Hasco-Lek, Maść ochronna z witaminą A


Od dłuższego czasu zmagam się z niedoskonałościami cery. Moja cera wygląda lepiej niż jeszcze kilka lat temu, jednak do ideału trochę jej brakuje. Często pojawiają się na niej niespodziewanie jakieś krostki lub jak kto woli pryszcze. W takim wypadku od razu staram się działać i sięgam po środek specjalny. Stosowałam już kilka produktów na punktowe wypryski, jednak nie byłam z nich do końca zadowolona. Aż do niedawna gdy odkryłam Maść ochronną z witaminą A. Dziś mam dla Was kilka słów o tej maści. Zapraszam :)




Hasco-Lek, Maść ochronna z witaminą A 

Skład
Jeden gram maści zawiera:
witamina A (Retinoli palmitas) 800 j.m.
Wskazania:
Osłaniająco w celu regeneracji naskórka, zmniejszenia rogowacenia, złagodzenia stanów zapalnych. Ochronnie przed działaniem szkodliwych warunków atmosferycznych.
Przeciwwskazania:
Nadwrażliwość na substancję czynną (witaminę A, palmitynian retynolu) albo na pozostałe składniki produktu. Podczas leczenia nie stosować kosmetyków o działaniu wysuszającym i ściągającym.


Maść znajduje się w tubce o pojemności 25 g. Możemy ją możemy kupić w aptece, w zależności od apteki jej cena to ok 3-8 zł. Konsystencja maści jest nie za gęsta, nie za rzadka, lekko tłustawa, koloru białego, dobrze rozsmarowuje się na skórze, pozostawia lekką warstwę, ale wystarczy nałożyć odpowiednią ilość maści, dobrze wetrzeć i problemu nie ma. Zapach maści jest przyjemny, lekko cytrusowy.




Stosuję na niedoskonałości, 2 razy dziennie, na oczyszczoną skórę. Niedoskonałości goją się w 2-3 dni. Można też stosować ową maść na okolice nosa, usta, skórki u paznokci czy suche miejsca na twarzy. Ja tak często robię. Dobrze łagodzi podrażnienia.




Polecam ją wszystkim którzy borykają się z niedoskonałościami cery.

Moja ocena: 5/5

Znacie tą maść? Stosujecie?

52 komentarze:

  1. Ja nie znam,ale chętnie przetestuję. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zna tą maść i bardzo lubię stosować ;) Tania i niezastąpiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że to bardzo dobra maść i bardzo ją lubię :)

      Usuń
  3. Już ją sobie zapisuje i kupuję przy najbliższej wizycie w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uniwersalna, od lat mam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i często używam, polecam ją też osobom z problemem pękających pięt, bardzo skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maść jest bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha a ja jeszcze jej nie miałam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się na prawdę fajna :)) Ciekawi nas ten produkt :* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.is

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo fajna maść którą mogę polecić :)

      Usuń
  9. Oh very great product darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ukradłaś mi pomysł na wpis! :D Chciałam o tej maści właśnie napisać. Jest świetna, taniutka i dobra praktycznie na wszystko. Super się u mnie sprawdza na ustach i okolicach (podrażnienia).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też od dłuższego czasu chciałam zrobić ten post i zwlekałam z tym długo :)

      Usuń
  11. Skoro na niedoskonałości to koniecznie muszę spróbować;) Też niestety mam czasem problem z cerą.
    Pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie. Na prawdę świetna maść i do tego tania oraz wydajna :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znasz bo to bardzo dobra maść :)

      Usuń
  13. zawsze gdzieś tam się krząta po domu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój niezbędnik jak mam suche usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą maść i ciągle ją stosuje. Zimą przeważnie używam do twarzy a teraz używam na suche usta :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To twarzy jest ok, ale raczej na niedoskonałości i na noc :)

      Usuń
  16. Używałam tą maść, bo kiedyś miałam okropne problemy z skóra i zapomniałam o niej, dzięki za przypomnienie :)
    zapraszam do siebie na rozdanie http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/2016/05/rozdanie-z-okazji-pierwszego-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo cieszę się, że przypomniałam Ci o tej maści. Jest na prawdę bardzo dobra :)

      Usuń
  17. Szkoda, ze nie wstawilas skladu :-)

    Ja obecnie nie mam do niej dostepu, ale pamietam, ze 100 lat temu ja uzywalam, ale nie pamietam juz jak sie sprawdzila.

    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład na pewno można gdzieś w internecie znaleźć :)

      Usuń
  18. podobno jest dobra na wszystko ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger