środa, 10 sierpnia 2016

Luksja, Tropical Mango, Żel pod prysznic


Jak wiecie bardzo lubię produkty do mycia i kąpieli z Biedronki jednak mam też inne ulubione marki które produkują dobre żele do prysznic. Jedną z takich marek jest Luksja. Produkty te są nieco droższe od Biedronkowych, ale również bardzo dobre.

Dziś mam dla Was recenzję kolejnego żelu pod prysznic o przepięknym, owocowym zapachu który skusi na pewno nie jedną osobę.





Luksja, Tropical Mango, Żel pod prysznic

Żel pod prysznic z ekstraktem z mango, owocem znanym ze swoich właściwości pielęgnacyjnych, chętnie stosowanym w kosmetyce ze względu na właściwości nawilżające. Tropikalne korzenie drzewa mango sięgają kontynentu azjatyckiego, a więc soczyście owocowy zapach żelu pod prysznic nawet zimą pozwoli poczuć się jak na egzotycznych wakacjach w dalekim kraju.


Żel zamknięty jest w przezroczystej, zgrabnej butelce, o pojemności 400 ml. Ja swój zakupiłam w markecie spożywczym, ale widziałam go również w małej drogerii. Nie widziałam go w większych drogeriach takich jak np Natura. Cena żelu to ok 5-6 zł. Konsystencję ma nie za rzadką, bardzo dobrze się pieni, co podoba mi się w produktach do mycia ciała. Luksja ma właśnie takie produkty. Jeśli chodzi o zapach to jest on przecudowny, słodki, owocowy, przyjemny. Jeśli lubicie takie zapachy wypróbujcie tego żelu. Na pewno Wam się spodoba.

Dostępna jest również wersja żelu pod prysznic:

- granatem (która na pewno pachnie równie pięknie)
- z oliwką i ekstraktem z jogurtu
- z miodem i mleczkiem owsianym


Żel bardzo dobrze myje, odświeża skórę. Nie zauważyłam, żeby nawilżał moją skórę, ale też nie wysusza. Cudowny zapach uprzyjemnia mycie. Takie produkty do mycia ciała są moimi ulubionymi.

Bardzo lubię produkty do mycia ciała z Luksji. Na pewno wypróbuję też inne produkty, ze względu na zapach. Jestem ciekawa czy mają tak piękny zapach jak ten żel.

Moja ocena: 5/5

Znacie produkty do kąpieli i pod prysznic z Luksji? Używacie? Jakie inne żele możecie polecić które są łatwo dostępne oraz tanie i dobre według Was?

41 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam u siebie Biedronki, wiec nie używam tych produktów. Ale bardzo lubię żele z firmy Dove ślicznie pachną ♡

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/08/dreamer.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Dove nie miałam nigdy żeli, ale niedługo będę używała żel Dove z granatem chyba jest. Jestem ciekawa czy będzie równie dobry jak Luksja i Biedronkowe żele :)

      Usuń
  2. Bardzo często ich używałam (Tego nie miałam akurat) ale ogólnie to je lubię :)najbardziej mi odpowiada ziaja i żele YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja do kąpieli nigdy nie miałam a bardzo Lubię produkty z Ziaji więc to bardzo dziwne. Muszę wypróbować coś do mycia ciała z Ziaji :)

      Usuń
  3. oj już dawno nie miałam kosmetyków Luksji, ale ich żele lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ten żel niedawno, ale muszę wypróbować też innych :)

      Usuń
  4. Gdy jestem w Polsce chodzę do Biedronki prawie codziennie, ale nigdy nie miałam okazji przetestować tego żelu.
    Idealny jest dla mnie żel z Palmolive z ekstraktem z miodu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego raczej nie można kupić w Biedronce, ale tam są inne produkty które są bardzo dobre. Z resztą na moim blogu możesz poczytać np o żelach Oceania które mogę bardzo polecić. Tanie i dobre. A Palmolive nie miałam nigdy. Jakoś przez długi czas używałam tylko Luksji. Dopiero teraz zamierzam testować również inne :)

      Usuń
  5. Nie miałam, ale zapach musi być cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo ładny, owocowy zapach. Polecam ten żel :)

      Usuń
  6. Uwielbiam mango w kazdej postaci! :) Takze chyba mnie przekonalas! I o ile nie zjem wczesniej zelu to podziele sie wrazeniami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz zapach mango to koniecznie wypróbuj bo jest świetny nie tylko pod względem zapachu :)

      Usuń
  7. Zapach musi być cudny!



    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jest coś w tych produktach z Luksji, co mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie dobrze :( Ja bardzo lubię produkty z Luksji.

      Usuń
  9. Ja zazwyczaj używam z dave albo z isana ponieważ pięknie pachną, a ten żel pewnie obłędnie musi pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Ja z Dove niedługo będę używała żel z granatem. Jestem jego bardzo ciekawa ponieważ nie miałam jeszcze żadnego żelu z tej marki :)

      Usuń
  10. Miałam ich żel pod prysznic z masłem shea, ale raczej już do niego nie wrócę, bo nie mam na co dzień prysznica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam prysznica :D myję się tak że nalewam na gąbkę trochę żelu i myję całe ciało, fajnie się pienią te żele... dla mnie to bez różnicy czy żel czy płyn do mycia ciała używam bo i tak zawsze używam do tego gąbki :)

      Usuń
  11. Kiedy jeszcze używałam żeli drogeryjnych i drogeryjnych mydeł w kostce, to lubiłam Luksję. Te mydła mają naprawdę ładne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Chcę wypróbować też innych zapachów których jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  12. Ależ to musi pięknie pachnieć😏

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam go, ale już wiem, że chcę go meić
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj z luksji już dawno niczego nie miałam ;p zapach musi być obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach jest przepiękny, słodziutki, taki jaki lubię :)

      Usuń
  15. Lata temu miałem coś z Luksji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, bo mają fajne produkty do mycia :)

      Usuń
  16. Nie wiem czemu ale opakowanie zupełnie do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj nie jest złe. Ja mogę go polecić na prawdę :)

      Usuń
  17. Lubię zapach mango, ale żeli pod prysznic nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam żele pod prysznic ale mogą być też płyny do kąpieli, najlepsze są takie o przyjemnym, mocnym, wyrazistym zapachu który czuć.

      Usuń
  18. Zapach produktów Luksji kojarzy mi się bardzo przyjemnie. Jednak od bardzo dawna nie używałam ich kosmetyków. Może nawet trochę o nich zapomniałam? Dzięki za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Bardzo dobre żele :) Też muszę wypróbować jeszcze jakiś którego nie miałam :)

      Usuń
  19. Jeśli gdzieś go znajdę, to z pewnością go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj, bo to fajny żel, ale nie tylko ten żel z Luksji jest dobry :)

      Usuń
  20. Na pewno pięknie pachnie! Kiedyś miałam żel do mycia Luksji, bo był dołączony do jakiejś gazety. Pamiętam, że bardzo byłam zaskoczona jakością.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...