poniedziałek, 2 maja 2016

KOSMETYKI BEZ KTÓRYCH NIE WYOBRAŻAM SOBIE ŻYCIA

Dziś mam dla Was post w którym wypiszę Wam kosmetyki bez których nie wyobrażam sobie życia. Miało być ich 5, ale tyle to moim zdaniem za mało. Napiszcie koniecznie bez jakich kosmetyków Wy nie wyobrażacie sobie życie. Czy są to kosmetyki do pielęgnacji czy może do makijażu? Zapraszam do czytania :)



Żel pod prysznic - nie wyobrażam sobie myć ciała czymś innym np mydłem, jakoś nie lubię mydła do mycia ciała, zdecydowanie wolę żel pod prysznic lub płyn do kąpieli, najlepiej takie o pięknym zapachu który czuć.
Żel/płyn do higieny intymnej - to moim zdaniem podstawa. to drugi kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie życia. dziwnie czułabym się nie używając go podczas kąpieli, codziennie, bez wyjątku.
Szampon - moje włosy potrzebują szamponu i nie wyobrażam sobie nie mieć szamponu w swojej pielęgnacji
Maska lub odżywka do włosów - oczywiście to też ważny kosmetyk, bez tego moje włosy są brzydkie, spuszone.
Pomadka lub wazelina do ust - też potrzebuję. przyzwyczaiłam się do używania pomadki lub wazeliny do ust, teraz staram się nawet w ciągu dnia ją stosować, nie tylko na noc. usta są wtedy gładkie i nawilżone.
Antyperspirant - dla mnie to dziwne nie używać antyperspirantu. trzeba go używać, zwłaszcza latem.
Krem do rąk - też uważam, że to podstawa. trzeba dbać również o dłonie choć są osoby które nie używają, bo nie potrzebują tego (albo tak uważają)
Odżywka do paznokci - niestety mam słabe paznokcie, więc potrzebuję jakiejś odżywki. najlepiej bez  formaldehydu który jest w niektórych odżywkach jak np Eveline.
Krem do twarzy - kiedyś rzadko stosowałam, bo wydawało mi się, że mam jeszcze bardziej świecącą się cerę po kremie, ale to był błąd. teraz używam i będę używała zawsze. jest lepiej choć moja cera nie jest idealna.
Żel do mycia twarzy - też jest moim zdaniem niezbędny, chyba że ktoś ma bezproblemową cerę to nie musi go używać.
Maść z witaminą A - nie tylko na niedoskonałości, ale też na małe podrażnienia, suchą skórę np na dłoniach. recenzja oczywiście będzie.
Peeling do twarzy - lubię i stosuję. jako peeling służy mi pasta oczyszczająca Ziaja Liście Manuka. jest bardzo dobra, chociaż chyba trochę za mocna. gdy skończę tą którą mam kupię inny, bardziej delikatny peeling.
Maseczki na twarz - również bardzo lubię. odkąd je używam, nie wyobrażam sobie bez nich życia. najczęściej używam oczyszczające, ale muszę zacząć stosować też jakieś odżywcze maseczki na policzki które ostatnio są suche :/
Tusz do rzęs - chyba jeden kosmetyk z kolorówki bez którego nie wyobrażam sobie życia. drugiem są cienie.
Mydło do rąk - nieważne czy w kostce czy w płynie, w ciągu dnia myję często dłonie, więc to niezbędny kosmetyk.

Powinnam również dodać balsam do ciała, ale niestety jak na razie nie używam go,a tym bardziej nie codziennie. Wiem, że to może błąd, jednak nie mogę się zmobilizować do tego.  Napiszcie bez jakich Wy kosmetyków nie wyobrażacie sobie życia. Pewnie o czymś zapomniałam, ale może Wy mi o tym przypomnicie.

42 komentarze:

  1. Mam podobnie ;-) Krem do twarzy, plyn do higieny intymnej, zel pod prysznic, szampon, deo lub antyperspirant, pasta do zebow :-D i pomadka. Bez niej swiruje :-D pewnie jeszcze cos by sie znalazlo ;-)
    Balsam do ciala rowniez jest bardzo wazny. Chyba kazdy chce miec piekne, gladkie cialo zwlaszcza "na stare lata" ;-) Zmobilizuj sie, napoczatku kupujac jakis ladnie pachnacy produkt ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pasta do zębów też oczywiście jest ważna, ale nie wypisałam jej bo pomyślałam, że to taka rzecz którą każdy używa. Muszę pomyśleć na balsamem :)

