czwartek, 25 sierpnia 2016

PHARMA CF CZTERY PORY ROKU ECODERMINE WYSZCZUPLAJĄCY BALSAM DO CIAŁA Z ECO KAWĄ

Wiecie że u mnie używanie balsamu do ciała to wielki problem. Rzadko je używam, nie pamiętam kiedy ostatnio w mojej pielęgnacji był jakiś balsam. Moim ulubionym jest Eveline Termoatywne serum do ciała o którym pisałam jakiś czas temu. Jeśli już sięgam po coś do ciała to właśnie to serum kupuję. Dziś natomiast mam dla Was post z recenzją balsamu do ciała który miałam okazję przetestować. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawił zapraszam do dalszej części postu.

Pharma CF Cztery Pory Roku Ecodermine Wyszczuplający balsam do ciała z eco kawą pozwoli Ci odzyskać pewność siebie i to w wymarzonym rozmiarze. Działa naturalnie, ale bardzo stanowczo. Balsam do ciała Eco Kawa nie tylko pomoże skutecznie pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, ale i zredukuje efekt pomarańczowej skórki, a  naturalne składniki aktywne pozwolą także głęboko nawilżyć i odżywić Twoją skórę.    
                                                                                                                   
Balsam zawiera:
- eco kawę z upraw organicznych, certyfikowaną przez ECOCERT, która aktywuje lipazę, enzym redukujący tkankę tłuszczową. Działa antycellulitowo i ujędrniająco.
- guaranę która zawiera kofeinę i niacynę o działaniu wyszczuplającym i modelującym. Redukuje cellulit oraz usuwa z organizmu nadmiar wody i toksyn.
- papryczkę cayenne jej głównym składnikiem jest rozgrzewająca i pobudzająca kapsaicyna, która przyspiesza przemianę materii.
- olej awocado  źródło witamin, aminokwasów nienasyconych kwasów tłuszczowych. Przywraca skórze gładkość i elastyczność.
95% natury, 100% bezpieczeństwa




Balsam zamknięty jest w białej, półprzezroczystej butelce o pojemności 250 ml. Opakowanie raczej nie przyciąga wzroku, jest zwyczajne, skromne, nie wyróżnia się niczym specjalnym, jest wygodne. Ja swój kupiłam w sklepie intenetowym Super.koszyk.pl w cenie ok 7-8 zł. Konsystencja balsamu jest nie za rzadka, nie za gęsta, dobrze się rozsmarowuje, szybko wchłania, nie potrzeba nakładać dużo. Zapach ma przepiękny, delikatny, słodki, taki jaki bardzo lubię, zdecydowanie uprzyjemnia to stosowanie. Dostępne są również inne wersje m.in: balsam rozświetlający, balsam intensywnie nawilżający oraz ujędrniający.


Produkty takie na pewno nie wyszczuplą, to już chyba każdy wie, ale mogą wspomóc naszą walkę o piękną figurę i na pewno warto stosować takie produkty. Balsam ujędrnia, dobrze nawilża, pozostawia skórę bardzo gładką i miękką w dotyku. Dodatkowo można oczywiście nałożyć na ciało folię spożywczą dzięki czemu efekt będzie lepszy, jednak ja wolałam to robić gdy stosowałam serum termoaktywne. Uwielbiam ten efekt rozgrzewania na moim ciele. Czuć wtedy, że coś się dzieje, działa :D

Jest to bardzo dobry, tani balsam, ładnie pachnie, całkiem dobrze działa. Mogę Wam go polecić. Myślę, że kupiłabym go ponownie. Może kiedyś skuszę się na inną wersję.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten balsam do ciała? Miałyście któryś z tych balsamów?


33 komentarze:

  1. Piję eco kawe i nie szczupleję ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecie tyś jest taki szczuplutki że jak byś trafił do mojej kuchni to by ci przyszło wracać z dodatkowymi kg np na oponce :P

      Usuń
    2. Hehe, to prawda co napisałam Aneczka :)

      Usuń
    3. haha a sporo jem ;p ale stres mnie zżera :P

      Usuń
    4. Łukasz sporo jesz, a i tak szczuplutki jesteś. Takiemu to dobrze :D :)

      Usuń
  2. Nie znam i w zasadzie to nie miałam nic z tej firmy :D W ogóle dla mnie balsamy to rzecz zbędna :D Moja skóra nigdy nie jest sucha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam suchej skóry, ale podobno dobrze jest nawilżać skórę po każdym myciu. Ja jednak wolę balsamy, serum ujędrniające.

      Usuń
  3. Ja tam troszkę wierzę w to, że te wyszczuplające balsamy troszkę tam działają :D ale może to zwyczajny efekt placebo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej ujędrniają, wygładzają skórę, poprawiają wygląd skóry... ale dobre i to. :)

      Usuń
  4. Ja sama robię sobie balsamy z dodatkiem kawy mielonej i jakiś efekt napewno jest a balsamu tej firmy nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam domowych przepisów z kawą, ale podobano peeling z dodatkiem kawy jest dobry.

      Usuń
  5. Z tego typu balsamów polecam antycelulitowy Eveline o jasnozielonej szacie graficznej. Jest już na rynku od dłuższego czasu. Gorąco polecam ! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie wiedziałam nic o istnieniu tychże balsamów;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może wypróbuję jedną wersję :) jeszcze się z nimi nie spotkałam i widzę je po raz pierwszy u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamów z tej marki nie miałam, u mnie z regularnością używania balsamów rożnie bywa, dlatego teraz kupiłam olejek pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie rzadko używam balsamów do ciała ;/ chociaż chciałabym regularnie codziennie.

      Usuń
  9. Sporo mam mazideł do ciała. Co i rusz wpadnie mi coś w ręce - a to masło, olejek, balsam. Tego akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, mam nadzieję, że dasz radę to wszystko zużyć :D :)

      Usuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o nim, ale z tej firmy uwielbiam kremy do rąk;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam krem z tej marki i o ile pamiętam był całkiem dobry.

      Usuń
  11. Nie znam tego produktu, ale Cztery pory roku czasami stosuję, głównie kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem z Cztery Pory Roku miałam i chyba był dobry ;)

      Usuń
  12. Też nie znam tych balsamów, ale też tak mocno już ugrzęzłam w naturalnych kosmetykach, że omijają mnie te "zwykłe".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie nie skusiłam się na żadne naturalne kosmetyki. Może kiedyś :)

      Usuń
  13. Kiedyś ta firma była bardzo popularna, chyba jednak wolę ich kremy, ale może kiedyś się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przetestować jakiś krem do rąk z tej marki. Miałam kiedyś ale nie pamiętam jak działał.

      Usuń