czwartek, 7 kwietnia 2016

Marion, Natura Silk, Jedwab w sprayu


Gdy zaczęłam bardziej dbać o swoje włosy skupiłam się nie tylko na używaniu masek czy odżywek, ale także czegoś na końcówki włosów. Wcześniej nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle istnieje. Pierwszym produktem którego zaczęłam używać i używałam chyba 2 lata był jedwab z Marion.




Marion, Natura Silk, Jedwab w sprayu
Jedwab w sprayu to regenerująca odżywka bez spłukiwania do każdego rodzaju włosów. Szczególnie polecana jest do włosów suchych, matowych i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki zawartości m.in. jedwabiu i proteiny B5 odżywka nadaje włosom świetlisty połysk, sprawia, że włosy będą odżywione, nawilżone i sprężyste, przywraca włosom miękkość i blask. Odżywka doskonale rozprowadza się na włosach dzięki zastosowaniu wygodnego rozpylacza. Wygładza powierzchnię włosów, ułatwia rozczesywanie i układanie oraz regeneruje włosy od wewnątrz. Regularne stosowanie chroni włosy przed wysoką temperaturą, gorącym powietrzem, zanieczyszczeniami środowiska i utratą wilgoci.


Produkt zamknięty jest w butelce z atomizerem, o pojemności 130 ml. Kupić go można w cenie 7-8 zł. Dostępny jest w mniejszych drogeriach, drogerii Natura oraz w marketach.

 Jedwab Marion jest również dostępny w innych wersjach jak m.in:

- Jedwabna kuracja
- HydroSilk Jedwab w spray’u
- HydroSilk Jedwabna kuracja
- Jedwabna kuracja do włosów farbowanych


Konsystencja jedwabiu jest płynna, bo jakże miało by być inaczej, przecież jest to produkt w spray-u. Zapach ma ładny, trochę przypominający zapach kosmetyków fryzjerskich. Praktyczny atomizer pozwala na precyzyjne nałożenie kosmetyku.

Nakładałam jedwab po umyciu włosów, gdy były jeszcze wilgotne. Po wyschnięciu włosy, a raczej końcówki włosów były wygładzone, lepiej się układały, jedwab chroni włosy przed zniszczeniami, choć wiadomo, że trzeba je podcinać. Jedwab również nie skleja włosów. To jeden z moich ulubionych kosmetyków do zabezpieczania końcówek włosów. Na pewno sięgnę po niego ponownie.

Moja ocena: 4,5/5

Lubię kosmetyki firmy Marion. Ten produkt przypadł mi do gustu. Miałyście ten jedwab? A może jakieś inne wersje jedwabiu Marion?

47 komentarzy:

  1. Produkty z Mariona są świetne, również używam :)

    xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię produkty z Mariona. Miałam Kurację z olejkiem arganowym i była bardzo dobra. :)

      Usuń
  2. nigdy nie słyszałam o takim produkcie :D
    prawdopodobnie sie na niego skuszę
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubię firmę marion ale tego nie używałam :) coraz więcej takich postów :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś rzadko stosuje kosmetyki z tej firmy, ale widzę, że mają ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię produkty z Marion. Muszę wypróbować też innych produktów :)

      Usuń
  5. Czeka w moim kosmetycznym pudle w kolejce do przetestowania :) Oby i u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie. Myślę, że się sprawdzi :) Zobaczymy :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze ani kosmetyków Marion, ani jedwabiu. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj miałam mariona ale nei spisał się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( No tak to jest. Nie każdemu pasuje każdy kosmetyk, ale może testować :)

      Usuń
    2. dokładnei każdy ma swoje ulubione mazidła;D

      Usuń
  8. Ja mam olejek z CHI i jest rewelacyjny, ale jak mi się skończy to może spróbuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast nie miałam nigdy olejek z CHI, więc może i ten wypróbuję :) A Mariona polecam :)

      Usuń
  9. Nic kompletnie nie miałam z Marion. Ostatnio mam spray'e z Gliss Kur i CHI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Gliss Kur średnio przepadam. Miałam kiedyś jakąś odżywkę w spray-u i była średnia.

