czwartek, 22 września 2016

Jesienne Inspiracje


Wrzesień prawie się kończy, dni są coraz chłodniejsze, słoneczko coraz słabiej grzeje. Jesień zbliża się wielkimi krokami. Jest to jedna z czterech pór roku w przyrodzie, w strefie klimatu umiarkowanego. Charakteryzuje się umiarkowanymi temperaturami powietrza z malejącą średnią dobową, oraz stosunkowo dużym w skali roku opadem atmosferycznym. W świecie roślin i zwierząt jest to okres gromadzenia zapasów przed zimą. Jesień fenologiczna, inaczej przyrodnicza to ta, którą widzimy... na drzewach. W połowie września zauważamy zmiany koloru liści, dojrzewanie jabłoni, czy grusz. Trwa ona do drugiej połowy października.

Jak wiecie moją ulubioną porą roku jest wiosna. Nie przepadałam nigdy za innymi porami roku, nigdy nie widziałam w nich nic nadzwyczajnego, jednak z biegiem czasu w każdej widzę coś pięknego. Nawet w tej tej ponurej, chłodnej (nie mówiąc zimnej jesieni) też można dostrzec dużo piękna i uroku.

Dziś mam dla Was ładne, Jesienne Inspiracje. Co by pokazać, że jesień mimo deszczowych i chłodnych dni wcale nie jest taka najgorsza. A Wy lubicie jesień?




































46 komentarzy:

  1. Ja tez najbardziej lubie wiosne kiedy wszystko budzi sie do zycia. Wtedy w czlowieka wstepuje taka pozytywna energia 😊 ale lubie tez jesienne sloneczne dni. I jesienne dlugie wieczory 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza wiosna, ale trzeba cieszyć się również z innych pór roku :) Każda jest inna i ma swój urok :)

      Usuń
  2. Inspiracje świetne, ale mimo wszystko i tak nie przepadam za jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny i klimatyczny post! <3 Mam nadzieje, że w tym roku będzie złota polska jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne zdjęcia <3 taką jesień to ja lubię byle tylko bez deszczu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje. Jesień jest specyficzna i bardzo kolorowa. Nie lubię jej jednak, ponieważ jest wtedy dużo choróbsk... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, dużo osób choruje, ale nie jest źle. Ja na szczęście nie choruje ostatnio tak jak kiedyś.

      Usuń
  6. Jesień ze zdjęć jest cudowna ale jak dochodzi do tego deszcz mżawki i inne cuda wianki to ja podziękuje :D zdecydowanie wolę wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale trzeba cieszyć się z każdej pory roku :)

      Usuń
  7. Każda pora roku ma w sobie coś niezwykłego. Jesień jest taka przyjazna, te kolory na drzewach - jak się na nie patrzy tak cieplutko się robi na sercu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje, uwielbiam takie kolorki jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne; wolę jednak lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy chyba lubią lato (chociaż dla mnie czasami latem jest za gorąco) jednak trzeba widzieć w każdej porze roku dobre strony i piękno.

      Usuń
  11. Lubię jesień, ale taką jak na tych zdjęciach, kolorową i słoneczną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie typu posty ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień to dla mnie liście i kasztany:D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjecia - ja jesień kocham najbardziej w swoich rodzinnych stronach - czyli w Bieszczadach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze gdy świeci słoneczko to tym bardziej jest pięknie :)

      Usuń
  15. Lubię taką złotą jesień!
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdy świeci słoneczko jest jeszcze ładniej :)

      Usuń
  16. Piękne te wszystkie zdjęcia! Trochę gorzej jest, jak jesień jest szara, bura i pełna deszczu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy pada deszcz to jest gorzej niż gdy jest zimno bo gdy jest zimno można się cieplej ubrać, a gdy pada to kiepsko, bo nawet wyjść na dwór nie można lub trzeba się męczyć z parasolką itp ;>

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia, ja lubię jesień no w sumie nie tak bardzo jak wiosnę czy lato ale jesienią też piękne zdjęcia wychodzą jak u cb na blogu widać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda jesienią też może być pięknie :)

      Usuń
  18. Przecudowne inspiracje! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz wiele ciekawych pomysłów na posty, są rewelacyjne i czekam na więcej :)
    piękne zdjęcia <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie każda pora roku ma w sobie urok! Każda pora roku ma w sobie to coś! Coś...pięknego! ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje,od samego patrzenia, aż bym się napiła ciepłej herbaty . xD
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiekny post i zdjecia mega.!! pozdrawiam
    zapraszam na bloga
    http://aniabondziul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...