poniedziałek, 22 sierpnia 2016

VERONA SPA NATURAL LINE PROFESSIONAL KREM DO RĄK KOZIE MLEKO I WANILIA

Dbać należy nie tylko o cerę, włosy, ciało, ale także o dłonie. Warto kilka razy dziennie, a chociażby raz przed pójściem spać nałożyć na dłonie krem do rąk. Ja staram się to robić, chociaż często zapominam o tym dlatego kremy do rąk wystarczą mi na bardzo długo (4 miesiące lub dłużej). Bardzo lubię testować kremy do rąk. Zwłaszcza takie o pięknym zapachu, a jeśli są w niskiej cenie to tym bardziej kuszą by je kupić. Lubię kosmetyki do codziennego użytku które pięknie pachną gdyż wtedy miło się takie używa. Nie mogłabym używać produktu którego zapach mi nie pasuje. To była by męczarnia.

Dziś mam dla Was post z recenzją kremu do rąk z Verony. Zapraszam serdecznie.

Verona Spa Natural Line Professional Krem do rąk - Kozie mleko i wanilia
Krem do rąk zawierający ekstrakty z koziego mleka i wanilii. Perfekcyjnie skomponowane składniki aktywne odżywiają i regenerują dłonie. Krem nawilża skórę i sprawia, że pozostaje ona jedwabiście
gładka.



Krem znajduje się w tubce w kolorze czarnym o pojemności 75 ml. Opakowanie jest całkiem ładne chociaż nie przyciąga za bardzo wzroku, jest raczej zwyczajne, skromne. Ja krem ten kupiłam w markecie spożywczym w cenie ok 5 zł, a więc bardzo tanio. Konsystencja kremu jest w kolorze białym, nie za rzadka, w sam raz, dobrze się rozsmarowuje, szybko wchłania, nie ma z tym żadnego problemu. Krem nałożony w odpowiedniej ilości na pewno dobrze się wchłonie. Krem pachnie przyjemnie, delikatnie, lekko czuć wanilię, ale nie jakoś bardzo i nachalnie. Podoba mi się ten zapach.

Dostępne są również inne wersje kremu m.in - aloes i limonka, jedwab i dzika róża, ogórek i biała herbata, oliwka i olej arganowy oraz papaja i grapefruit. Całkiem kuszące zapachy. Chętnie wypróbowałabym jakiś inny krem.

Jak wiecie nie mam dużych problemów ze skórą dłoni, ale gdy mam większy kontakt z wodą są one trochę suche (ostatnio używam do sprzątania rękawic więc nie jest źle). Jednak lubię stosować kremy, gdyż wtedy moje dłonie wyglądają lepiej. Krem ten fajnie nawilża, wygładza, pozostawia dłonie mięciutkie i gładkie. Dla mnie jest ok, jednak przy większych problemach może nie dać rady.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten krem? Używałyście kiedyś? Jaki możecie polecić dobry i tani krem do rąk?

39 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu :( z tańszych to mogę polecić krem ziaji z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję krem z Ziaji, bo lubię tą markę :)

      Usuń
  2. Nie znam tego kremu, ale wydaje się ciekawy, ja teraz używam z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Isany jeszcze nic nie miałam, bo brak u mnie Rossmanna ;/

      Usuń
  3. Ma fajną pojemność :) Mało miałam kosmetyków tej marki, czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mało używam kremów do rąk bo moje dłonie tego nie wymagają, natomiast jeśli chodzi o kozie mleko uwielbiam ziaje, jest to moja ulubiona seria :) Natomiast jeśli szukasz dobrego i taniego kremu to polecam ci ten http://aneczkablog.blogspot.com/2016/05/labo-beauty-hand.html wklejam ci link do mojej recenzji :) ale chyba go widziałaś już ale nie pamiętam w każdym razie recenzję pisałam w maju a ja go dalej używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałam ten krem. Może kupię jeśli znajdę gdzieś Hebe. Moje dłonie też nie są jakoś bardzo problemowe ale mimo wszystko lubię używać kremów do rąk :)

      Usuń
  5. Ja tez czesto zapominam o kremie do rak! Niestety to sie odbija na ich kondycji... A kiedys mialam na punkcie dloni hopla, maseczki, kremy to bylo na porzadku dziennym. Czlowiek im starszy tym bardziej leniwy... :) I glupi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kiedyś nie używałam kremów, żadnych produktów do paznokci itd, teraz właśnie bardziej o to dbam chociaż mogłabym częściej stosować krem do rąk.

      Usuń
  6. nie znam ale wygląda ładnie:) zapach mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mi wystarczy:D już go lubię;p

      Usuń
    2. Może gdzieś znajdziesz i wypróbujesz :)

      Usuń
    3. może:D ale na razie mam szlaban na zakupy xd

      Usuń
    4. Za dużo kosmetyków nie można kupować :D

      Usuń
  7. Lubię zapach wanilii. Do rąk najczęściej używam balsamów do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam żadnego taniego dobrego kremu do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Ziaję krem do rąk, tani i dobry, miałam jeden ale wypróbuję też inny, nie tylko z Ziaji :)

      Usuń
  9. Pierwsze, co przyszło mi na myśl to zapach :) musi być super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do rąk używam kremu od Czterech Pór Roku. Sprawdza się do każdej części ciała ;)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam krem do rąk Cztery Pory Roku i był całkiem dobry.

      Usuń
  11. Nice review)

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me

    http://sunnyeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz używam kremu do rąk z Green Pharmacy i jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Green Pharmacy nie miałam nigdy kremu do rąk. Chyba nawet nie miałam żadnego produktu z tej marki.

      Usuń
  13. Ładne ma opakowanie, miałam kiedyś krem wyszczuplający tej marki, ale nie byłam do końca z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ciekawe. Może przetestuję też inne produkty z tej marki, jeśli znajdę coś :)

      Usuń
  14. U mnie najlepiej sprawdzają się kremy z mocznikiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze, to rzadko używam kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się używać kremu do rąk, chociaż chciałabym to częściej robić w ciągu dnia.

      Usuń
  16. Zbytnio niestety nie lubię zapachu wanilii :/
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię zapach wanilii. Każdy lubi co innego.

      Usuń