niedziela, 25 września 2016

ZIAJA INTENSYWNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW - ODŻYWKA DO WŁOSÓW TŁUSTYCH INTENSYWNA ŚWIEŻOŚĆ MIĘTA

Na początku gdy zmieniłam swoją pielęgnację włosów nie wiedziałam za bardzo jak się za to zabrać, postanowiłam wypróbować laminowania włosów. Kupiłam żelatynę oraz odżywkę do włosów. Niestety nie wiedziałam jaką powinnam wybrać odżywkę więc wzięłam pierwszą lepszą (odżywkę z Ziaji). Do laminowania średnio się sprawdziła, ponieważ była za mało odżywiająca włosy, ale stosowałam ją jakiś czas samą, bez niczego. Dziś mam dla Was kilka słów o tej odżywce, zapraszam serdecznie.

Ziaja Intensywna pielęgnacja włosów - Odżywka do włosów tłustych Intensywna Świeżość mięta 
Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Delikatnie pielęgnuje włosy skłonne do przetłuszczania się i łupieżu

DZIAŁANIE:
- Skutecznie zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów.
- Wykazuje aktywne działanie przeciwłupieżowe.
- Wyraźnie wzmacnia, wygładza oraz przyspiesza regenerację włosów.
- Intensywnie nawilża zapobiegając nadmiernej utracie wilgoci.
EFEKT: włosy puszyste, świeże, bez łupieżu



Odżywka zamknięta jest w biało - zielonej butelce o pojemności 200 ml. Ja swoją zakupiłam w mniejszej drogerii, ale dostępna jest też w sklepach Ziaja. Cena odżywki to ok 5 zł, a więc bardzo malutko jak na odżywkę do włosów, co na pewno jest plusem. Konsystencję ma nie za rzadką, w kolorze białym, dobrze rozprowadza się na włosach, nie sływa z nich, nie ma problemu ze spłukaniem jej z włosów. Jeśli chodzi o zapach to średnio przepadam za zapachem mięty, nie lubię miętowej herbaty ani jej zapachu. W kosmetykach też średnio lubię miętę. Zapach tej odżywki nie jest zły, świeży, przyjemny. Nie przeszkadza jakoś bardzo podczas stosowania.

Odżywka przeznaczona jest do włosów tłustych. Ja mam przetłuszczające, cienkie nakładałam na umyte włosy, na kilka minut, po tym czasie spłukiwałam. Nie nakładałam u nasady włosów, tylko od wysokości ucha do dołu, jednak stosując ją do laminowania które nakłada się na całe włosy czuła lekkie mrowienie, odświeżenie na skórze głowy, co było bardzo przyjemne. Włosy po odżywce stosowanej solo były ładnie puszyste, miękkie, jednak nie zauważyłam, żeby odżywka nawilżała, ale też nie wysuszała włosów. Kosmetyk raczej nie wzmocnił moich włosów, z resztą nie mógł tego zrobić gdyż nie był nakładany na skórę głowy. Odżywka nie powodowała większego przetłuszczania włosów ani też nie zapobiegała temu. Chętnie wypróbowałabym szampon z tej serii. Jestem ciekawa czy był by również tak dobry.

Fajna odżywka za kilka złotych, szkoda tylko że nie odżywiała włosów, ale nie jest przeznaczona do tego typu włosów, więc nie się czemu dziwić. Nie wiem czy kupię ponownie.

Moja ocena: 3,5/5

Miałyście tą odżywkę lub inną z Ziaji?

12 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś taką fioletową i niebieską i ta druga spisywała się całkiem nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuję kiedyś jeszcze jakąś inną odżywkę z Ziaji lub szampon :)

      Usuń
  2. Tej odżywki nie miałam, ale stosowałam kiedyś odżywkę odbudowującą z ziaji i była ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Ziaję, więc kiedyś na pewno wypróbuję.

      Usuń
  3. miałam wersję miodową była ok ale bez szału a tej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję kiedyś innej odżywki z Ziaji, ale jeszcze nie wiem której.

      Usuń
  4. Miałam kiedyś odżywkę z tej serii ale do włosów farbowanych i bardzo sobie ją chwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to świetnie, że była dobra. Ja wypróbuję również innej odżywki z Ziaji.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji wypróbowac tej odżywki ale chętnie to zrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale może przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń