wtorek, 12 lipca 2016

KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC BEBEAUTY HAPPY MOMENTS

Uwielbiam ładnie pachnące i dobrze pieniące się żele pod prysznic czy płyny do kąpieli. Takie produkty można zakupić w Biedronce. Dziś mam dla Was recenzję właśnie takiego produktu.

Kremowy żel pod prysznic BeBeauty Happy Moments z odżywczym ekstraktem z bambusa i proteinami mleka pielęgnuje i wygładza skórę. Doskonale się rozprowadza i pieni, a świeży zapach pobudza zmysły. Skóra jest nawilżona, odświeżona i otulona rozkosznym owocowym zapachem dojrzałej pomarańczy. Produkt posiada pH przyjazne dla skóry i został przebadany dermatologicznie.



Żel zamknięty jest w butelce w kolorach biało-pomarańczowych, o pojemności 400 ml. Buteleczka jest raczej zwyczajna, nie przyciąga jakoś bardzo uwagi. Pewnie nie kupiłabym go gdyby nie to, że w promocji były produkty do mycia w Biedronce, a ja bardzo chętnie kupuję przeróżne tanie produkty do kąpieli, więc się skusiłam.

Nie pamiętam ile kosztował ten żel, ale nie było to więcej niż 4 zł. Bardzo tanio jak na żel pod prysznic. Konsystencja żelu jest kremowa, nie za rzadka, w kolorze białym. Zapach ma ładny, delikatny, przyjemny, lekko cytrusowy. Bardziej wolę zapachy mocniej wyczuwalne, ale ten też jest dobry. Dostępne są również inne wersje zapachowe m.in SOFT TOUCH z olejkiem migdałowym oraz VITAMIN TOUCH z proteinami mleka. Myślę, że skuszę się na jedną z tych wersji.

Kosmetyk bardzo dobrze się pieni. Za co ma u mnie duży plus. Jak napisałam wyżej uwielbiam żele które dobrze się pienią. Nie trzeba go dużo użyć, by umyć dobrze całe ciało. Za to lubię produkty do kąpieli z Biedronki, że świetnie się pienią. Dobrze myje skórę, nie wysuszając jej.

Świetny produkt za niską cenę.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie te żele pod prysznic? Miałyście jakieś z tej serii?

35 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam taki sam tylko o innym zapachu :)


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować też inne wersje tego żelu :)

      Usuń
  2. Szkoda, iż nie przeczytałam tego postu kilka godzin temu. Ponieważ za dwa dni wyjeżdżam na weekend i szukałam jakiegos fajnego i niedrogiego żelu pod prysznic ;) No ale już zakupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko bywam w Biedronce, mam bliżej dwa inne dyskonty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale czasami można kupić jeśli akurat się będzie w Biedronce :)

      Usuń
  4. Ja również gdy wybieram żel, biorę taki którego zapach zwali mnie z nóg i nie znudzi się po tygodniu używania. Tutti frutti są moimi ulubieńcami, ale ostatnio w Rossmanie chwalę sobie ISSANA. Zawsze muszę mieć mocny zapach, żadne waniliowe, czy takie "mdłe" :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie mocno wyczuwalne zapachy, chociaż czasami zdarzy się kupić delikatny gdy np jest żel w promocji.

      Usuń
  5. akurat póki co mam zapas żeli pod prysznic więc na razie podziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kupisz jak skończy się zapas żeli pod prysznic :)

      Usuń
  6. Nie miałam go jeszcze, ale za tą cenę kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Całkiem fajny jest. Chcę wypróbować również innych wersji zapachowych :)

      Usuń
  7. ja ostatnio kupiłam żele w lidlu ale w biedronce jestem często więc ten na 100 kupię tym bardziej że3 lubię od nich płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię płyny do kąpieli z Biedronki :)

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam biedronkowego żelu, zwykle kupuję żele z Isany, też dobra jakość i cena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbujesz jakiś żel z Biedronki :)

      Usuń
  9. Nigdy nie próbowałam tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Dobre i tanie żele i płyny można dostać w Biedronce :)

      Usuń
  10. ja poki co kończę olejek loccitane :P Lirene ma też wypuścić coś takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku żadnego nigdy nie miałam, ale na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  11. Ciekawy produkt, może kiedys się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbuję na pewno, bo uwielbiam wszelkie żele :) Z biedronki kilka miałam i byłam zadowolona, ostatnio nawet kupiłam 'podróbkę' balea :D
    +Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię żele z Biedronki. Są tanie i dobre. :)

      Usuń
  13. Raczej nie stosuję żelów pod prysznic, ale synek robi sobie z nich piankę do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszystkie wersje tego żelu pod prysznic ;) Przypominają mi pierwsze 2 lata beztroskiego studiowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poki co kupilam w Biedronce zel Oceania ten zielony cytrusowy ale ten na pewno wyprobuje jak skonczy mi sie obecny. Choc bardziej kusi mnie ten z proteinami mleka niz pomaranczowy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie są dobre żele, bo są tanie i dobrze się pienią. Zapachy mają trochę delikatniejsze, ale też jest ok :)

      Usuń