ODWIEDZINY

wtorek, 16 sierpnia 2016

DOMOWE SPOSOBY NA URODĘ KTÓRE STOSUJĘ

Dziś przychodzę do Was z domowymi sposobami na urodę. Domowe sposoby na urodę są nie tylko tanie, ale także dobre (czasami nawet lepsze niż niejedne drogie kosmetyki).




Sposób 1. Laminowanie włosów żelatyną - 1 łyżkę żelatyny spożywczej (jeśli macie dłuższe włosy możecie użyć więcej żelatyny), 3 łyżki gorącej wody, 2 łyżki odżywki lub maski, ja użyłam np Garnier Ultra Doux Olejek z awokado i masło karite. Wszystkie składniki wymieszać razem. Przed nałożeniem umyć włosy, następnie nałożyć na całe włosy, na to czepek lub jednorazową reklamówkę oraz ręcznik. Trzymać 45 min. Po tym czasie dokładnie zmyć. Na końcówki nałożyć oczywiście olejek czy jedwab.


Efekty: włosy miękkie, błyszczące, mniej się puszą, wyglądają zdrowo, są wygładzone, bardziej proste (najlepiej wysuszyć włosy suszarką, wtedy efekt prostych włosów będzie bardziej widoczny)

Zabieg ten należy robić nie częściej niż co 2 tygodnie. Ja kiedyś robiłam co tydzień przez co moje włosy wyglądały jeszcze gorzej. Puszyły się, elektryzowały, wyglądały na bardziej zniszczone niż w rzeczywistości. Użycie ładnie pachnącej maski czy odżywki spowoduje, że nie będzie czuć zapachu żelatyny.




Sposób 2. Maseczka z żółtka jaja, nafty kosmetycznej, soku z cytryny - Można również dodać oleju rycynowego - żółtko jajka, 1 łyżka nafty kosmetycznej, sok z połówki cytryny. Wszystkie składniki wymieszać. Nałożyć na włosy na 15 min. Po tym czasie zmywać szamponem.

Efekty: włosy miękkie, błyszczące, odżywione, mniej się puszą. Bardzo lubię efekt jaki daje ta maseczka.






Sposób 3. Peeling cukrowy - kilka łyżeczek cukru, żel pod prysznic. Wymieszać cukier z żelem,
następnie wykonywać peeling całego ciała. Spłukać wodą dokładnie całe ciało.

Efekty: skóra niesamowicie gładka i miła w dotyku.



Sposób 4. Maseczka z drożdży i mleka na trądzik - 1/3 kostki drożdży, odrobina ciepłego mleka. Wymieszać składniki. Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy na 15-20 min. Po tym czasie spłukać. Maseczka na twarzy zastyga. Zapach maseczki może niektórych nie przypaść do gustu, ale mi nie przeszkadza. Z ciekawości nawet posmakowałam drożdży (można je też pić) i smakują mi :) Stosowałam tą maseczkę 2 razy w tygodniu.

Efekty: cera wygładzona, mięciutka, odżywiona. Nie zauważyłam by było po niej maseczce mniej niedoskonałości.



A jakie Wy znacie domowe sposoby na urodę? Jakie stosujecie? Co możecie polecić?

20 komentarzy:

  1. Szczególnie zainteresował mnie sposób z peelingiem cukrowym, na pewno go użyję, jest prosty i jak sama piszesz skuteczny oraz nie wymaga wydawania pieniędzy,super :)
    Pozdrawiam

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak polecam! Oczywiście peelingi z drogerii są bardzo dobre, ale czasami nie mamy czasu czy pieniążków kupić takiego to można użyć domowego który jest taki i łatwy w przyrządzeniu :)

      Usuń
  2. Z wymienionych przez Ciebie sposobów korzystałam tylko z tego na peeling cukrowy. Muszę też dokładniej przyjrzeć się drożdżowej maseczce - może pomogłaby mi w walce z niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem dobra, chociaż nie wiem czy pomogła na niedoskonałości. Można również zrobić maseczkę z białka jajka na wągry, ale o tym nie napisałam ponieważ jak na razie mało razy to robiłam i nie mam efektów.

      Usuń
  3. Plastry na wągry z żelatyny i węgla aktywnego :D Niestety moja mamusia postanowiła pozbyć się mikrofali a podgrzewanie żelatyny w garnku jakoś nie napawa mnie optymizmem, zwłaszcza, że nienawidzę zmywać naczyń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastry z żelatyny też robiłam, ale małe efekty były. Ja robiłam tak, że wsypałam trochę go jakiegoś małego kubeczka, i do tego gorącej wody, szybko wymieszać i nałożyć na twarz, też dawało radę :D

      Usuń
  4. Ja od dawna chce zrobic laminowanie wlosow. W sumie musze i tak umyc glowe to moze zrobie wlasnie teraz? 😀 peeling cukrowy tez brzmi niezle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam :) rzeczywiście włosy bardziej miękkie, gładkie w dotyku i mniej spuszone, ale niestety nie są bardziej proste :/ może jeden raz to za mało, żeby dały taki efekt?

      Usuń
  5. Fajny post widzę entuzjazm i mega piękny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Domowych sposobów jeszcze nie używałam, ale od dawna planuję zrobienie własnego peelingu cukrowego :) Może Twój wpis w końcu mnie do tego zmotywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe sposoby, o tym z żelatyną nie słyszałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie słyszałaś o laminowaniu? Myślałam, że prawie każda kobieta zna ten sposób :)

      Usuń
  8. ja ostatnio robiłam z węgla, żelatyny i wody słynną maseczkę w domowej wersji pilaten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tej maseczce, ale jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  9. wiele z tych propozycji znam i mogę polecić :)
    obserwuję :) http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam kiedyś na włosy maskę z jajek i oleju roślinnego, a na skórę - z drożdży. Potem weszłam w to jeszcze dalej... :-)

    Ostatnio zastanawiam się nad "laminowaniem", ale mąką ziemniaczaną... Ale trochę się waham.

    OdpowiedzUsuń