ODWIEDZINY

środa, 31 sierpnia 2016

TAG: TO CZY TAMTO?

Dziś przychodzę do Was z kolejnym tagiem. Mam nadzieję, że spodoba Wam się. Jeśli chcecie może oczywiście też odpowiedzieć na te pytania. Zapraszam serdecznie.




MODA

1. Jeansy czy spodnie dresowe?
Gdy gdzieś wychodzę wybieram raczej jeansy, w domu chodzę w spodniach dresowych, czasami w legginsach.

2. Krótkie czy długie rękawy?
W zależności od pory roku noszę krótkie latem, a zimą długie. Chyba, że w lecie jest zimno to zdarza się zakładać sweterki/bluzki na długi rękaw.

3. Sukienki czy spódnice?
Nie noszę ani sukienek ani spódnic.

4. Paski czy krata?
Krata chociaż paski też są ładne, ale trochę mi się już znudziły.

5. Klapki czy sandały?
Sandały.

6. Szale czy kapelusz?
Wybieram szale, chociaż rzadko noszę.

7. Wisiorek czy bransoletka?
Nie noszę biżuterii, ale gdybym miała wybrać wybrałabym wisiorek.

8. Obcasy czy płaska podeszwa?
Jestem wysoka więc wybieram buty z płaską podeszwą. Trochę dziwnie czułabym się w butach na obcasach, chociaż może kiedyś kupić sobie jakieś na obcasach, ale bardzo niskich.

9. Buty kowbojskie czy sportowe?
Sportowe, trampki lub tenisówki.

10. Marynarka czy bluza?
Marynarka. Chociaż częściej noszę sweterki.




WŁOSY

1. Proste czy kręcone? 
Ładnie wyglądam i w prostych i w kręconych włosach, jednak ostatnio częściej wybieram falowane/kręcone włosy, gdyż dodaje to objętości.

2.Kok czy kucyk? 
Częściej kok, czasami kucyk.

3. Wsuwki czy spinki? 
Wsuwki.

4. Lakier czy żel? 
Oczywiście, że lakier. Lubię też puder do włosów.

5. Długie czy krótkie? 
Wolę dłuższe włosy, ponieważ takich łatwiej dodać objętości niż krótszym.

6. Ciemne czy jasne? 
Ja mam coś pomiędzy, nie mam ani ciemnych ani jasnych. Szczerze nie wiem jakie mi pasują, ale podobają mi włosy i ciemne i jasne.

7. Bez grzywki czy z grzywką? 
Bez grzywki. Nie cierpię gdy włosy lecą mi na twarz/

8. Związane czy rozpuszczone? 
Związane, aby nie przeszkadzały.

9. Naturalne czy farbowane? 
3 lata temu farbowałam włosy. Podobał mi się ten efekt. Teraz nie farbuję i jest mi z tym dobrze. Może kiedyś wrócę do farbowania, ale nie wiem kiedy to będzie.

10. Wystylizowane czy w nieładzie?
Wystylizowane, chociaż często jak ułożę włosy to gdy wyjdę w wietrzny dzień po jakimś czasie już mało zostaje z tego ułożenia :(




PAZNOKCIE

1. OPI czy China Glaze? 
Nic z tych rzeczy.

2. Krótkie czy długie? 
Wolę długie, ponieważ moim zdaniem dłonie wtedy ładniej wyglądają. Niestety mam słabe, rozdwajające się paznokcie więć trudno mi zapuścić długie paznokcie, ale cały czas dzielnie walczę o wymarzoną długość.

3. Naturalne czy tipsy? 
Oczywiście naturalne.

4. Ciemne czy jasne kolory? 
Zawsze, zawsze jasne. Lepiej się z takimi czuję.

5. Gładkie lakiery czy piaski albo brokaty? 
Chyba gładkie, chociaż bardzo rzadko maluję paznokcie.

6. Kwadratowe czy okrągłe? 
Wolę okrągłe.

7. Naturalne czy pomalowane? 
Częściej mam naturalne paznokcie, gdyż nie lubię malować paznokci ponieważ mam problemowe paznokcie. Poza tym zawsze gdy maluję paznokcie to gdzieś dotknę i popsują się ;/

8. Wycięte skórki czy odsunięte? 
Częściej wycinam chociaż chyba lepiej jest odsuwać skórki.

9. Jednokolorowe czy szaleństwo kolorystyczne? 
Gdybym malowała paznokcie to wybierałabym jednokolorowe.

10. Delikatne kolory czy neonowe?
Raczej delikatne, bardziej mi się podobają takie.




MAKIJAŻ

1. Bronzer czy róż do policzków?
Nie używam ani tego ani tego.

2. Szminka czy błyszczyk?
Nie używam ani szminki ani błyszczyku, zdecydowanie bardziej wolę pomadki ochronne czy wazeliny.

