poniedziałek, 25 kwietnia 2016

MOJA ULUBIONA MUZYKA CZ. 1

Dziś mam dla Was post o mojej ulubionej muzyce. Podzielę to na 2 części - utwory polskie i zagraniczne. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Koniecznie dajcie znać jakie są Wasze ulubione utwory muzyczne. Może coś z tego co ja słucham także Wam się podoba :) 



















To tylko niektóre piosenki które lubię. Jest ich jeszcze więcej, ale nie chciałam wrzucać za dużo. Dajcie znać czy Wam się podobają, czy lubicie. Niedługo będzie druga część. 
                              

30 komentarzy:

  1. Z wymienionych lubię Natalię Szroeder i Sylwię Grzeszczak. Fajne są też niektóre piosenki Ewy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre kawałki nawet w moim guście. Fajny post! :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba post :) Kocham muzykę :)

      Usuń
  3. Patrzac na Twoje, nie bede pisac o moich bo ja nie lubie polskich piosenek a na pewno nie pop ;-) Gustuje w metalcore, rapcore, crunkcore itd, oczywiscie muzyke "party" tez od czasu do czasu poslucham ^^

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie propozycje piosenek trafiają w moje gusta i słucham tego samego oprócz Sylwii Przybysz i dwóch ostatnich propozycji, ponieważ nie przemawiają do mnie. Ostatnio zaczęły mi się podobać niektóre kawałki Justina Bieber (Chociaż nigdy jego fanką nie byłam i nie rozumiała kto co widzi w jego melodiach. A jednak gusta się zmieniają :D)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię disco polo :) Choć wiem, że to może się kojarzyć dziwnie, ale mam to gdzieś. Choć nie często takich słucham.

      Usuń
  5. Muzyczka nie dla mnie,ja słucham rocka i heavy metalu. I love rock'n'roll :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast nie przepadam za rockiem. Każdy ma swoje upodobania :)

      Usuń
  6. ja wolę mocniejsze brzmienia typu hard rock :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się nie mój typ muzyki ale lubię od czadu do czasu przełamać się i posłuchać czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat nie słucham piosenek tych wykonawców, ale jednak chętnie spojrzę na kawałki, które poleciłaś. Może akurat coś mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwie Grzeszczak bardzo lubię;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Lustra Natalii Szroeder! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze powiedziawszy, to nie moje klimaty hahah ale piosenki nawet mi się podobają.
    Zapraszam do mnie: ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moje klimaty, ale Antek Smykiewicz ma świetny głos i bardzo go lubiłam w Voice...

    OdpowiedzUsuń