wtorek, 5 kwietnia 2016

ZIAJA LIŚCIE MANUKA, PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA PRZECIW ZASKÓRNIKOM

Na początku chcę Wam napisać, że bardzo spodobało mi się pisanie na blogu. Ciągle szukam nowych pomysłów na posty i sprawia mi to ogromną przyjemność. A kolejne komentarze, obserwacje i wyświetlenia bardzo mnie cieszą. Cudownie, że komuś podoba się mój blog. DZIĘKUJĘ!! To dla mnie bardzo dużo znaczy. No i przyznam się jeszcze do czegoś. Mam nadzieję, że nie będziecie złe. Otóż chyba nie znalazłam jeszcze swojego idealnego nagłówka/wyglądu bloga. Za jakiś czas pewnie znowu się zmieni więc się nie zdziwcie jeśli wejdziecie na bloga i będzie inny :D  Nie znalazłam jeszcze takiego wyglądu bloga który był 100 % pasowałby do mnie.

Dziś natomiast mam dla Was recenzję kolejnego produktu z serii Liście Manuka z Ziaji. Produktem tym jest Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom.

Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-normalizująca zielona glinka
aktywna baza myjąca

Czysta i świeża skóra
• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum. 
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające. 
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.


Pasta o pojemności 75 ml znajduje się w tubce w kolorze białym. Można ją kupić tak samo jak resztę produktów z tej serii w Drogerii Natura, małych drogeriach, kioskach oraz aptekach. Cena pasty to ok 7-8 zł. Zapach produktu jest podobny jak w przypadku żelu normalizującego, świeży, przyjemny.

Przeznaczona jest do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Używam pasty raz w tygodniu. Jest ona gęsta, zawiera drobinki przypominające peeling. Po oczyszczeniu twarzy żelem nakładam pastę na 10-15 min. Po tym czasie robię delikatny peeling, następnie zmywam wodą. Skóra twarzy jest trochę czerwona, ale porządnie oczyszczona, zaskórniki zmniejszone, po stosowaniu pasty dłuższy czas ( 2-3 miesiące), pasta wysusza niedoskonałości (pryszcze), zapobiega ich powstawaniu. Małym minusem jest również ściągnięcie na twarzy, jednak pasta jest produktem wartym uwagi. Na pewno kupię ją jeszcze nie raz.

Moja ocena: 4/5

Używałyście tej pasty? Jakich używacie innych peelingów do twarzy które byście poleciły?

51 komentarzy:

  1. Lubię go. Aktualnie używam świetnego peelingu z Make Me Bio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego peelingu o który napisałaś, ale może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  2. Już od dłuższego czasu mnie kusi ta pasta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Wypróbuj. Może będzie Ci pasowała :)

      Usuń
  3. Uwielbiam go, moja ulubiona linia ziaji :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Liście Manuka. Muszę wypróbować tonik, bo jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  4. kocham ziaje kiedyś włascie słyszłam ze to jest bardzo dobre chyba musze wybrac sie do sklepu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te kosmetyki. Są bardzo dobre. Miałam też żel normalizujący i on również jest bardzo dobry. Tanie i dobre kosmetyki :)

      Usuń
  5. Miałam ją i uważam, że jest całkiem dobra ;]
    Klikniesz w link w moim poście, będę bardzo wdzięczna! A jeśli to zrobisz koniecznie napisz komentarz z ceną produktu! Dziękuję:*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją ale u mnie okazała się za mocna niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też obawiałam się, że będzie zbyt mocna, ale nie jest tak. Zawsze mogło być gorzej.

      Usuń
  7. Lubię firmę Ziaja, często kupuję :) Ostatnio pokusiłam się na bloker i nie żałuje :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bloker i jest bardzo dobry :) Dziękuję za obserwację. Zajrzę na Twój blog :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak wiem, już pisałaś o tym :) Tak samo kogoś innego może zapychać kosmetyk który Ty używasz. Też tak może być :)

      Usuń
    2. jasne że tak. każdego cera jest inna:)

      Usuń
  9. O tej paście słyszałam już dawno i chciałam wypróbować, ale pamiętam, że zawierał w składzie składnik, który mnie uczula. Muszę obejść się smakiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niedobrze. Szkoda, bo dobra jest, ale niestety tak czasem jest. Nie wszystkie kosmetyki nam służą.

      Usuń
  10. Bardzo fajny produkt :) ! Obserwujemy i liczymy na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach zakup czegoś z tej serii jak będę w Polsce i chyba w sumie wybór padnie na tę pastę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pastę, żel normalizujący, krem na dzień i na noc :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale super go opisałaś :* pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy nic z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj coś z tej serii. Może coś będzie Ci pasowało :)

      Usuń
  14. tego produktu jeszcze nie miałam, lecz muszę wypróbować bo bardzo lubię firmę Ziaja :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tę pastę. Jest całkiem dobra. Na moim blogu pojawił się również post o żelu do mycia twarzy z tej serii :)

      Usuń
  15. Ja uzywam peeling od Alverde. Delikatny, ale zarazem dobrze ściera :-) Niestety w PL niedostepny :-(

    Jeszcze raz dziekuje za lajka na fejsie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ją już dwa razy i kolejna tubka czeka na swoją kolej. Ja ją używam po prostu jak peeling, bo potrafi przesuszyć skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuję używać też jako peeling i nie trzymać na twarzy zbyt długo to nie będzie wysuszał :)

      Usuń
  17. Ja zużyłam już dwa opakowania tej pasty. Po jej użyciu czułam, że moja cera jest naprawdę oczyszczona. :) Z pewnością jeszcze kiedyś do tego wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Dobry produkt w niskiej cenie :)

      Usuń
  18. Miałam i mi jakoś nie służy, za to sam miód manuka... REWELACJA! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma się wrażliwą cerę to może nie służyć, ale dla mnie jest ok. O miodzie manuka słyszałam, ale nigdy nie miałam :)

      Usuń
  19. Niestety u mnie się kompletnie nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak czasem jest, że się jakiś produkt nie sprawdzi u kogoś :(

      Usuń
  20. Mój ulubiony peeling/pasa/maska do oczyszczania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię tą pastę :) Tania i dobra :)

      Usuń