wtorek, 24 maja 2016

PROTEX CREME MYDŁO ANTY BAKTERYJNE W KOSTCE

Jak wiecie od dłuższego czasu walczę z niedoskonałościami. Moja cera wygląda o wiele lepiej niż kiedyś jednak często pojawiają się na niej niedoskonałości. Stosowałam już wiele żeli do mycia twarzy, jednak żadnej nie zachwycił mnie na tyle by zostać ze mną na dłużej. Testowałam też mydła do mycia twarzy, chociaż nie powinno się myć nim twarzy, jednak ja postanowiłam wypróbować. Myślę jednak, że od czasu do czasu nie zaszkodzi. Dziś mam dla Was krótką recenzję mydła którego używam raz na jakiś czas do mycia twarzy.

Protex Cream Mydło antybakteryjne w kostce
Mydło posiada specjalną recepturę, która łączy antybakteryjną ochronę z aktywnymi substancjami nawilżającymi, dzięki czemu zapewnia skuteczną ochronę antybakteryjną oraz pozostawia skórę aksamitną w dotyku. Ten wariant mydła ma jasnoróżowy kolor oraz subtelny, delikatny zapach. Przeznaczone jest dla osób o wrażliwej skórze.


Mydło to znajduje się w papierowym opakowaniu w barwach różowo-biało-granatowych. Dostępne jest w drogeriach oraz marketach,w  cenie ok 3 zł. Pojemność mydła to 90 g. Zapach ma bardzo delikatny, raczej nie przeszkadza ani nie drażni podczas mycia. Mydło bardzo dobrze się pieni, ma kolor różowy.

Według producenta przeznaczone jest do skóry wrażliwej. Moja cera jest nieco wrażliwa, ma tendencję do wysuszania, szczególnie na policzkach. Produkt dobrze oczyszcza skórę, wysusza nieco niedoskonałości. Użyty raz na jakiś czas na pewno nie zaszkodzi. Można nim również myć dłonie oraz ciało. Po umyciu należy użyć balsamu czy kremu ponieważ skóra może być trochę ściągnięta. Stosuję to mydło kilka razy w miesiącu. Myślę, że jest dobre do oczyszczania twarzy podczas dni w których mamy więcej niedoskonałości. Mydło jest również bardzo wydajne, więc za taką cenę jak najbardziej się opłaca :)

Moja ocena: 4/5

Znacie mydło Protex Creme? Używacie? Jakie inne mydło mogłybyście polecić dla cery z niedoskonałościami?

27 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę :) Pewnie dlatego że nigdy nie miałam niedoskonałości. Moim jedynym problemem stała się jedynie bardzo sucha skóra :/ Ale fajnie, że jest tanie i wydajne. Nie zawsze trzeba inwestować w drogie kosmetyki :)


    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mają osoby które nie mają i nigdy nie miały niedoskonałości. To mydło jest dobre, ale też nie do codziennego stosowania, bo może wysuszać skórę.

      Usuń
  2. Nie znam tego mydełka, ale jak następnym razie jakieś niespodzianki pojawią się na mojej buzi to sięgnę po nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś mydła Protex ale w wersji herbal. Ze swojej strony polecam Białego Jelenia - klasyka albo wersji ulepszonych w oleje, są w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać tego mydła o których piszesz z olejami :)

      Usuń
  4. PROTEX jest doskonałym rozwiązaniem w mojej obecnej sytuacji.
    Jestem świeżo po zrobieniu TATUAŻU,więc pielęgnacja antybakteryjna jest dla mnie bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobre mydło, nie tylko do twarzy :)

      Usuń
  5. Kiedyś mój mąż go używał, ale to było z 15 lat temu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nigdy tego mydełka, ale czas się nad nim zastanowić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować można, zwłaszcza, że kosztuje kilka złotych :)

      Usuń
  7. Wcześniej nie znalazłam tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym mydełku , ale z tego co widze to super sprawa ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też są dobre, chociaż ja lubię wypróbować też czegoś nowego :)

      Usuń
    2. Czasami tak, zwłaszcza jeśli producent obiecuje niezwykle dobre działanie na cerę czy włosy, a jeśli produkt jest w miarę tani to można się skusić :)

      Usuń
    3. jak tani to tak:) ale jak drogi to już średnio:D

      Usuń
  10. Ooo, takie tanie a wygląda na prawdę obiecująco :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! :) Obserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale nigdy nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. O ile dobrze pamiętam to ileś lat temu lub jeszcze później mydełko te było reklamowane w tv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nawet nie wiem czy była taka reklama w tv :)

      Usuń
  14. Do mycia twarzy używałam kiedyś Dove, ale ostatecznie i tak wróciłam do żeli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem jaki żel kupić żeby był dobry. Praktycznie każdy wysusza moją cerę, w mniejszym lub większym stopniu.

      Usuń
  15. Znam, ale nie stosowałam. Teraz używam aleppo - możesz je wypróbować na różne niedoskonałości :-)

    OdpowiedzUsuń