      Usuń
  10. Uwielbiam wszelakie jedwabie do włosów. Póki co używam jedwabiu CHI Slik Infusion. Na mowich włosach świetnie się spisuje. Nie jest drogi więc go bardzo gorąco polecam ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że Marion ma dobre produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Muszę jeszcze coś innego wypróbować z Mariona :)

      Usuń
  12. nie używałam nigdy tego typu kosmetyków.
    Wgl rzadko czytam kosmetyczne recenzje, bo ja to mam swoje ulubione marki i się ich trzymam ale tym razem mnie zainteresowalas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Cię zainteresowałam tą recenzją. Rozumiem Cię dobrze, też mam swoje ulubione marki i się ich trzymam np Marion czy Garnier lub Ziaja albo niektóre Biedronkowe kosmetyki też lubię :)

      Usuń
  13. Stosowałam na swoim włosach i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie także pasuje ten jedwab :)

      Usuń
  14. mam go i uwielbiam :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam, ale nie pasował mi :/ Tłuścił mi włosy. Teraz mam inny i po chwili tłustość znika.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja tak miałam gdy na początku stosowałam Kurację z olejkiem arganowym Marion. Miałam wrażenie, że końcówki włosów są przetłuszczone, takie sklejone ale spróbowałam jeszcze raz po jakimś czasie i jest lepiej :)

      Usuń
  16. Też lubię produkty Marion.
    Tego akurat nie miałam ale mam termoochronne spraye i stosuję przed suszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray termoochronny używa moja siostra i mówi, że jest bardzo dobry. Miałam też Kurację z olejkiem arganowym i była bardzo dobra. Szkoda, że mi się już skończyła, ale na pewno do niej powrócę :)

      Usuń
  17. czasem używam, ale u mnie szybko przetłuszczają się po nim włosy
    Zapraszam do siebie, www.awcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, że niektóre produkty przetłuszczają włosy :/

      Usuń
  18. Uwielbiam firmę marion, mam olejek arganowy i jestem bardzo zadowolona, moje włosy się ożywił po niej. Ciekawi mnie jedwab, miałam z innej firmy ale nie sprawdził się :) Chętnie przetestuje ten produkt, bo bardzo mnie kusi :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Marionu miałam Kurację z olejkiem arganowym, czy to właśnie masz? Jeśli tak to faktycznie dobry produkt :)

      Usuń
  19. bardzo lubię jedwab z mariona ;-) włosy są po nim jak od fryzjera ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że kiedyś nie używałam żadnych odżywek, masek czy olejku na końcówki. A teraz nie wyobrażam sobie bez tego życia.

      Usuń
  20. Z Mariona bardzo fajne są olejki orientalne z pompką kosztują "grosze" coś ok 5 zł za buteleczkę a działają jak jedwab i przy tym pięknie pachną :) Ja mam ich trzy :)
    1. Wzmocnienie włosów kokos i tamanu
    2. Regeneracja włosów jojoba i słonecznik
    3. Odżywienie włosów macadamia i ylang-ylang
    Polecam :) Z mariona mam też termo ochronę do włosów :) w wersji czerwonej którą nawet teraz miałam w denku ale zaczęłam nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam Olejki Orientalne jojoba i słonecznik. Jest ok, ale coś mi zapach nie pasuje. Bardziej pasowała mi Kuracja z olejkiem arganowym Marion, ale ten olejek nie jest zły. Ważne, że w ogóle coś używam na włosy.

      Usuń
  21. Hej :) Uwielbiam produkty firmy Marion. Szczególnie Spray Termoochrona
    +Volume :) Szczególnie przydatne jeśli ktoś często używa prostownicy, włosy w ogóle się nie niszczą !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://oczyiinnewnetrzaczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray Termoochronny używa moja siostra i mówi, że jest bardzo dobry :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...