poniedziałek, 20 czerwca 2016

SÓL DO KĄPIELI BEBEAUTY

Niedawno kupiłam pierwszy raz sól do kąpieli. Wcześniej nie kusiło mnie by jakąś zakupić, ale widząc na blogach, że dziewczyny takie używają postanowiłam i ja wypróbować. Byłam ciekawa jak działa, jak pachnie i w ogóle czy będzie tak dobra jak żel pod prysznic czy do kąpieli. Mój wybór padł oczywiście na sole do kąpieli z Biedronki. A, że trafiłam akurat na promocję to chętnie zakupiłam.

BeBeauty Sól relaksująca – lawenda
Relaksująca sól do kąpieli Be Beauty Spa Lawenda pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatej w mikro i makroelementy, które są cennymi składnikami pielęgnującymi skórę. Sól została wzbogacona ekstraktem z lawendy, który znany jest ze swoich właściwości relaksujących i antystresowych, znakomicie odpręża, koi zmysły i wycisza. Po długim wyczerpującym dniu kąpiel z dodatkiem soli lawendowej może stać się chwilą prawdziwego relaksu.


Sól zamknięta jest w opakowaniu o pojemności 600 g. Można ją kupić za ok 4 zł w normalnej cenie, jednak często jest też w promocji za ok 3 zł. Dostępna jest oczywiście w Biedronce, co bardzo mi się podoba. Każda sól ma inny kolor. Ja wybrałam wersję lawendową, która ma fioletowy kolor. Bardzo podoba mi się zapach tej soli. Delikatny, a jednocześnie przyjemny. Sól rozpuszcza się pod wpływem ciepłej wody, tworząc delikatną pianę. Powiem szczerze, że nie jest to to samo co płyn do kąpieli czy żel pod prysznic, ale całkiem fajnie użyć od czasu do czasu taką sól do kąpieli. Ja robię to 1 raz w tygodniu. Często łączę sól z żelem pod prysznic dzięki czemu jest więcej piany.

Lubię tą sól we względu na zapach oraz cenę i dostępność. Na pewno wypróbuję też innych wersji.

Miałyście te sole? Jak się sprawdziły u Was?

31 komentarzy:

  1. fajny produkt za małe pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam, gdy były w starej szacie graficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam chyba wszystkie :) lubię każdą z nich :) świetne sole w extra cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Biedronka ma fajne produkty w niskich cenach :)

      Usuń
  4. miałam tę sól, tylko w wersji niebieskiej z algami morskimi :) Bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję też inne wersje tej soli :)

      Usuń
  5. Hmm jakoś tez wcześniej nie byłam do tego przekonana, ale możliwość uzyskania większej ilości pian w kąpieli, które uwielbiam chyba mnie skusila. .
    :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię sól do kąpieli z Biedry :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tania, dobra i do tego uwielbiam zapach lawendy !:)
    Bardzo chętne i ją wypróbuję.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ja muszę wypróbować też inne wersje :)

      Usuń
  8. Lubię kąpiele z takimi dodatkami, zwłaszcza po ciężkim dniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić :D bo uwielbiam ten zapach <3 a kosmetyki z tej firmy są super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Do kąpieli tez wolę płyny, ale sole używam często do kąpieli stóp :) Te z Biedronki kupuję bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo płynów różnych ładnie pachnących :)

      Usuń
  11. Nie mam wanny, więc nie używam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no ale jest dużo płynów czy żeli do mycia więc można wybrać coś dobrego dla siebie :)

      Usuń
  12. Oooo, właśnie chciałam zajść do Biedry i kupić sobie sól bo marzy mi się długa, relaksująca kąpiel :D
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię sole do kąpieli :) Te z biedronki są naprawdę fajne i tanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię sole do kąpieli z BeBeauty, ale zawsze dolewam do wanny jeszcze trochę płynu do kąpieli, bo lubię dużo piany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię tak samo jak Ty, żeby było więcej piany :) :)

      Usuń