środa, 28 września 2016

Ziaja, Krem Nawilżająco Matujący, 25 +

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu do twarzy którego używałam w ostatnich miesiącach oraz którego bardzo polubiłam.

Krem ten odkryłam na youtube dawno temu, ale zanim zdecydowałam się go kupić minęło sporo czasu. Wcześniej postanowiłam przetestować kremy z serii Liście Manuka, jednak nie do końca mi pasowały, więc pomyślałam, że wypróbuję ten krem. Markę Ziaja bardzo lubię dlatego z chęcią sięgnęłam po ten krem z nadzieją, że ogarnie trochę świecenie mojej cery. Jeśli jesteście ciekawe  o jaki krem chodzi i jak się u mnie sprawił zapraszam do dalszej części postu.




Ziaja, Krem Nawilżająco Matujący, 25 +
Lekki, nawilżający krem - zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników. ochrona niska SPF 6

DZIAŁANIE
• absorbuje nadmiar sebum
• likwiduje połysk i matuje skórę
• zmniejsza aktywność gruczołów łojowych
• redukuje widoczność porów i zaskórników
• wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie
• trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry
• skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka
• chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem

UDOWODNIONA SKUTECZNOŚĆ*

• redukcja sebum o 29 %
• redukcja ilości poryfin o 60 %**
• wzrost nawilżenia skóry o 39 %
*wyniki 28-dniowej kuracji potwierdzone badaniami in vivo.
**substancje wytwarzane przez bakterie Propionibacterium acnes odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych.
metoda: Visia TM i Courage – Khazaka – systemy kompleksowej analizy skóry


Krem zamknięty jest w małym, poręcznym słoiczku, w kolorze białym z jasnymi, szarymi napisami. Dostępny jest w mniejszych drogeriach, aptekach, sklepach Ziaji, w cenie ok. 11 zł. Pojemość kremu to 50 ml. Wystarczy na bardzo długo. Ja swój używam 4 miesiące, a została mi go jeszcze ponad połowa. Konsystencja kremu jest lekka, nie za gęsta, nie za rzadka, w kolorze białym, dobrze się rozsmarowuje. Nałożony w odpowiedniej ilości szybko się wchłania. Zapach kremu delikatny, przyjemny, nie drażni w żaden sposób. Krem przeznaczony jest do cery tłustej oraz mieszanej. Należy stosować go na dzień. Ma zapewnić efekt matowej skóry oraz zmniejszyć widoczność porów skóry i zaskórników.

Krem przeznaczony jest do cery tłustej oraz mieszanej. Ja mam mieszaną z niedoskonałościami. To najlepszy krem jaki dotychczas używałam. Przede wszystkim dobrze nawilża skórę twarzy, świetnie matuje, cera jest matowa dłużej niż po innych kremach (na pewno dłużej niż 2 godziny jak w przypadku np kremu Ziaja Liście Manuka na dzień), cera mniej się świeci, co jest dla mnie wielkim plusem, krem pozostawia skórę miękką i gładką. Niestety nie zauważyłam by krem ten redukował widoczność porów oraz zaskórników. Ostatnio miałam mały wysyp niedoskonałości więc postanowiłam nałożyć podkład, niestety nie trzymał się on zbyt długo, a myślałam, że gdy nałożę krem (co kiedyś gdy używałam podkładu nie robiłam) będzie się on dłużej trzymał. Nic takiego się nie stało, a szkoda.

Podsumowując, krem ten jest bardzo dobry, tani, łatwo dostępny, bardzo dobrze nawilża oraz matuje cerę. Na pewno sięgnę po niego jeszcze nie raz.

Moja ocena: 5/5

Znacie ten krem? Stosowałyście kiedyś?

16 komentarzy:

  1. Używałam go z przyjemnością, pewnie jeszcze kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam ten krem, na pewno jeszcze nie raz go kupię, jednak chcę przetestować również innych których nie miałam, sprawdzę czy jakiś może lepiej się sprawdzi niż ten :)

      Usuń
  2. miałam go i często wracam :) to jest mój ulubieniec wśród kremów ziaji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to również mój ulubieniec, ale będę testowała inne kremy. Jestem ciekawa czy jakiś inny dorówna mu w działaniu.

      Usuń
  3. Miałam go, ale niestety moja skóra go nie polubiła i zużyłam go na szyję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbiera wiele pozytywnych recenzji i jest już nawet takim kultowym kremem :D Nie miałam okazji go używać, muszę na razie wykończyć to co mam, ale zapewne kiedyś go spróbuje :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że krem Tobie służy. Zawsze to fajnie mieć swój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale zamierzam wypróbować również innych kremów. Może jakiś okaże się lepszy.

      Usuń
  6. Za taką cenę, nic tylko brać i próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten krem, m.in. za to że fajnie współpracuje z podkładami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego polubiłam ten krem. Nie spodziewałam się, że będzie tak dobry.

      Usuń