czwartek, 21 lipca 2016

ZIAJA MASŁO KAKAOWE CZEKOLADOWY BALSAM DO UST

Dziś mam dla Was kolejny produkt z Ziaji (tak, znowu!) oraz kilka słów o nim.

Będzie to produkt do ust czyli Masło Kakaowe Czekoladowy balsam do ust

To, że uwielbiam Ziaję już wiecie. Uwielbiam również przeróżne pomadki, wazelinki i balsamy do ust dlatego z ogromną ochotą sięgnęłam po balsam do ust Ziaja. Przypomnę, że stosuję maskę Ziaja Masło Kakaowe która według mnie pięknie pachnie. Pomyślałam, że balsam ten będzie miał również śliczny zapach tak jak i ta maska do włosów. Jak było w tym przypadku? Jak sprawdził się ten balsam?

Działanie
- doskonale nawilża skórę oraz zapobiega nadmiernemu wysuszaniu
- zmniejsza skłonność do pękania, szczególnie w kącikach ust
- nabłyszcza, delikatnie natłuszcza oraz skutecznie zapobiega pierzchnięciu



Balsam zamknięty jest w małej tubce w kolorze białym z brązowymi napisami. Jego pojemność to 10 ml. Ja swój kupiłam w małej drogerii, w cenie około 7 zł. Konsystencję ma w porządku, gęstą, zbitą, dobrze rozprowadza się na ustach, długo utrzymuje na nich. Zapach bardzo ładny, nieco różniący się od maski do włosów Masło Kakaowe, ale też przyjemny. Uwielbiam takie zapachy. Powtarzam to po raz kolejny.

Nie mam dużych problemów z ustami, ale gdy nie nałożę przed pójściem spać wazeliny czy pomadki przez kilka dni to moje usta są suche co nie jest przyjemne. Nie mam nic do zarzucenia temu balsamowi. Dobrze nawilża, natłuszcza, ładnie pachnie, jest wydajny, tani. Zapewnia mi to czego chcę. Na pewno wypróbuję również inne wersje balsamu.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten balsam do ust? Używacie? A może miałyście jakiś inny balsam z Ziaji?

33 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji, stosujemy je często i ja i moja córcia, szczerze polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam kosmetyki z Ziaji. Są bardzo dobre :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam słodkie zapachy, nie miałam jeszcze nigdy tego balsamiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i był całkiem spoko :)
    Mam o nim podobne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że u Ciebie również się sprawdził :)

      Usuń
  4. Znam i lubię jedynie co mi przeszkadza to to że się trochę się lepi na ustach ale działanie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat nie przeszkadzało to, że się lepił na ustach, w sumie chyba tego nie czułam nawet. Poza tym stosowałam go na noc i było ok :)

      Usuń
  5. Ziaje uwielbiam,tego balsamu nie miałam ale sam zapach przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, bo jest całkiem fajny i ten zapach... uwielbiam! :)

      Usuń
  6. Balsamy do ust, szczegolnie w wakacje koncza sie u mnie w zastraszajacym tempie! :) Ziajki jeszcze nie probowałam, ale cena i Twoja recenzja chyba mnie zachecily w koncu do przetestowania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, zawsze coś nowego fajnie przetestować :)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś ten balsam, zapach fajny ale sam kosmetyk słabo nawilżał usta, szczególnie zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się stosować regularnie produkty do ust i nie mam wtedy problemów ze suchością, ten balsam mi odpowiadał.

      Usuń
  8. Ta seria- masło kakaowe pachnie obłędnie ! Miałam kiedyś balsam do ciała i krem no bosko ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Muszę wypróbować inne produkty z tej serii Masło Kakaowe :)

      Usuń
  9. Ja z tej serii mam balsam do ciała i pod prysznic :D zapach jest super, ale dla mnie z wazelina itd do ust zapach wygrywa Nivea wanilia i makadamia mmmm💟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję mydło pod prysznic Masło Kakaowe z Ziaji i Masełko Nivea. Uwielbiam takie zapachy!!

      Usuń
  10. Nie znam go, używam brzozowej pomadki Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzozowa pomadka ?? Pierwsze słyszę. Takiej to jeszcze nie widziałam :)

      Usuń
  11. zapowiada się ciekawie - musze przyjrzeć się mu blizej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Tani i dobry balsam do ust. No i pięknie pachnie.

      Usuń
  12. Lubię Ziaję ;) Tego produktu nie znam, ale może niebawem będzie okazja go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny produkt, wart polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba miałąm kiedyś dawno temu ale szału nie zrobiło;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasuje. Nie mam bardzo problemowych ust i chyba wszystkie balsamy, pomadki, wazeliny są dobre dla mnie chociaż lepsze są takie mocniej nawilżające i które mają gęstą konsystencję. Dłużej utrzymują się na ustach.

      Usuń
  15. Chyba się skuszę :D
    Zapraszam do siebie : http://goldwish.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że obie jesteśmy fankami Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też ? :) Bardzo lubię produkty z Ziaji :D

      Usuń
  17. Uwielbiam czekoladowe produkty! Ziaja ma bardzo fajne oferty. :)

    OdpowiedzUsuń