piątek, 29 lipca 2016

MOJE ULUBIONE MARKI KOSMETYCZNE

Każda z Nas ma swoje ulubione marki kosmetyczne z których najczęściej kupuje produkty. Ja również takie mam, chociaż zamierzam testować też inne produkty z marek których dotychczas unikałam np Dove czy Nivea. Dziś chcę Wam przedstawić kilka marek kosmetycznych które najbardziej lubię oraz najczęściej kupuje z nich kosmetyki.




ZIAJA

- oczywiście, że tak. Jak już wiecie bardzo lubię produkty z Ziaji. Często pojawiają się na moim blogu recenzje produktów tej marki. Są one tanie, dobre, łatwo dostępne. Czego chcieć więcej. Mam jeszcze dużo produktów do przestestowania z Ziaji. Już nie mogę się doczekać :D Link do strony Ziaji ---> Klik

BIEDRONKA- Bebeauty  - często kupuję też produkty typowo "Biedronkowe", nie tylko Bebeauty, ale także produkty z Intimea. Bardzo je lubię, zwłaszcza produkty do kąpieli, są tanie, dobrze się pienią, wydajne, oczywiście łatwo dostępne (Sklepy Biedronka są chyba wszędzie!)


GARNIER



- produkty z Garniera również lubię, zwłaszcza te do włosów, dobrze działają, pięknie pachną, są nieco droższe od Ziaji czy Bebeauty ale także warte swojej ceny. Na pewno wypróbuję wiele produktów z tej marki. Link do stronki Garnier ---> Klik


LUSKJA










- mają bardzo dobre produkty do mycia ciała które mogę polecić Wam. Dobrze się pienią, są wy
dajne oraz łatwo dostępne. Jeśli chodzi o zapachy to trochę gorzej z tym, ale nie jest źle. Dawno nie miałam nic z Luksji. Muszę coś zakupić :) Link do stronki Luksja ---> Klik



MARION


- ma w swojej ofercie całkiem dobre kosmetyki do włosów które są tanie, dobrze działają, są łatwo dostępne. Najczęściej kupuję olejki do włosów na końcówki np z olejkiem arganowym czy olejki orientalne, na pewno znacie już Wam. Oczywiście dostępne są też inne produkty, tutaj link do stronki Marion ---> Klik

A Wy jakie marki kosmetyczne najczęściej wybieracie? Jakie lubicie? Jakie możecie polecić? Czy lubicie którąś z marek które ja lubię?

27 komentarzy:

  1. Ziaję też bardzo lubię :) Z Bebeauty też mam swoich ulubieńców :) Z garniera te z miałam kilka godnych uwagi kosmetyków ale chyba nie ma tam żadnego ulubieńca. Z ostatnich 2 firm kosmetyki kupuję raczej sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ziaji i Biedronki chyba najlepsze produkty, a z Biedronki żele są świetne i tanie :)

      Usuń
  2. Ja również uwielbiam ziajkę i garniera. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do Biedronkowych kosmetyków ale chyba się skuszę ;)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam żele i płyny do mycia ciała z Biedronki. Są bardzo dobre i tanie. Były już posty na moim blogu o tych produktach.

      Usuń
  3. Biedronkowa pielęgnacja produkowana jest przez Torf Corporation (Tołpa) i Dax Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Avon, nivea, garnier, biovax, mialam krem lirene i soraya do twarzy. Zele do mycia z biedronki. Z marion spray termoochronny. Ostatnio krem do stop z body perfekta i krem do rak z cztery pory roku 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax właśnie. Zapomniałam :) Maseczki są dobre choć ja miałam tylko jedną tą do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Inne produkty też są na pewno dobre :)

      Usuń
  5. Bebeauty, garnier i marion też uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja i Garnier bardzo lubię. Do BeBeauty podchodze niepewnie. Wiele produktów przetestowałam, jedne były świetne, inne beznadziejne. Luksja nie specjalnie kojarze. A Marion lubię, ale nie używam wielu produktów z tej formy. Uwielbiam za to ich płyny do włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ziaja i Garnier bardzo lubię. Bebeauty też a najbardziej żele i płyny do kąpieli oraz żel do mycia twarzy.

      Usuń
    2. Ja na peelingach do ciała się zawiodłam dlatego bałam się wypróbować żelu do kąpieli. Ale za to kocham ich zmywacze. Są super! Opisałam ją w niedawnym poście o pielęgnacji paznokci. Jeśli jesteś ciekawa, zapraszam. :)

      Usuń
    3. Zmywacze są podobno dobre :) Wypróbuj jakiś żel pod prysznic. Np Oceania są fajne i bardzo tanie.

      Usuń
  7. U mnie na pierwszym miejscu jest marion później Ziaja z Garniera mało produktów używam a z luksja dawno nic nie miałam i nie pamiętam jak ta marka się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luksja bardzo dobra, mają fajne żele i płyny które dobrze się pienią. Dawno nie miałam niczego z tej marki. :)

      Usuń
  8. hm żadna z tym marek nie jest moją ulubioną xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja to już na pewno nie jest Twoją ulubioną marką :)

      Usuń
  9. ja nie mam swoich ulubionych marek, a z tych Twoich lubię garnier i ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupujesz po prostu jak Ci się podoba. Ja raczej nie bardzo, częściej kupuje sprawdzone marki bo mogę im ufać i wiem, że prawie na 100 % mnie nie zawiodą.

      Usuń
  10. Ja mam wiele ulubionych marek i w sumie raczej nie ograniczam się do jednej czy 2 ;)
    Kupuję to co aktualnie mnie zauroczy. Jestem maniaczką kupowania nowości i ich testowania, tak więc ciężko by mi było wymienić tylko 5 marek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja boję się kupować nowości, chociaż czasami się skuszę.

      Usuń
  11. Lubię wybrane produkty tych marek.

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja przede wszystkim wybieram marki eko z racji uczuleń (zdarzają mi się rzadziej, zwłaszcza przy szamponach).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam uczuleń ale mam problemowe włosy (cienkie) oraz cerę (mieszaną z niedoskonałościami) i nie mogę oraz nie chcę używać byle jakich kosmetyków.

      Usuń
  13. Hmm długo by się zastanawiać jakie marki kosmetyczne lubię, ale pierwsze co przychodzi mi do głowy to dostępne w Rossmannie Evree, Wellness&Beauty, a poza tym Sylveco i Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń