niedziela, 28 sierpnia 2016

Bebeauty, Delikatny Żel-Krem łagodzący do mycia twarzy, do skóry suchej i wrażliwej


Od jakiegoś czasu stosuję do mycia twarzy bardziej delikatne produkty, nie typowo do cery trądzikowej, mieszanej jaką mam, ale również do suchej, wrażliwej. Jednym z takich produktów jest produkt do mycia twarzy z Biedronki, o którym będzie dzisiejszy post.

Nigdy nie zwracałam szczególnej uwagi na produkty do mycia twarzy czy włosów typowo "Biedronkowych". Zawsze wybierałam te z drogerii czy apteki, jednak jakiś czas temu przeszukując internet natknęłam się na żele do mycia twarzy z Biedronki. Wcześniej widziałam je również na Youtube. Pomyślałam: "A co tam, wypróbuję". Pierwszym żelem który postanowiłam wypróbować był właśnie bohater dzisiejszego postu, potem żel micelarny który nie był zły, jednak nie wróciłam do niego.





Bebeauty, Delikatny Żel-Krem łagodzący do mycia twarzy

Łagodnie oczyszcza skórę twarzy i oczu z makijażu i zanieczyszczeń, nie powodując wysuszenia. Delikatna formuła żelu koi podrażnienia i pozostawia uczucie komfortu. Wyciąg z owocu noni działa na skórę antyoksydacyjnie i odżywczo, dodaje energii oraz wspomaga jej naturalna ochronę. Zawarta w żelu gliceryna utrzymuje optymalny poziom nawilżenia. Skóra po użyciu żelu jest oczyszczona, nawilżona i ukojona. Wysokie bezpieczeństwo stosowania, 0% alergenów.


Żel zamknięty jest w tubce w kolorze biało-różowej, o pojemności 150 ml. Opakowanie dosyć miękkie, łatwo można wydobyć żel do końca. Dostępny jest oczywiście w Biedronce, czyli jest bardzo łatwo dostępny. Cena żelu to około 5 zł. Bardzo malutko jak na żel do mycia twarzy. Nie znam tak taniego produktu do mycia twarzy, chyba, że jakieś mydełko. Konsystencja produktu jest kremowa, w kolorze białym, nie za rzadka. Nie pieni się, co niektórym może przeszkadzać. Ja kiedyś nie lubiłam takich żeli, ale zmieniło się to. Teraz jak najbardziej mi to odpowiada.  Zapach ma delikatny, przyjemny. Jeśli chodzi o produkty do mycia twarzy nie jest to problem, ponieważ nie muszą one pachnieć nie wiadomo jak mocno.




Żel przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej. Ja mam cerę mieszaną, jednak na policzkach zdarza się być wysuszona. Żele do cery mieszanej, trądzikowej powodują u mnie jeszcze większą suchość, dlatego postanowiłam zamienić na takie do cery wrażliwej. Żel nie wysusza skóry, nie powoduje ściągnięcia, nie sprawia też, że skóra się świeci. Jeśli chodzi o zmywanie makijażu to radzi sobie, ale nie do końca, ponieważ  trzeba trochę dłużej nim przecierać oczy podczas mycia. Tutaj malutki minusik. Jednak nie przeszkadza mi to jakoś bardzo.

Bardzo lubię ten produkt. Nie tylko dlatego, że jest delikatny dla mojej cery, ale także za jego cenę i dostępność. Na pewno kupię jeszcze nie raz.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie żele do mycia twarzy z Bebeauty? Stosujecie? Co myślicie o tanich produktach do mycia twarzy?

36 komentarzy:

  1. wiesz miałam go. uczulił mnie w oczyska masakrycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż oczu też nim zmywam i nic złego się u mnie nie dzieje :)

      Usuń
    2. Nie każdy może używać tanich produktów tylko coś lepszego..

      Usuń
  2. Ja używam ale pianek do mycia twarzy, bo żele podrażniają mi oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też wypróbuję jakiejś pianki do mycia twarzy. Nie miałam nigdy :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze żeli z Bebeauty, ale może wypróbuję ten. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go już też kilka razy :D. Odkryłam go rok temu na wakacjach, gdy bardzo spiekłam sobie twarz ;p jako jedyny z wielu mnie nie podrażnił. Należę jednak do grupy osób, których denerwuje to, że się nie pieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też denerwowało to gdy żel się nie pienił, ale teraz mi to nie przeszkadza. Mam wrażenie, że taki żel jest bardziej delikatny :)

      Usuń
  5. Tani nie znaczy gorszy czy zły ale jeszcze go nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie uważam, że tanie jest gorsze. Zazwyczaj używam tańszych kosmetyków i rzadko na nie narzekam. Może kiedyś wypróbujesz ten żel.

      Usuń
  6. Muszę wypróbować!


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis!

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam ale może czas najwyższy! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Myślę, że warto go wypróbować :)

      Usuń
  8. Ja też go używam. Mam wszystkie 3. Jest jeszcze niebieski "żel micelarny nawilżający" i zielony peelingujący i domykający pory dzięki zawartości cytryny. Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micelarny żel też był dobry, ale nie wróciłam do niej więcej, a peelingującego nie miałam.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, bo to całkiem dobry żel i w dodatku kosztuje grosze.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie lubisz? Ja lubię, ale może wypróbuję czegoś innego.

      Usuń
  11. Nie używałam go. Jakoś nie wpadł mi nigdy w ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja abrdzo go lubię. Miałam również micelarny, nie był zły ale nie kupiłam go ponownie. Zastanawiałam się też nad żelem peelingującym, ale nie wiem czy go kupię.

      Usuń
  12. Miałam z tej marki jedynie odżywkę do włosów i była tragiczna, dlatego zrazilam się do tych kosmetyków.

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam odżywki do włosów, ale ten żel jest dobry ;)

      Usuń
  13. Delikatny-idealny dla mnie:) Bardzo dobrze napisana recenzja.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i bardzo lubię ten żel. Stale też używam micela Be Beauty niebieskiego, najlepszy jaki używałam i do tego ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micelarny żel również miałam, ale nie wróciłam do niego ponownie. Natomiast ten żel-krem bardzo mi pasuje.

      Usuń
  15. Tyle dobrego o nim już powiedziano, a ja nadal się waham :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wahałam ale postanowiłam wypróbować i nie żałuję. Tani i dobry żel.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...