      Usuń
  2. Mam tak samo jak Ty z tym balsamem, a d listy dodała bym jeszcze krem pod oczy ale to z racji wieku i oczywiście jakieś perfumy, kocham perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy też też są niezbędne, a kremu pod oczy jeszcze nie używam :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł na post :) jestem ciekawa co to za krem z witamina A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się post z recenzją maści z witaminą A. Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  4. U mnie też ważniejsze są kosmetyki do pielęgnacji i bez tuszu ani rusz ! Ostatnio zastanawiałam się czy dam radę ograniczyć się do 5 kosmetyków ? To bardzo trudne a wręcz nie możliwe, odnoszę wrażenie że nasze pokolenie młodych kobiet jest bardziej świadome pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 kosmetyków tylko? O nie, nie. To jest niemożliwe :)

      Usuń
  5. Używam wszystkiego oprócz maści z witaminą A... więc tym bardziej czekam na recenzję :) Dzięki tej fotce na początku przypomniałaś mi o żelu pod prysznic Care Pro - stosowałam i byłam niesamowicie zadowolona. Niestety o nim zapomniałam. Muszę się w niego koniecznie znowu zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię bardzo Luksję, a recenzję maści z witaminą A postaram się zrobić niedługo :)

      Usuń
  6. Bez tuszu na rzęsach nie wyjdę nawet z psem do parku heheh:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie potrafiła nigdzie wyjść bez makijażu, ale teraz nie ma dla mnie problemu i daję radę nawet bez tego, jednak jeśli chodzi o makijaż to tusz to podstawa :)

      Usuń
  7. Tusz do rzęs z makijażowych rzeczy - na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja lista wyglądałaby niemalże identycznie jak twoja, jedynie punkt 10 spokojnie mogłabym zmienić na zwykłe szare mydło, ale to ze względu na moją wrażliwą cerę. Bardzo fajny post :)
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie wiem czym mam myć twarz bo po wszystkim mam suchą skórę, a najbardziej policzki, ale może po prostu taką mam cerę że one zawsze będą suche. Cieszę się, że post się podobał :)

      Usuń
  9. ja tez nie wyobrazam sobie zycia bez maseczek i wielu innych, ktore przytoczylas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się tego wydawać dużo, ale w sumie większość z tych kosmetyków wiele ludzi używa jak np żel pod prysznic czy szampon. Poza tym trzeba dbać o siebie, a ja bardzo lubię to robić :)

      Usuń
  10. Moja lista jest podobna. Tylko do tego dochodzi jeszcze balsam do ciala i podklad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie nie używam podkładu, ale może kiedyś wrócę do niego, o ile bym znalazła idealny... No, a z balsamem do ciężko.

      Usuń
  11. tusz do rzęs i pomadka to moje must have:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dzięki temu mamy piękne oczy i usta:D

      Usuń
  12. ja bym dodała jeszcze płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wielu dziewczyn płyn micelarny jest niezbędnym kosmetykiem, dla mnie może też by był ale nie używam zbyt dużo kosmetyków do makijażu a ten makijaż który mam zmywam jakoś żelem do mycia twarzy. Jednak nie mówię, że nigdy nie będę używała płynu micelarnego, bo to się może kiedyś zmienić.

      Usuń
  13. Ja zdecydowanie nie przeżyła bym bez dobrego żelu pod prysznic i kredki do oczu :)
    Pozdrawiam
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. na balsamowanie jestem za dużym leniem. lista jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też nie chce się balsamować ciała. Dobrze, że nie jestem w tym sama :)

      Usuń
  15. Maska do włosów mnie zaciekawiła :> Nie miałam nigdy tej konkretnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja maski która jest na zdjęciu już była w innym poście :)

      Usuń
  16. o tak maseczki to jest to!
    klikniesz w link do kurtki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maść z witaminą A również bardzo lubię mieć pod ręką;) od siebie dodam jeszcze olej kokosowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleju kokosowego jeszcze nie próbowałam, ale może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  18. Też uważam że są bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosujesz maść z witaminą A na niedoskonałości?Nigdy nie próbowałam takie zastosowania:) Zazwyczaj po jakimś zabiegu albo na dłonie i stopy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosujesz maść z witaminą A na niedoskonałości? Nigdy nie próbowałam takie zastosowania? Zazwyczaj stosuję ją po jakiś zabiegach albo na dłonie i stopy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bez 5,7 i 11 mogłabym żyć za to nie mogę żyć bez perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tak samo - nie potrafię się zmobilizować do regularnego używania balsamów do ciała. Chociaż ostatnio odkąd mam Palmersa smaruję się naprawdę często, o dziwo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba kupić taki który ładnie pachnie, dzięki czemu będzie się chętniej używało go.

      Usuń