Joanna Naturia, Szampon z brzozą i łopianem do włosów przetłuszczających się


Do moich cienkich i przetłuszczających włosów powinnam stosować przeznaczonych do tego szamponów. Nie zawsze takie kupuję ponieważ lubię testować nowe i nie zwracam szczególnej uwagi na to do jakich są włosów. Dziś natomiast mam dla Was recenzję szamponu który teoretycznie powinien być dla moich włosów idealny. Czy tak było? Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do czytania.





Joanna Naturia, Szampon z brzozą i łopianem do włosów przetłuszczających się
Receptura tego szamponu została specjalnie opracowana, aby pielęgnować włosy przetłuszczające się. Oparta jest na ekstraktach z brzozy i łopianu, wzmacniających cebulki włosowe i działających regulująco i tonizująco. Szampon sprawia, że włosy mniej się przetłuszczają, odzyskują witalność, sprężystość i puszystość.

Brzoza - przywraca włosom równowagę i dobrze je oczyszcza, łopian - zapobiega wypadaniu włosów, dodaje im blasku i zapewnia zdrowy wygląd.


Szampon ten znajduje się w przezroczystej butelce o pojemności 200 ml. Ja swój kupiłam w markecie w cenie ok 3 zł, w promocji. Niestety nie wiem gdzie można go dostać, czy jest dostępny w np Drogerii Natura czy Rossmann. Być może w mniejszych drogeriach, czy kioskach. Konsystencję ma nie za rzadką, w kolorze jasnozielonym, półprzezroczystym, dobrze się pieni, jednak mimo tego szampon wydawał mi się niewydajny.

Kosmetyk dobrze myje włosy i skórę głowy, pozostawia włosy puszyste. Nie zauważyłam, żeby były lśniące, mniej się przetłuszczały czy były wzmocnione. Szampon nie wzmaga przetłuszczania włosów. Fajny szampon za niską cenę, jednak nie wiem czy skuszę się na niego ponownie.

Moja ocena: 3,5/5

Miałyście ten szampon? A może inny z serii Joanna Naturia który był lepszy i byście poleciły?


18 komentarzy:

  1. mnie brzoza w kosmetykach uczula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niestety musisz uważać na szampony i nie używać byle jakiego. Tak to czasem jest.

      Usuń
  2. Ja mam często problem z przetłuszczającymi się włosami... wgl one szaleją xd Bo ja wyleczę z łupieżu to nawraca tłustość albo jeszcze coś innego :D Problemowe.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, moje włosy też są problemowe, cienkie, delikatne, oklapnięte, do tego przetłuszczające się.

      Usuń
  3. Widzę, że mamy podobny typ włosów Kochana :). Miałam kiedyś z Naturii szampon z zieloną herbatą i on sprawdzał się nawet ok, ale moim hitem jest jednak pokrzywowy z YR! <3 i polecam serdecznie Ci go przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli gdzieś dostanę ten szampon to na pewno wypróbuję, bo moje włosy niestety się trochę przetłuszczają :)

      Usuń
  4. Kiedyś miałam chyba rumianek z joanny ;-) Ale to było wieki temu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuję jakiś inny też szampon. Jestem ich ciekawa, ale jeszcze nie wiem jaki :)

      Usuń
  5. Joannę kojarzę głównie jako markę produkującą farby do włosów, miałam też żele do mycia rąk czy ciała - tego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować też inne produkty, bo są nawet tanie :)

      Usuń
  6. Te szampony w ogóle się u mnie nie sprawdzają. Niestety moje włosy wyznają zasadę, że jednak tani to feeee. Mam problem z przetłuszczającymi się włosami i z drogeryjnych jedynie tolerują Pantene Pro V i Head&Shoulders. Teraz aktualnie przerzucam się na pielęgnację naturalną i tu niestety również droższe wchodzą w grę. Aktualnie testuje Natura Siberica.

    P.S fajny blog ;) z pewnością będę tu zaglądać :) Miłęgo dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantene Pro V dawno temu miałam, a Head&Shoulders nigdy żadnego szamponu, więc może z tego coś wypróbuję. Też mam niestety problem z przetłuszczającymi się włosami.

      Usuń
  7. Nie używałam tego szmaponu ani innych z serii Joanna, a nawet powiem że nie widziałam tego nigdy w żadnej drogerii1:) Cena zachęcająca:) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, są lepsze szampony albo po prostu niektórzy wolą używać trochę droższych, ja tam lubię tanie czasami kupić i przetestować :)

      Usuń
  8. Tego szamponu akurat nie miałam. Używałam za to jakiegoś innego z tej serii, ale już nie pamiętam jaki to był i jak się spisał. :D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ciekawa jestem innych szamponów z Joanny Naturia. Może jakiś inny jeszcze wypróbuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger