niedziela, 17 kwietnia 2016

MOJE SPOSOBY NA POPRAWĘ HUMORU

Za oknem pada deszcz. Trochę tak jakoś szaro, buro, ponuro. Dziś mam dla Was luźniejszy post o moich sposobach na poprawę humoru.

Może to nic nowego, pewnie większość z nich znacie, ale mi pomaga.


Muzyka (słuchanie, śpiewanie, tańczenie) - bardzo lubię słuchać muzyki. Będzie oczywiście post o moich ulubionych piosenkach już niedługo.





Dobry serial lub film - Lubię fajne seriale. Moim ulubionym jest M jak miłość jak wiecie, ale także Przyjaciółki. Ostatnio polubiłam serial Powiedz Tak który leci na Polsacie we wtorek.




Humor poprawiają mi również filmiki na youtube ulubionych youtuberów. Będzie również filmik o moich ulubionych youtuberach :)



Ulubiona herbata Oczywiście zielona!



Gorąca kąpiel z pachnącym płynem lub żelem, ostatnio solą do kąpieli.

Rozmowa z kimś kto żartuje i dużo się śmieje. Śmieje się wtedy razem z tą osobą.

Jedzenie Tak, tak. Bardzo lubię jeść. Co widać po mnie. Żartuję oczywiście.

Dbanie o siebie Co to znaczy? Nakładanie maseczek na twarz, włosy, ale też dbanie o paznokcie, ćwiczenia. To też poprawia mi humor. Czuję się wtedy lepiej.




Ubranie - Tak, to też poprawia humor. Gdy ubierzemy coś ładnego czujemy się lepiej i atrakcyjniej, tym samym samopoczucie mamy lepsze.

Pisanie z miłą osobą Którą lubię - Też to bardzo lubię, choć mało takich osób, ale ważne, że ktoś jest.

Zakupy - choć rzadko chodzę na większe zakupy to bardzo je lubię, zwłaszcza te kosmetyczne.


Napiszcie koniecznie jakie są Wasze sposoby na poprawę humoru.

58 komentarzy:

  1. Ale masz fajne sposoby, część z pewnością wypróbuje, mi poprawia humor meeega relaks z piżamie i kapciach :d Serial to jest to ;p no i muzyka to podstawa, od czasu do czasu lubię zafundować sobie małe domowe SPA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się raz w tygodniu nakładać maseczkę na twarz i przy tym ciepła kąpiel. Bardzo lubię to :)

      Usuń
  2. Na poprawę humoru zdecydowanie rozmowa z lubianą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dodałabym do tego jakąś dobrą książkę i kakao.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać o książce, ale rzadko je czytam chociaż lubię :) A kakao rzadko kupię powiem szczerze :)

      Usuń
  4. Ja na poprawę humoru zrobiłam sobie koktajl z mrozonych truskawek , jogurtu, siemienia lnianego i nasion Chia i zjadłam olbrzymi kawałek jabłecznika.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też świetny sposób. Koktajl też by mi poprawił humor :) :) :)

      Usuń
  5. Świetne sposoby na poprawę humoru :) U mnie dobry serial komediowy to podstawa w poprawieniu nastroju, dobrze też robi spacer gdzieś gdzie nie ma ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo serial komediowy bądź jakiś filmik na youtube potrafi poprawić humor :) Na spacery rzadko chodzę.

      Usuń
  6. Słuchanie fajnej muzyki zawsze poprawa mi nastój

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To także, ale nie zawsze jest ładna, słoneczna pogoda, więc trzeba sobie w inny sposób poprawić humor :)

      Usuń
  8. Mnie poprawia humor też dobra kawa, rozmowa z przyjaciółką, no i czekolada;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada tak, tak choć ja nie jem. Bardziej by mi poprawił humor jakiś pyszny koktajl lub jogurt :D

      Usuń
  9. Mnie poprawa humor zapalenie świeczek i dobra herbata :) Do tego kocyk i film :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo świeczki! Nie mam niestety żadnych :(

      Usuń
    2. Polecam zapachowe świeczki z IKEA wanilia :) Pachną naprawdę świetnie :)
      Zapraszam na nowy post :)
      Jeśli akurat dziś masz zły humor to przesyłam moc pozytywnej energii :)

      Usuń
    3. Aż tak nie jest źle, choć nie powiem żebym była jakoś bardzo zadowolona.

