czwartek, 23 czerwca 2016

PAZNOKCIE - INSPIRACJE

Nie przepadam jakoś bardzo za malowaniem paznokci, chociaż podobają mi się bardzo piękne, długie, ładnie pomalowane paznokcie. Ja swoje paznokcie maluję bardzo rzadko. Bardziej wolę odżywką lub najlepiej nic. Wtedy czuję się najlepiej. Jednak bardzo lubię długie paznokcie. Obecnie walczę o takie, ale idzie mi średnio. Mimo tego nie tracę nadziei, że kiedyś będę miała piękne, długie, mocne i zdrowe paznokcie. Od miesiąca stosuję odżywkę do paznokci z Bielendy, recenzja będzie za jakiś czas.

Dziś mam dla Was trochę inspiracji paznokciowych które mi się podobają i jakie chciałabym mieć u siebie. Zapraszam do oglądania :) Napiszcie czy podobają się Wam.

Według mnie są przepiękne :) Takie zwyczajne, delikatne, a jednocześnie cudowne :) 












41 komentarzy:

  1. Pierwsza czwórka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Świetne inspiracje :) Nic tylko malować paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne w moich ulubionych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega inspiracje!
    piękne wzorki i kształty

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, wybrałabym większość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie jasne, klasyczne kolory, wyglądają elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że obie walczymy o długie pazurki:). Ja nigdy sobie takich nie wyobrażałam, zwyczajnie mi przeszkadzały, ale ostatnio przeczekałam i mam, może jeszcze nie takie długie, ale rosną :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę zapuszczę to się rozdwajają i muszę skrócić :( a tak marzą mi się długie paznokcie :(

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wszystkie są ładne, ale ja właśnie takie lubię :)

      Usuń
    2. i dobrze zgadzamy się w tym:D

      Usuń
  9. przecudne inspiracje, szczególnie ta pierwsza oraz ta z tasiemką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ludzie, piękne inspiracje. Ja niestety dalej zapuszczam swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zapuszczam paznokcie, ale słabo mi idzie, bo się rozdwajają i muszę je co chwilę skracać :( a tak chciałabym mieć długie paznokcie :(

      Usuń
  11. Widzę, że lubisz kolory nude :) Ja też, od czasu do czasu. A najbardziej podoba mi się mani trzecie od dołu. Te pierścionki robią swoje :D I jest normalne, ale w prostocie też jest piękno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tego że takie zwyczajne to mi się podoba :)

      Usuń
  12. Nr 1 odwzorowywałam u siebie - są piękne <3

    OdpowiedzUsuń