piątek, 17 czerwca 2016

PIELĘGNACJA MOJEJ CERY

Od kilku lat staram się bardziej dbać o swoją cerę. Jest stan poprawił się bardzo w tym czasie jednak nie jest idealna. Dziś chciałabym pokazać Wam co stosuję w pielęgnacji swojej cery. Mile widziane jakieś rady dotyczące kosmetyków czy tego co powinnam zmienić.




Dla przypomnienia, mam cerę mieszaną z niedoskonałościami.

Obecnie stosuję takie kosmetyki:



RANO: żel-krem do mycia twarzy Bebeauty z Biedronki, krem Ziaja nawilżający matujący Ziaja, jeśli jest taka potrzeba maść z witaminą A na niedoskonałości

WIECZOREM: płyn do higieny intymnej Intimea (czytałam, że można nim myć twarz), co drugi dzień stosuję od miesiąca olej rycynowy, jeśli jest taka potrzeba również maść z witaminą A na niedoskonałości, jeśli nakładam olej rycynowy nie ma potrzeby stosować maści

RÓWNIEŻ: 1-2 razy w tygodniu pastę oczyszczającą Ziaja Liście Manuka, 1 raz maseczkę - stosuję różne maseczki, najczęściej oczyszczające, kilka razy w miesiącu myję też twarz mydłem Protex antybakteryjnym.




Staram się nie wyciskać pryszczy, czasami się zdarzy, ale bardzo rzadko. Za jakiś czas pojawią się recenzje kremu do twarzy Ziaja, żelu do mycia twarzy Bebeauty, maseczek, oleju rycynowego.

Co sądzicie o mojej pielęgnacji? Bardzo zła? Co możecie polecić na przebarwienia i zaskórniki na nosie i policzkach? To mój największy problem. Pryszczy nie mam już tak dużo jak kiedyś.

34 komentarze:

  1. Maści z witaminą A sama używam i czasami ziajki 25 +
    (Liści manuka nie lubię )

    Na zaskórniki dobre jest jajko :) oddziel białko od żółtka, następnie roztrzep białko i nałóż pędzelkiem na nos i przyklej na to kawałek chusteczki higienicznej zostaw na 20 min i delikatnie odrywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować sposobu z białkiem. Ja lubię Liście Manuka chociaż trochę wysusza :)

      Usuń
  2. Uwielbiam żel z Biedronki :) Jest naprawdę delikatny, myje nim czasem też włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą pastę z Ziaji. Jest super! A maść z witaminą A musi być zawsze w mojej kosmetyczce. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maść z witaminą A również bardzo lubię. Pastę z Ziaji też chociaż trochę wysusza skórę, jednak nie jest zła :)

      Usuń
  4. Nie znam się, nie dbam tak o cerę ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy, moze znajdziesz cos dla siebie🛍✨ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że ja mam zupełnie inną cerę, więc za bardzo nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na przebarwienia będzie dobry krem z witaminą C :) Na zaskórniki widziałam gdzieś specjalne chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać jakiegoś kremu z witaminą C :)

      Usuń
  8. ja mam tłustą cerę... muszę ją nawilżać odpowiendio i złuszczać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nawilżanie. Ja kiedyś nie używałam żadnych kremów do twarzy, teraz powoli to zmieniam i jest lepiej. Cera się tak mocno nie świeci jak wcześniej.

      Usuń
    2. właśnie mylne jest założenie że tłustą cerę trzeba tylko matowić ;p

      Usuń
    3. Matowić i wysuszać, a tym bardziej przez to się świeci ;/

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dużo? Hmm myślę, że tak średnio. Niektóre kobiety mają jeszcze więcej kosmetyków :D

      Usuń
  10. Kiedyś na kursie makijażu dowiedziałam się, że najlepszą pielęgnacją dla każdego rodzaju cery jest przede wszystkim nawilżanie. Sprawdziłam na sobie - cerę mam tłustą, więc myślałam, że muszę ją "przesuszać" i matowić ... bzdura! - mocne nawilżenie poradziło sobie idealnie (dla mnie idealnym kremem nawilżającym okazał się Loreal, Triple Active). Teraz używam na zmianę kremu nawilżającego i żelu do mycia twarzy z Avonu, który zmniejsza wydzielanie sebum i delikatnie matuje. Pasty do oczyszczania twarzy z Ziaji też stosuję raz na jakiś czas, bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie używałam kremów do twarzy bo sądziłam, że po nich moja cera się jeszcze bardziej świeci, ale zmieniłam to i jest lepiej.

      Usuń
  11. Nie zetknełam się z żadnym powyżej wymienionym produktem..:D
    Świetny post :)
    Zapraszam i pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że wszyscy znają chociaż jeden z tych produktów :D

      Usuń
  12. Mam taki sam problem z zaskórnikami :( Pomaga mi peeling Iwostin dla cery trądzikowej, pisałam o nim u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tych produktów korzystam z produktu ziajki i olejka rycynowego.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli działa i nie podrażnia, to OK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię maść z witaminą A, ale ja ją stosuję na przesuszone miejsca, na niedoskonałości wolę typowo wysuszające krostkę maści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maść z witaminą A na przesuszone miejsca również jest dobra :)

      Usuń
  16. u mnie najlepsze na przebarwienia są naturalne sposoby. Ostatnio miałąm dużo przebarwień po słońu i po trądziku, ale tonik z pietruszki działa cuda

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze wszystkich Twoich produktów używam maść z witaminą A, u mnie seria z ziai manuka się kompletnie nie sprawdziła kondycja mojej skóry się pogorszyła. Ja do swojej pielęgnacji twarzy używam kosmetyków dermatologicznych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zawsze zapominam o maseczkach :(
    ostatnio mam sporo niedoskonałaości //
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niedoskonałości polecam właśnie maść z witaminą A, ale dobry jest też olej rycynowy. Zauważyłam, że po nim niedoskonałości się zmniejszają.

      Usuń
  19. Na przebarwienia polecam jakies serum a na pory cos oczyszczajacego np. Mydlo afrykanskie naturalne ☺

    OdpowiedzUsuń