niedziela, 15 maja 2016

Moi ulubieni YouTuberzy


W ten pochmurny i deszczowy dzień przychodzę do Was z nieco innym postem, nie o kosmetykach. Dziś chcę Wam przedstawić moich ulubionych youtuberów których najczęściej oglądam. Niestety w ostatnim czasie trochę mniej oglądam filmików na youtube ponieważ blogowe sprawy bardziej mnie pochłaniają, jednak mimo wszystko są osóbki których filmiki oglądam bardzo chętnie. Jestem ciekawa czy ich znacie i oglądacie.



Julia Kobus - bardzo fajna dziewczyna, przemiła, cały czas uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do życia. Bardzo lubię oglądać jej filmiki. Zawsze oglądam. Podczas oglądam jej filmików uśmiech często pojawia się na mojej twarzy.




Laura Ogrodowczyk i rodzinka - bardzo kochani i dobrzy ludzie. Również oglądanie ich filmików sprawia mi ogromną przyjemność i radość.





MammyDoriska - mama dwóch kochanych dziewczynek, bardzo lubię oglądać jej filmiki. Pozytywna i miła osóbka. Jej córeczki są przesłodkie.




Olimpia88 - normalna, dobra i fajna osóbka. Miło mi się ogląda jej filmiki.




Martin Stankiewicz - być może nie znacie go, niedawno odkryłam jego kanał który bardzo mi się spodobał. Można się nieźle pośmiać :D



Zdarza się również, że oglądam filmiki innych youtuberów takich jak Hejłobuzy, Alissvlogchannel, GlamPaula, Lastdream, loveandgreatshoes, StylizacjeTV itd. Dajcie znać czy też lubicie tych youtuberów, czy może oglądacie innych których byście poleciły.


46 komentarzy:

  1. Z Twoich poleceń znam tylko Olimpie :D Zawsze mnie zaskakuje jak ta Kobieta szybko mówi :D A ja od Siebie polecam kanał naszej blogowej "Koleżanki", która pięknie się rozwija i z ogromną ciekawością zawsze oglądam jej filmiki, a mowa o "Odrobina Kobiecości" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę na kanał który polecasz :)

      Usuń
  2. Ja rzadko oglądam kanału na YouTube . Raczej blogowa bardziej jestem i wolę czytać :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię choć odkąd mam bloga to mniej filmików oglądam :)

      Usuń
  3. Znam kilku youtuberów, których wymieniłaś, świetne osoby i miło się ogląda ich filmiki ;) Szczególnie uwielbiam Julke, fantastyczna osóbka.

    https://klajf.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. glam paula i julka super naturalne osoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to co reszta naszych jutuberów...;p

      Usuń
    2. Lubię też Laurę Ogrodowczyk oraz jej rodzinkę i Mammy Doriskę. Też fajne osóbki :)

      Usuń
  5. Tej pierwszej piątki nie znam ale chętnie zajrzę do nich :)
    StylizacjeTv i hejlobuzy też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam "Mówiąc Inaczej" i "Dobra Nowina" - dwa moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzadko oglądam na YT, wolę poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio mniej filmików oglądam, ale te które pokazał zawsze :)

      Usuń
  8. Dziękuję za polecenie :D Z chęcią zajrzę i poznam coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam wszystkie kanały które poleciłaś, polecam kanał "viva-a-viva " odkryłam ten kanał jakieś 3 dni temu? Nie umiałam przestać jej oglądać :)
    Również polecam kanał glammyfreak:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glammyfreak też znam ale rzadko oglądam :)

      Usuń
  10. Koniecznie muszę ich odwiedzić :) Super że ich przedstawiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam wszystkich youtuberów, których wymieniłaś wszędzie. Lubię również oglądać Livv :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też ich oglądasz. Są na prawdę fajni i miło się ich ogląda.

      Usuń
  12. A ja nie znam zupełnie - muszę kiedyś zerknąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zerknąć. Może któryś kanał przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  13. Filmików nie oglądam praktycznie wcale, za to lubię czytać blogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też trochę mniej oglądam ale te kanały lubię.

      Usuń
  14. JA oglądam często kotulca;p wybieram przeważnie zagraniczne youtuberki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po innym języku to nic bym nie zrozumiała :D

      Usuń
  15. Lubie Laurę, a w szczególności jej rodzinkę, ale niestety spotkanie z nią na żywo było średnie. Nie była już ani tak miła ani sympatyczna, niestety ... Przykro ze czasem okazuje się ze chodzi tylko o oglądalność ... :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam odcinki 'Matura to bzdura' z Martinem. : D Julkę też lubię, to bardzo pozytywna osoba. : )
    Pozdrawiam!

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię odcinki z Martinem. Muszę jeszcze jakieś obejrzeć. To świetny facet :D

      Usuń
  17. Ja uwielbiam Martina :P On jest bardzo wesoły :D
    Zapraszam do mnie http://opowiadaniamery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest. Myślałam, że nikt go nie będzie znał :)

      Usuń
  18. Dla mnie nr 1 to Laura i Nieesia25 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też czasami obejrzę jakiś filmik Nieesia25 :)

      Usuń
  19. Laurę też uwielbiam! Uwielbiam też Zoellę! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem oglądam Julię, bardzo pozytywna osoba ;)
    ja lubię Nissię, Natalie beauty ;) typowo kosmetyczne kanały ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz.:) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. princeski uwielbiam !!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie oglądam youtuberów, ale syn - tak ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...