3. Liner czy tusz do rzęs?
Tusz do rzęs.

4. Podkład czy puder?
Nie używam ani podkładu ani pudru, ale gdybym używała to wybrała obydwa produkty.

5. Neutralne czy kolorowe cienie do powiek?
Bardziej wolę neutralne, najlepiej beże i brązy.

6. Prasowane cienie czy pigmenty?
Prasowane.

7. Pędzle czy gąbki?
Nie używam ani pędzli ani gąbek.

8. Matowo czy błyszcząco?
Matowo.

9. Lekki czy mocny makijaż?
Lekki, ale z nieco mocniej podkreślonym okiem.

10. Jasne czy ciemne usta?
Raczej jaśniejsze.



Bardzo chętnie poznam Wasze odpowiedzi na pytania. Jeśli chcecie możecie zrobić ten również u siebie na blogu :)

24 komentarze:

  1. Przyjemny tag + wizualnie fajnie skomponowany post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysł na post :)
    Ja choc jestem niska nie lubię wysokich obcasów. Boję się, że się przewrócę:D A usta zdecydowanie ciemne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę bym się bała, że się przewrócę :D

      Usuń
  3. Po domu też wolę dresy :) bo stawiam na wygodę, sukienek i spódnic nie noszę ( jak muszę ubrać kiecke na wesele to jestem chora :P ) buty wolę płaskie, z pazurkami też mało co robię bo do pracy nie bardzo mogę mieć pomalowane. Z włosami prawie wszystko tak jak u mnie :). Makijaż bronzer, tusz, szminka, używam podkładu i pudru, na oczach wolę neutralne kolory, cienie prasowane, zdecydowanie pędzle, a reszta zależy od potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wolę spodnie chociaż może kiedyś zacznę nosić też spódnice/sukienki.

      Usuń
  4. haha ja też kompletnie nie chodzę w obcasach, bo nie umiem ale zawsze kupuję takie buty :) Mam sporo par prawie nigdy nie używanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę kupować buty które będę nosiła niż takie które będą leżeć w szafie nienoszone ;)

      Usuń
  5. Zrezygnowałam z koka bo moje włosy strasznie się zaczęły plątać, też wolę kręcone, choć zdarza mi się mieć proste włosy . Kocham spódnice i sukienki, choć kiedyś ich nie lubiłam :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno lepiej nosić rozpuszczone włosy chociaż wtedy one ocierają się o wszystko i niszczą końcówki ale wtedy nie obciążają się cebulki i włosy mnie wypadają, ale ja często mam związane. Może kiedyś też polubię spódnice i sukienki :)

      Usuń
  6. Na sporo pytań odpowiedzi pokrywają się z moimi ;) tyle ze od jakiegoś czasu uwielbiam sukienki ...może też się do nich przekonasz kiedyś ;]

    Melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też tak pomyślałam, że może kiedyś polubię sukienki i spódnice, kto wie :)

      Usuń
  7. Też jestem wysoka (176cm), ale szpilek nie umiem sobie odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziwnie czułabym się w szpilkach ale kto co lubi :)

      Usuń
  8. Oj fale to chyba idealna fryzura dla każdej kobiety :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba każda kobieta dobrze wygląda w falowanych włosach :)

      Usuń
  9. fajny tag, ciekawe odpowiedzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag! Z przyjemnością poznawałam Cie, czytajac odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że post się spodobał :)

      Usuń
  11. Też wolę długie paznokietki. Dłoń wygląda wtedy ładnie, smukło. A gdy ja mam małą dłoń to idealnie ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Dłoń o wiele ładniej wygląda gdy ma się dłuższe paznokcie, a jeśli są pomalowane to już zupełnie pięknie wygląda.

      Usuń
  12. O, ciekawe odpowiedzi! paznokciowe i nie tylko :D Fajne te matowe szare paznokcie ze zdjęcia. Ogólnie ja też wolę te jaśniejsze lakiery, ciemne tylko od czasu do czasu. I też wolę sandały od klapek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie maluję paznokci, ale czasami mam ochotę pomalować na jakiś jasny kolorek, jednak jak pomyślę, że znowu mają mi się zniszczyć to wolę tego nie robić.

      Usuń