sobota, 9 lipca 2016

Marion Spa, Rewitalizująca Maseczka Peel-off


W pielęgnacji swojej cery stawiam również na maseczki do twarzy. Najczęściej wybieram oczyszczające, jednak zdarza się też stosować inne chociaż rzadko. Dziś mam dla Was kilka słów o fajnej maseczce do twarzy typu peel-off.






Marion Spa, Rewitalizująca Maseczka Peel-off

Maseczka peel off, która natychmiast usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza pory. Wchłania nadmiar sebum i usuwa martwe komórki naskórka. Formuła maseczki zawiera ekstrakty z winogron i pomarańczy,  które przywracają skórze zdrowy kolor, wzmacniają barierę ochronną naskórka, działają nawilżająco i zmiękczająco. Pozostawia skórę czystą, odżywioną i ujędrnioną.



Bardziej wolę maseczki które są wydajne i bardziej wygodne czyli takie w tubkach, ale nie zawsze można takie dostać, więc jeśli mam wybrać - używać maseczki w saszetkach czy nie używać wcale wybieram pierwszą opcję.

Maseczka Marion zamknięta jest w saszetce o pojemności 6 ml. Ja swoją kupiłam w markecie spożywczym, w cenie ok 3 zł. Wydaje mi się, że można ją dostać również w Drogerii Natura. Niestety gdy chciałam kupić ją ponownie nie pojawiła się więcej tym markecie, a szkoda bo była bardzo dobra. Konsystencja maseczki jest żelowa, dosyć rzadka, ciężko ją nałożyć na twarz dlatego, że może nam gdzieś wylecieć i wszystko upakciać, trzeba bardzo uważać na to podczas nakładania na twarz. Jeśli chodzi o maseczki typu peel-off lepiej kupić taką w tubce gdyż nie trzeba się wtedy martwić, że wyleci nam jej za dużo. Zapach ma bardzo ładny, słodki, owocowy. Właśnie taki jak lubię :) Cudownie używa się kosmetyki o pięknym zapachu.

Maseczka wystarczyła na 2 razy. Nakładałam ją na oczyszczoną skórę twarzy na 20-25 min. Taką maseczkę trzeba dłużej trzymać by dobrze wyschnęła ale jest wygodniejsza ponieważ nie trzeba jej zmywać wodą czy płatkami kosmetycznymi.

Skóra twarzy po tej maseczce była dobrze oczyszczona, mięciutka, nawilżona. Muszę jej poszukać w innych drogeriach. Na prawdę godna uwagi maseczka. Lubię stosować maseczki na twarz gdyż moja cera jest po nich oczyszczona, miękka, gładka, uspokojona. Coś wspaniałego!

Moja ocena: 4/5

Znacie tą maseczkę? Używacie?

30 komentarzy:

  1. Też lubię tego typu maseczki, bo trochę zabawy jest potem przy ściąganiu jej haha :D Wygląda bardzo fajnie i chyba warto się nią zainteresować tak jak piszesz :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Muszę kupić sobie jeszcze kiedyś :)

      Usuń
  2. Lubię maseczki które nie trzeba zmywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam tą maseczkę. Mimo iż jest w saszetce to jest całkiem fajna :)

      Usuń
  3. Ja również nie przepadam za maseczkami w saszetce,ale wiadome czasem nie ma wyboru :D

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Lepiej używać takie niż żadne.

      Usuń
  4. Nie znam jej zupełnie, a w tym momencie mam na sobie maseczkę z minerałami z morza martwego od dr organic ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. a peel offowej maseczki wieki nie miałam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj tą lub inną. Fajne są na prawdę :)

      Usuń
    2. na razie mam zapas glinkowych:)

      Usuń
    3. Też są dobre, ważne, żeby jakieś używać :) Ja lubię maseczki :)

      Usuń
  6. Nie znam, ale lubię maski peel off.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tego typu maseczki :) jedyny ich minus to że czasami boli przy ściąganiu w okolicy włosów :P choć z drugiej strony to takie 2 w 1 depilacja gratis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe za blisko włosów nie należy nakładać tej maseczki ;)

      Usuń
  8. Nie przepadam za maseczkami peel off, bo kiedyś popękały mi naczynka jak ją ściągałam :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie dobrze, ale jeszcze wiele innych maseczek które możesz używać. Dla każdego się coś znajdzie :)

      Usuń
  9. Chętnie wypróbuje, jeszcze nigdy nie wpadła w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Ja też muszę jeszcze kupić tą maseczkę :)

      Usuń
  10. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maseczki peel off :) mam tę i czeka na swoje użycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam maseczkę peel off tej firmy ale z wiśnią i była ok, ale jeśli chodzi o ten typ maseczek to love nature z Oriflame lepiej oczyszcza i jest w tubce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uzywam maseczki w tubce z avonu 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...