piątek, 10 czerwca 2016

Bambino, Krem ochronny z tlenkiem cynku

Kosmetyki dla dzieci są zazwyczaj bardziej delikatne i mają lepsze składy. Jeżeli chodzi o skład to nie znam się nad tym za bardzo, ale wiem, że na pewno są delikatniejsze. Takie kosmetyki są nie tylko dobre dla dzieci, ale także dla dorosłych. Popularny na blogach jest szampon Babydream, chociaż ja nie przepadam za szamponami dla dzieci, ponieważ są dla mnie za delikatne, słabo się pienią. Jeśli chodzi o pielęgnację włosów zdecydowanie wybieram normalne kosmetyki.

Do gustu natomiast przypadł mi krem ochronny Bambino, o którym powiem Wam dzisiaj kilka słów.




Bambino, Krem ochronny z tlenkiem cynku
Krem ochronny jest szczególnie delikatny produktem do codziennej ochrony wrażliwej skóry niemowląt i dzieci. Dzięki zawartości tlenku cynku, talku i olejów mineralnych zapobiega powstawaniu stanów zapalnych oraz skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia skóry. Tlenek cynku dodatkowo sprawia, że krem chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych: wiatru, zimnego i suchego powietrza oraz promieni słonecznych (faktor 4). Nie zawiera konserwantów ani barwników.


Krem zamknięty jest w porządnym, aluminiowym opakowaniu w kolorze biało- różowym, o pojemności 75 ml. Dostępny jest w wielu drogeriach, marketach oraz w aptekach, w cenie ok 7 zł. Konsystencja kremu jest dosyć gęsta, tłusta, ciężko się rozsmarowuje, jednak w mniejszej ilości spokojnie daje radę. Zapach ma bardzo ładny, delikatny, kojarzący się z małymi dziećmi.

Krem nadaje się nie tylko do pielęgnacji skóry niemowląt i dzieci, ale także dorosłych. Skutecznie łagodzi podrażnienia, nawilża. Można go stosować na usta, okolice nosa, na dłonie, łokcie czy twarz (jeśli nie ma się cery skłonnej do zapychania). U mnie na twarz niestety się nie sprawdził ponieważ spowodował wysyp pryszczy. Lubiłam nakładać go właśnie na usta, okolice nosa, dłonie. Bardzo dobrze nawilżał.




Moja ocena: 4,5/5

Jest to bardzo dobry, delikatny krem który powinien wielu osobom przypaść do gustu, nie tylko dla dzieci. Znacie ten krem? Stosujecie w pielęgnacji Waszej lub Waszych dzieci?

30 komentarzy:

  1. Zawsze u dzieci go stosuję, mimo, że trochę ciężko się rozprowadza, ale jest skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda, jest dosyć tłusty, ale bardzo dobry.

      Usuń
  2. Ja uwielbiam jego zapach :) Stosuję go jak mi się nos spali na słońcu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kremik :) Marka kojarzy mi się z moim dzieciństwem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dzieciństwo, ale nawet teraz go używam :)

      Usuń
  4. Często go kupuje :) nawet jako produkt ochronny na usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam grubą warstwę na noc na usta tego kremu :)

      Usuń
  5. Też go znamy, bardzo fajny krem do codziennej pielęgnacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten krem i najlepiej sie spisywał w zime aby ochronic twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimę jak najbardziej, chociaż ja na twarz go nie lubię.

      Usuń
  7. Mój narzeczony kiedyś go używał i lubił:D
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam ten krem, ale dawno go nie używałam... Przywołuje wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIgdy go nie używałam,ale mam podobny krem Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten krem, kojarzy mi się z dzieciństwem i moją młodszą siostrą, gdy przyszła na świat zawsze pomagałam mamie smarować ją tym kremikiem :D W ogóle wszystkie te produkty dla dzieci są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar nie długo kupić ten krem oraz inne kosmetyki Bambino

      Usuń
  11. Obecnie go nie stosuję, ale parę lat temu to był jeden z moich ulubionych kremów :)
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar niedługo kupić ten krem i inne kosmetyki z Bambino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest bardzo fajny, wiem też, że chusteczki nawilżane oraz mydełko są dobre, miałam kiedyś szampon Bambino, ale szczerze to średnio lubię szampony dla dzieci.

      Usuń
  13. Stosuję na przemian z innymi kremami u synka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi kojarzy się z dzieciństwem :) Sama bym go nie używała, bo prawdopodobnie też miałabym po nim wysyp :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak ja, więc na twarz nie stosuję nigdy :)

      Usuń
  15. Krem kojarzy mi się jeszcze z czasem mojego dzieciństwa. Teraz zwłaszcza zimą kupuję go i smaruję nim buzie moich dzieci. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo dobry kremik. Nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych :)

      Usuń