piątek, 1 kwietnia 2016

WAZELINA BIAŁA KOSMETYCZNA ZIAJA

W ostatnim czasie staram się częściej nawilżać swoje usta używając różnych produktów do ust. Bardzo lubię pomadki, ale także wazelinę. Dziś mam dla Was recenzję wazeliny kosmetycznej którą używałam w ostatnim czasie.

Wazelina Biała Kosmetyczna Ziaja, bo o niej mowa:
- skutecznie zapobiega wysuszaniu skóry,
- doskonale regeneruje uszkodzony naskórek,
- ma działanie natłuszczające i ochronne.


Bardzo lubię Ziaję. Chętnie sięgam po produkty z tej firmy.



Wazelina Ziaja znajduje się w białym słoiczku o pojemności 30 ml. Możemy ją kupić w wielu marketach oraz małych drogeriach. Nie wiem czy jest w Drogerii Natura czy Rossmann, bo nie sprawdzałam tego :) Cena tej wazeliny to ok 3 zł, w zależności od sklepu. Konsystencja wazeliny jest gęsta, zwarta, taką właśnie lubię. Długo utrzymuje się na ustach. Nakładam ją przed pójściem spać, grubszą warstwę, a rano mam jeszcze trochę jej na ustach. Zapach ma mało wyczuwalny, co nie przeszkadza mi, choć bardziej wolę intensywne zapachy. Szkoda, że Ziaja nie ma w swojej ofercie innych zapachów wazeliny.

Używałam ją tylko na usta, ale także na okolice nosa, gdy miałam suchą skórę. Idealnie nadaje się również do stosowania np na dłonie czy łokcie ponieważ dobrze nawilża i natłuszcza skórę

Jest to dobry produkt za niską cenę, w dodatku uniwersalny. Kupię ją ponownie za jakiś czas, ale na razie chcę wypróbować też innych produktów do ust.

Moja ocena: 4/5

Znacie tę wazelinę? Stosujecie? Lubicie? :)


46 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam wazeliny :) Zgodzę się z tobą, jest to fajny uniwersalny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie używałam wazeliny, ale od kiedy zaczęłam to nie wyobrażam sobie bez niej życia. To na prawdę fajny produkt :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No tak, są przecież inne produkty i pewnie jeszcze lepsze :)

      Usuń
  3. Dużym minusem takiej wazeliny jest fakt, iż trzeba ją nabierać na palec, a ja zdecydowanie wolę pomadki nawilżające z tego właśnie powodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych jest to minus, ale dla mnie nie. W domu można ją śmiało używać, a przed nałożeniem umyć ręce. Na zewnątrz, gdy gdzieś jedziemy lepsza jest pomadka, bo nie trzeba jej nakładać palcami.

      Usuń
  4. Kosmetyki z Ziaji uwielbiam! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię Ziaję. Chętnie sięgam po kosmetyki z tej firmy. Mam jeszcze dużo do przetestowania :)

      Usuń
  5. Miałam i jedynym minusem u mnie jest aplikowanie go placem. Wole jednak pomadki! Dlatego ja bym dała 3/5. Mimo wszystko super recenzja :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu lubię używać wazeliny, bo mogę umyć ręce i jest ok. Jak gdzieś jadę wolę pomadkę :)

      Usuń
  6. Widzę, że mamy ulubiona markę kosmetyczną :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam wazeliny, ale jeśli miałabym się zdecydować to padłoby pewnie właśnie na Ziaje. Osobiście polecam pomadki z Bebe. Są tanie, a naprawdę cuda robią. Moje mega wysuszone usta doprowadziły w krótkim czasie do normalnego stanu, a to było wyzwanie, bo skóra schodziła płatami (dziękuję bardzo za pracę w tak chłodnym sklepie!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Ziaję i polecam, ale chcę też wypróbować inne wazeliny i pomadki :) Do Ziaji na pewno wrócę nie raz :)

      Usuń
  8. Ziaje uwielbiam :) prawie nigdy na żadnym jej kosmetyku się nie zawiodłam :) ( prawie bo były takie które nic specjalnego nie robiły ale nie szkodziły mi ) ogółem bardzo lubię produkty z Ziaji :) a wazelinę najczęściej używam gdy mam obdarty nos podczas kataru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co możesz polecić z Ziaji? Bo ja lubię kosmetyki z tej firmy, ale powiem szczerze, że nie miałam dużo kosmetyków choć chętnie sięgam, jednak dużo przede mną :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym, że można używać wazeliny na rzęsy. Ja bym się trochę bała, że dostanie mi się do oka i będzie katastrofa :)

      Usuń
    2. na czystą szczoteczkę od tuszu nabierasz:)

      Usuń
  10. Mam wazelinkę z Bielendy, również kosztowała grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wazelinę :) Generalnie przepadam za uniwersalnymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie kosmetyki. Teraz używam wazeliny truskawkowej i też nią smaruję okolice nosa, ale nie jest tak dobra jak Ziaja. Recenzja niedługo na blogu.

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam wazeliny z Ziaji, a warto byłoby się zaopatrzyć czytając Twój wpis. :) Myślę, że zakupię, tym bardziej że bardzo lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tę wazelinę :) Dobra i tania. Szkoda tylko, że nie ma innych wersji zapachowych.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. A ja bardziej lubię wazelinę niż szminki czy błyszczyki.

      Usuń
  14. Uwielbiam tą wazeline - towarzyszy mi od lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś lubi i zna tę wazelinę :)

      Usuń
  15. Oo jeszcze jej nie miałam,muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam, miałam, używałam :) Jednak pojemność była tak duża, że po terminie przydatności posłużyła do posmarowania uszczelek w aucie, żeby drzwi nie przymarzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe trochę mnie też zaczęła męczyć po kilku miesiącach. Lubię wydajne kosmetyki, ale czasami niektóre są aż za bardzo wydajne, że po jakimś czasie ma się ich dosyć.

      Usuń
  17. lubie ziaje i nigdy jeszcze nic zlego mi nie zrobila wiec sadze ze i ten produkt moglby sie u mnie sprawdzic :)) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też raczej nic złego nie zrobił żaden produkt więc chętnie sięgam po produkty z Ziaji :)

      Usuń
  18. wazeliny z ziaji nie miałam, mam z vaseline i używam z olejkiem rycynowym na rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Vaseline nigdy nie miałam, ale myślę, że kiedyś kupię :) Ziaję polecam :)

      Usuń
  19. Nic tak nie pielęgnuje moich ust jak wazelina. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polubiłam tą wazelinę. Jest bardzo dobra i tania :)

      Usuń