      Usuń
  10. Od dziś jesteś moją psiapsółą, bo też lubię M jak miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie mogę zostać Twoją psiapsiółą :) :* Uwielbiam M jak miłość :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. A tego to ja nie piję, ale jeśli ktoś lubi to czemu nie :)

      Usuń
  12. Większość wymieniłaś ale dodam jeden spacer z moim synem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacer z dzieckiem też jest fajny i poprawia humor :)

      Usuń
  13. ja lubię kawę żłopnąć z bitą śmietaną na poprawę humoru:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kawy nie lubię, ale herbatka czemu nie, zwłaszcza zielona :)

      Usuń
  14. Dla mnie najlepszą dawką mega żadkiej atmosfery jest dobra książka... Zapominam o całym świecie- a i miłość - polecam wszystkim pigułki miłości na dobre poczucie humoru- kochajcie się ludzie :)
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/2015/09/14/narcyz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda miłość też uszczęśliwia. Szkoda tylko, że mi brakuje miłości ;(
      Książki rzadko czytam.

      Usuń
  15. zgadzam się z każdym punktem z Twojej listy :) tylko na mojej zakupy umieściłabym na wyższym miejscu ;) pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczki, muzyka, ciepła herbata! Najlepiej!:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam muzykę, herbatę, ale brakuje świeczek :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje posty :)

      Usuń
  18. Mi zdecydowanie poprawia humor muzyka. Wtedy potrafię się wyłączyć i zapomnieć. No i kolorowanie, ale to jest dobre na wszystko, nie tylko na zły humor :P
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuję kolorowanek :) Uwielbiam słuchać muzyki :)

      Usuń
  19. Tak,tak, tak! :) herbata i dobry serial idealnie poprawiają humor :)
    Bardzo fajny wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. JA bym jeszcze dodała dobrą książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki są ok, szkoda, tylko że mało czytam :)

      Usuń
  21. herbata, chwila dla sb i rozmowa z bliska osoba i swiat staje sie bardziej kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne sposoby na poprawe humoru ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podpisuję się pd tym! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Już nawet zapomniałam, jak muzyka może wpływać na nastrój! Pora zorganizować sobie jakąś porządną playlistę :) Serialomaniakiem nigdy nie byłam, ale ostatnio zaczęłam oglądać Supernatural i niesamowicie się w to wkręciłam. Może nie jest to jakiś lekki, beztroski i zabawny serial, ale bardzo mi się podoba i pozwala oderwać myśli :)
    Ale wszystko, co tutaj wymieniłaś, to dobre i skuteczne sposoby! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można znaleźć jakiś fajny serial dla siebie :) A muzyka to coś co uwielbiam :)

      Usuń
  25. z seriali to ,,Przyjaciele" zawsze poprawiają mi humor! Wszystkie odcinki znam już na pamięć a nadal mogłabym je oglądać w nieskończoność! Muzyka również, ze względu na mój zawód, potrafi zdziałać cuda! ;) Ale moimi najlepszymi poprawiaczami nastroju są oczywiście najbliżsi! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial to uwielbiam M jak miłość, ale to nie komediowy jednak poprawia mi humor. Czasami trafię też na fajny, ciekawy kanał na youtube i oglądam aż skończę wszystkie filmiki. Muzyka też jest świetnym poprawiaczem humoru :)

      Usuń
  26. Jaki fajny post, uwielbiam komedie romantyczne, pachnące świece czy woski i aromatyczną kąpiel <3

    OdpowiedzUsuń