środa, 11 maja 2016

LUKSJA CARE PRO MLECZKO POD PRYSZNIC

Jak wiecie lub nie, bardzo lubię pięknie pachnące kosmetyki. Choć nie zawsze takie kupuję, ale często wybieram te o intensywnej nucie zapachowej, ponieważ lubię gdy coś ma ładny, wyrazisty zapach. Kto z Was też tak ma? Myślę, że znajdą się osoby takie jak ja.

Dziś mam dla Was kilka słów o mleczku pod prysznic Luksja Care Pro. Bardzo lubię tą firmę, ponieważ mają przeróżne kosmetyki do mycia ciała. Nie miałam jeszcze wszystkich produktów które są w ofercie Luksji, ale z całą pewnością mogę stwierdzić, że są całkiem niezłe.

Tu macie link do strony Luksja Klik

Luksja Care Pro Mleczko pod prysznic
Dzięki formule wzbogaconej składnikami balsamu do ciała mleczka pod prysznic Luksja Care Pro Soften, Nourish i Restore pielęgnują skórę już podczas mycia. To idealna propozycja dla aktywnych i zabieganych pań, gdyż nawilżona i gładka skóra nie musi być już efektem czasochłonnych zabiegów. Otulające zapachy mleczek pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała zamienią łazienkę w mini SPA.


Miałam dwie wersje mleczka - z olejem z pestek dyni oraz z masłem shea.

Obydwa mleczka znajdują się w białej, nieprzezroczystej butelce o pojemności 500 ml. Są też wersje w mniejszej pojemności, 250 ml, jednak ja wolę te większe. Mleczko dostępne jest w wielu marketach, większych drogeriach, w cenie ok 8 zł. Konsystencja mleczka jest nie za rzadka, nie za gęsta, bardzo dobrze się pieni. Tu duży plus dla tego mleczka jak i płynów do kąpieli za to, że świetnie się pienią. Takie produkty do mycia ciała właśnie lubię.

Mleczko pięknie pachnie, nie za mocno, nie za słabo. Myślę, że zapach pasowałby wielu osobom. Producent zapewnia nawilżenie i gładkość skóry już podczas mycia. Ja nie zauważyłam jakiegoś szczególnego efektu jeśli o to chodzi. Za bardzo też tego nie potrzebuję. Uważam, że od nawilżania skóry są inne produkty. Mleczko na pewno nie wysusza skóry. Produkt również dobrze myje i oczyszcza nasze ciało.

Polecam to mleczko pod prysznic. Wypróbujcie, może i Wam przypadnie do gustu. Ja na pewno wypróbuję też inne produkty z Luksji których jeszcze nie miałam.

44 komentarze:

  1. Wydaję się być bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak.. chociaż nie wiem jakby się sprawdził przy bardzo wrażliwej i suchej skórze. Mi pasuje. Polecam wypróbować :)

      Usuń
  2. Lubię delikatne myjadła. ;] Sama staram się nie kupować wysuszających żeli i płynów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, fajne słowo - myjadło :D Wypróbuj to mleczko. Może będzie Ci pasowało :)

      Usuń
  3. Szczerze Ci powiem, że nigdy nie miałam nic z tej firmy.Na pewno wypróbuję mleczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam produkty do mycia z luksji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ostatnio rzadko kupuję, ale muszę to zmienić :)

      Usuń
  5. Pamiętam, że kiedyś miałam to mleczko i nawet mi się sprawdziło. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dawno nie miałam nic od luksji i chyba pora to zmienić..
    pozdrawiam
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. Ja muszę wypróbować też inne wersje :)

      Usuń
  7. Osobiście nie stosuję takich kosmetyków, ale moje córki tak i wiem, że luksja świetnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich produkty - są bardzo delikatne w zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  9. z luksją dawno nie miałam styczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, jeśli nie miałaś jeszcze :)

      Usuń
  10. Aktualnie używam i jestem bardzo zadowolona, a kupiłam bo była promocja.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji też opłaca się kupić :) Fajnie że jesteś zadowolona :)

      Usuń
  11. I think your blog is sweet and creative !

    check out my last post and maybe follow for follow ?

    NEW POST - 3D nailart


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam produktu , ale wydaje się być fajny ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek z pestek dyni był pewnie genialny :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nie miałam nic z tej firmy, ale wydaje się być dobre :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię produkty z Luksji... i polecam :)

      Usuń
  15. Mam jedno mleczko Luksji, ale dopiero czeka na zużycie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy będzie Ci pasowało tak jak mi :)

      Usuń
  16. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nic nie miałam z Luksji, taka przypominajka bo prawie o niej zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci o niej przypomniałam :)

      Usuń
  18. Dziękuję za polecenie :D Na pewno spróbuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :) Polecam. Całkiem fajne mleczko.. i nie tylko, ogólnie Luksja bardzo dobra :)

      Usuń
  19. Ja na dłuższy czas pozostanę wierna nivea... używam od ponad pół roku tylko zapachy zmieniam, żeby nie było nudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jeszcze nie miałam żadnego żelu z Nivea albo bardzo dawno temu to było i nie pamiętam jaki był. Moja siostra używam żelu Nivea niebieskiego. Pięknie pachnie :)

      Usuń
  20. Uwielbiam mleczka pod prysznic, ładnie pielęgnują skórę. Skuszę się na wersję z masłem Shea.

    OdpowiedzUsuń