wtorek, 25 października 2016

Appi, Krem do rąk i paznokci, Glicerynowo-Cytrynowy


Dzisiaj mam dla Was post o kremie do rąk którego raczej nie znacie (znowu!), ale mam go więc postanowiłam napisać o nim kilka słów. A może gdzieś go znajdziecie i wypróbujecie, zwłaszcza dziewczyny które nie mają większych problemów ze skórą dłoni być może skusiłyby się na ten produkt. A o jaki produkt chodzi? Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części postu.







Appi, Krem do rąk i paznokci, Glicerynowo-Cytrynowy
Z witaminami A+E i prowitaminą B5. Zawiera silikon, lanolinę oraz allantoinę. Przebadany dermatologicznie. Ochronny. Hipoalergiczny. 


Krem do rąk Appi zamknięty jest w tubce w kolorze białym, tworzywo z jakiego zostało zrobione opakowanie jest prawie przezroczyste, łatwo można kontrolować zużycie produktu. Tubka jest miękka, można ją z łatwością przeciąć by wydobyć resztki kremu. Niestety producent nie zainwestował w opakowanie, jest ono słabe, raczej nie przyciąga wzroku. Pojemność kosmetyku to 100 ml. Zakupiłam go w markecie spożywczym, w uwaga! bardzo niskiej cenie - 1,49 zł! Nic dziwnego, że opakowanie jest raczej marne. Duży otwór sprawia, że wylatuje zbyt dużo kremu. Trochę mnie to denerwowało, dlatego przelałam krem do opakowania do kremie Bambino i jest lepiej.



Konsystencja kremu jest bardzo rzadka bym bardziej przeszkadza to, często wylatywało mi za dużo kremu. Jednak krem jest bardzo lekki i szybko się wchłania, więc gdy wyleci go za dużo nie jest to aż taki problem. Niestety o kremie tym nie mogłam znaleźć żadnych informacji w internecie. Na opakowaniu tego kremu jest bardzo mało napisane. Zapach produktu jest delikatny, trochę można wyczuć cytrynkę, ale nie jakoś mocno. Wiele tańszych kremów ma podobny zapach. Mi on 
odpowiada.



Nie wiem czy znacie produkty z tej marki, ale można dostać je w niektórych drogeriach, marketach. Podaję Wam link do stronki ---> Klik  Wydaje mi się, że kiedyś widziałam niektóre z tych produktów, ale było to dawno temu. Wiem, że są mydła do rąk z tej marki, widzę je często w markecie spożywczym. Nie są złe i do tego tanie. 

Jeśli chodzi o działanie tego kremu to mi ono pasuje, krem szybko się wchłania jak już pisałam, trochę nawilża, wygładza skórę. Nie jest to najlepszy krem, ale też za tą cenę całkiem niezły. 

Moja ocena: 3,5/5

Znacie produkty z marki Golddrop?

26 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego kremiku, ostatnio rzadko kremuję łapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się stosować krem do rąk na noc, ale też powinnam w dzień ponieważ gdy myję naczynia czy coś to dłonie mam suche, a teraz chłodniej się zrobiło to tym bardziej dłonie będą suche i trzeba je nawilżyć.

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę to markę :) Jakoś krem mnie nie zachęcił, zdjęcia faktycznie słabe i mało widać :( Ja jestem wierna Indigo jeśli chodzi o kremy do rąk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to krem raczej mało znany, ale miałam go, używałam więc postanowiłam napisać co nieco o nim. Ja nie miałam nigdy kremów z Indigo, ale może kiedyś przetestuję :)

      Usuń
  3. Faktycznie taniutki ten kremik :) ale szczere mówiąc nie przypadł by mi do gustu, cena zachęca lecz marne opakowanie już mniej.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opakowanie tego kremu słabe, ale można przelać do innego opakowania po jakimś kremie więc ujdzie to.

      Usuń
  4. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam kremów do rak z avonu ;)
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avonu nie miałam kremów nigdy, ale może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  6. Nie miałam go i nie specjalnie mnie kusi :) w sumie mam swojego ulubieńca już :) który mi służy chyba z 4 miesiąc bo jest tak wydajny :) i nie planuje zakupu innego kremu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki to ulubieniec? Ja lubię testować różne kremy do rąk. Jedne gorsze, a jedne nieco droższe :)

      Usuń
  7. Znam go, moja mama taki czasem używa :) Sama nie kupiłam nigdy, ale jest ok jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) ja od zawsze stosuje tylko kremu nivea :) opakowanie faktycznie mało zachęcające ale cena super więc jak kiedyś zobaczę ten produkt może spróbuję :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremów Nivea nigdy nie miałam, ale myślę, że wypróbuję kiedyś. Możesz wypróbować ten kremik. Za tą cenę nawet jeśli nie będzie dobry to nie będzie szkoda pieniążków :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Są też mydła do rąk z Appi. Czasami można znaleźć gdzieś w marketach :)

      Usuń
  10. Jeszcze nigdzie na półce w markecie ani żadnym sklepie nie widziałam produktów tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu nie zwróciłaś uwagi. W niektórych sklepach można dostać te produkty.

      Usuń
  11. Ja tam myślę że szkoda na niego czasu i fatygi, można wydać kilka zł więcej i mieć bardzo dobry krem jak np. Isana Med Urea, który jest jednym z moich ulubieńców :) teraz króluje migdałowy Yves Rocher Bio i też jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem też nie jest zły. Za grosze warto wypróbować :)

      Usuń
  12. Ja jak na razie zużywam mój ogromny krem z Indigo i jestem z niego bardzo zadowolona :D Tego nigdy nie widziałam, ale jakoś mnie nie kusi - mam jeszcze spory zapas kremów do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie kusi jakoś bardzo :) ale taki tani to można wypróbować :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...