosować :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię takie maseczki, często się na nie decyduję, tej konkretnej jeszcze nie miałam, ale chętnie to zmienię :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, wypróbuj. Tania ta maseczka więc warto wypróbować.

      Usuń
  13. Nie miałam jej jeszcze ale widzę, że ma aloes, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ma aloes hehe, nie zauważyłam :) Wypróbuj :)

      Usuń
  14. Miałam kiedyś maseczki z Perfecty, były ok, ale moimi ulubionymi są te z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tołpy ostatnio kupiłam maseczkę w Biedronce, recenzja pojawi się za jakiś czas, ale muszę powiedzieć, że są całkiem dobre :) Szkoda, że nie kupiłam więcej ale nie wiedziałam jak się sprawdzą ;>

      Usuń
  15. Nie miałam jej, ale raczej się nie skuszę, bo mam sporo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się skusisz gdy już skończą Ci się zapasy maseczek :)

      Usuń
  16. Nie przepadam za saszetkami, ale w sumie liczy się zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, maseczki w tubce, słoiczku wygodniejsze, ale gdy nie ma możliwości takich zakupić czy coś to lepiej używać w saszetkach maseczki niż wcale. Kiedyś pewnie bym nie używała ale teraz wolę i takie używać niż żadnej.

      Usuń